معرفی و بررسی مرطوب کننده و آبرسان برند آردن

سلامت پوست یکی از اصلی‎ترین مواردی بوده که چه مردان و چه بانوان باید به آن توجه نمایند. با داشتن پوست سالم و بانشاط می‌توان ظاهری بشاش و زیبا‌تری را برای خود به ارمغان بیاورد. کرم آبرسان و مرطوب کننده، بهترین گزینه‌های برای سلامت پوست می‌باشند. تفاوت آبرسان و مرطوب کننده را می‌توان در نحوه استفاده و همچنین مواد تشکیل دهنده آن‌ها مشاهده نمود ولی به صورت کلی می‌توان گفت که هر دوی آن‌ها تاثیر بسیار خوبی در سلامت پوست دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مرطوب کننده و آبرسان برند آردن بپردازیم.

کرم آبرسان پوست از جمله کرم‌های پرکاربرد و ضروری برای پوست بوده که باید در طی روز از آن‌ها جهت افزایش سلامت پوست خود استفاده نمایید. اصلی‌ترین علتی که اشخاص را ملزم به استفاده از کرم آبرسان می‌نماید، حفظ رطوبت موجود در پوست است. این کرم‌ها برای آن که بتوانند رطوبت را به خوبی حفظ نمایند، لایه‌ نازکی روی پوست صورت و بدن شما ایجاد نموده، با این کار رطوبت کمتری خارج خواهد شد و از این رو پوست شاداب و سرحال‌تری خواهید داشت.

به صورت کلی باید گفت که پوست اشخاص به علت‌های گوناگونی نمی‌تواند رطوبت را حفظ کند، از جمله این دلایل می‌توان به نوع پوست، سن، موقعیت جغرافیایی و علت‌های دیگر اشاره کرد. جهت حل این مشکل کرم آبرسان بهترین انتخاب برای شما است. ولی در کنار استفاده از کرم آبرسان باید به موارد دیگری جهت حفظ رطوبت پوست خود توجه نمایید.

به طور مثال باید برای حفظ رطوبت، روزانه حداقل 6 لیوان آب بنوشید و همچنین به تغذیه و ورزش هم بیش از گذشته توجه نمایید. کرم مرطوب کننده هم به اندازه آبرسان برای پوست مفید و موثر است. در تولید مرطوب کننده‌ها از انواع روغن مثل روغن‌های معدنی، روغن های گیاهی و … استفاده می‌نمایند. وجود روغن در این نوع محصولات باعث شده تا یک لای مسدود کننده روی پوست به وجود آید و از خروج آب و رطوبت جلوگیری نماید.

به صورت کلی استفاده از این کرم مزیت‌های مختلفی را برای پوست به همراه داشته که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • با استفاده از کرم مرطوب کننده می‌توان پوست را شاداب و درخشان‌‌تر نمود.
  • خشکی پوست یکی از معضلات رایجی بوده که بسیاری از اشخاص با آن مواجه هستند. خشکی پوست در ماه‌های سرد سال افزایش پیدا می‌نماید و افزون بر تاثیر در ظاهر و زیبایی افراد، صدماتی به پوست نیز وارد می‌کند. یکی از بهترین راه‌های برطرف نمودن خشکی پوست، استفاده از کرم مرطوب کننده است.
  • چنانچه همواره صورت خود را با استفاده از کرم مرطوب کننده مرطوب نگه دارید، پوست شما کمتر چرب می‌شود، عدم چرب شدن پوست از ایجاد آکنه و جوش‌های مختلف جلوگیری می‌کند.
  • کسانی که پوست‌های حساسی دارند، به طور معمول به لوازم آرایشی و بهداشتی آلرژی داشته و در صورت استفاده از این موارد، عوارض گوناگونی را بر روی پوست خود مشاهده می‌کنند، ولی کرم مرطوب کننده پوست برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است و پیشنهاد می‌شود تا از بهترین و باکیفیت‌ترین مرطوب‌کننده‌ها برای این امر استفاده نمایید.

ما در این مقاله به معرفی و بررسی مرطوب کننده و آبرسان برند آردن خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن استفاده کنیم؟(معرفی و بررسی مرطوب کننده و آبرسان برند آردن)

چرا باید از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن استفاده کنیم؟

چرا باید از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن استفاده کنیم؟ کرم‌های آبرسان آردن باعث تقویت پوست شده و به علت تحریک کلاژن سازی و الاستین  پوست از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پیشگیری نموده که موجب جوان سازی و شادابی پوست می‌شوند. از جهتی دیگر کرم‌های مرطوب کننده به علت وجود عناصری مثل اسید هیالورونیک، گلیسیرین، سوربیتول،روپیلن گلیکول، اسید لاکتیک و عصاره بلغور جو دو سر موجب جذب مولکول‌های آب  به پوست شده و از این طریق باعث نرمی و لطافت پوست می‌شوند. همزمان با جذب آب توسط پوست نرمی و لطافت ایجاد خواهد شد.

ولی جهت حفظ این خاصیت بایستی از کرم‌های مرطوب کننده دارای روغن بادام شیرین، روغن زردآلو، کره شی و کره کاکائو استفاده کرد، چون که با تشکیل یک لایه محافظ  بر روی پوست جلوی از دست رفتن آب میان بافتی را می‌گیرند. کرم‌های مرطوب‌ کننده نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت پوست ایفا می‌کنند. حفظ رطوبت پوست و ارائه تغذیه لازم جهت آن از مسئولیت‌های اصلی این کرم‌هاست. گاهی اوقات، پوست به دلیل افت درخشندگی خود، کدر و بی‌رونق می‌شود، ولی دلیل این که پوست کدر می‌شود، ممکن است به عواملی مانند عدم توازن ترشح چربی، آلودگی محیط، یا عوامل داخلی مربوط باشد.

کاربرد روزانه کرم مرطوب ‌کننده به منظور یک عنصر حیاتی جهت حفظ سلامت پوست تلقی می‌شود. اهمیت استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست تاکید شده و پیشنهاد می‌شود که افزون بر تلاش برای زیبایی، به سلامت آن هم توجه داشته باشیم. انتخاب مناسب‌ترین کرم یا لوسیون جهت مرطوب کردن امری حیاتی است. این انتخاب نقش مهمی در حفظ درخشندگی و براقی پوست شما دارد.

در صورتی که به دنبال داشتن پوستی نرم، لطیف و درخشان هستید، استفاده از کرم مرطوب ‌کننده در تمام فصول سال را نباید فراموش نمایید. حفظ سلامت و جلوگیری از دست دادن درخشندگی پوست نیازمند توجه و مراقبت مناسب است، در نتیجه اختصاص دادن وقت و هزینه برای پوست یک اقدام ضروری به شمار می‌آید.

مزایای استفاده از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن چیست؟

مزایای استفاده از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن چیست؟

مزایای استفاده از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن چیست؟ مزایای استفاده از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن شامل موارد زیر می‌شود :

جلوگیری از خشکی پوست : آبرسان‌ها با افزایش و به دام انداختن رطوبت، پوست شما را نرم و لطیف نگه داشته و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌نمایند.

تقویت عملکرد سد پوستی : سد پوستی، لایه حفاظتی خارجی پوست بوده که از آن در مقابل عوامل مضر محیطی محافظت می‌کند. آبرسان‌ها با حفظ رطوبت به‌ صورت غیرمستقیم این سد پوستی را تقویت می‌کنند و در حقیقت یک سد رطوبتی سالم از پوست شما در برابر عوامل محیطی مثل آلودگی و اشعه فرابنفش محافظت می‌کند.

کاهش چین و چروک و خطوط ریز : پوستی که به خوبی هیدراته شده است، حجیم‌تر و صا‌ف‌تر به نظر رسیده و خطوط و چین و چروک‌های ظریف روی آن به‌ وجود نمی‌آیند.

بهبود سلامتی کلی پوست : استفاده از آبرسان و هیدراته شدن پوست به‌ صورت کلی موجب ایجاد پوستی سالم‌تر می‌شود و خاصیت ارتجاعی و ظاهری درخشان‌تری هم دارد.

 

قیمت انواع مرطوب کننده آبرسان برند

 

طرز استفاده از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن چگونه است؟

طرز استفاده از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن چگونه است؟

طرز استفاده از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن چگونه است؟ تا اینجا گفتیم مزایای استفاده از آبرسان آردن چیست و چرا باید از این محصول بی نظیر استفاده کرد. ولی واقعیت این است که هیدراته نگه داشتن پوست آنقدر اهمیت داشته که شما باید آبرسان را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه نمایید و حداقل دو مرتبه در روز و به خصوص با کرم آبرسان قبل از آرایش پوست خود را آبرسانی کنید.

استفاده از آبرسان پوست صرفا مربوط به جنسیت و یا گروه سنی خاصی نبوده که برای همه اشخاص چه مرد و چه زن در تمام سنین پیشنهاد می‌شود. با این حال، برای کسانی که بالاتر از 30 سال سن دارند، استفاده از آبرسان اهمیت بیشتری دارد؛ چون که ممکن است در صورت دهیدراته ماندن پوست‌ آن‌‎ها، به زودی شاهد چین و چروک‌های ناخوشایندی باشند. استفاده صحیح از مرطوب کننده می‌تواند به حفظ و بهبود وضعیت پوست شما کمک زیادی نماید. در ادامه، به روش‌ صحیح استفاده از مرطوب کننده آردن می‌پردازیم :

پوست تمیز : پیش از استفاده از مرطوب کننده، پوست خود را شستشو بدهید. شستشوی صورت و استفاده از نرم‌ کننده می‌تواند آلودگی‌ها و ضایعات پوستی را از بین برده و پوست را جهت جذب بهتر مرطوب کننده آماده نماید.

مقدار مناسب : مقدار درست و مورد نیاز مرطوب کننده را به پوست خود بزنید. یک مقدار کمتر از کرم ممکن است نتیجه نداده و مقدار زیادی هم ممکن است به پوست صورت لطمه زده و برای پوست سنگین باشد.

ماساژ : زمان استفاده از مرطوب کننده، با استفاده از حرکات آرام و ملایم مرطوب کننده را روی پوست خود ماساژ بدهید. این کار به خوبی به پوست کمک کرده تا رطوبت را جذب نماید و به ترک‌های پوستی کمک زیادی می‌کند.

طرز استفاده از مرطوب کننده و آبرسان برند آردن چگونه است؟

استفاده در طول روز به طور منظم : استفاده از مرطوب کننده را به صورت منظم در طی روز تکرار کنید. چنانچه پوست شما خشک است، می‌توانید چند مرتبه در طی روز از مرطوب کننده استفاده کنید. حتی زمانی که هر بار که دستان خود را می‌شویید، مرطوب کننده را روی دست خود بمالید.

ترکیب با سایر محصولات : استفاده از مرطوب کننده را در کنار دیگر محصولات پوستی مورد نیاز، مثل سرم یا ضد آفتاب، در نظر بگیرید. این به شما کمک کرده تا به صورت جامع، به نیازهای پوست خود پاسخ بدهید.

به عنوان زیرساز آرایش : حتی می‌توانید از مرطوب کننده به منظور زیرساز آرایش استفاده نمایید. یک مرطوب کننده سبک، می‌تواند آرایش را برای مدت طولانی‌تری نگه دارد.

مطالب کاربردی:  معرفی و بررسی مرطوب کننده و آبرسان برند هیدرودرم

 

مکمل مرطوب کننده و آبرسان برند آردن کدام محصول است؟

مکمل مرطوب کننده و آبرسان برند آردن کدام محصول است؟

مکمل مرطوب کننده و آبرسان برند آردن کدام محصول است؟ کرم ضد آفتاب سفید کننده آردن یکی از محصولات مراقبتی با کیفیت بوده که بر پایه تکنولوژی نانو تولید شده و عملکردی چندگانه دارد. این ضد آفتاب با SPF 35 به خوبی جذب پوست می‌شود و از پوست در مقابل اشعه‌ مافوق بنفش محافظت می‌نماید. ضد آفتاب  اکسپرتیج مدل  vita-sun در ترکیباب خود موادی مثل شی‌باتر و گلیسیرین داشته که پوست را آبرسانی نموده و موجب نرمی و لطافت پوست خواهد شد.

همچنین این محصول دارای ویتامین  E و C بوده و با خاصیت آنتی ‌اکسیدانی خود به خوبی از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب محیطی محافظت نموده و پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. این کرم با تحریک کلاژن ‌سازی پوست به جوانسازی آن کمک کرده و مانع بروز چین و چروک روی پوست می‌شود. کرم ضد آفتاب اکسپرتیج دارای عصاره شیرین بیان بوده که موجب روشن شدن و شفافیت پوست خواهد شد. همچنین بافت پوست را تقویت نموده و در صورت استفاده مرتب به کمرنگ شدن لک‌های پوستی کمک می‌نماید.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *