معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی سان سیف

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی سان سیف بپردازیم. برند آرایشی و بهداشتی سان سیف یک برند ایرانی فعال در زمینه تولید ضد آفتاب‌های تخصصی بوده که محصولات تولیدی آن حاصل همکاری مشترک لابراتوار ایرانی پارس حیان و لابراتوار آلمانی دکتر استراتمنز می‌باشد. سان سیف با تولید محصولات ضد آفتاب باکیفیت خود، به خوبی از پوست در برابر اثرات زیان آور ناشی از تابش نور آفتاب محافظت خواهد کرد.

ضد آفتاب‌های سان سیف افزون بر محافظت کامل از پوست در مقابل آفتاب، به صورت هم زمان دارای چندين عملكرد درمانی و مراقبتی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به خاصیت ضد چين و چروک، ترمیم کنندگی و روشن كنندگی این محصولات اشاره کرد.

خرید محصولات برند آرایشی و بهداشتی سان سیف

خرید محصولات برند آرایشی و بهداشتی سان سیف

خرید محصولات برند آرایشی و بهداشتی سان سیف یکی از بهترین گزینه‌ها بوده که به لطف بهره مندی از ترکیباتی نوین دارای ویژگی‌های خاص و اثربخش بسیار زیادی است. این ضد آفتاب ها نه تنها از ایجاد جوش‌های پوستی جلوگیری می‌نمایند، بلکه حساسیت‌های پوستی را هم کاهش خواهند داد. فرمولاسیون این محصولات ضد آفتاب دارای نرم کننده‌هایی با ساختاری سبک و سازگار با پوست بوده که به خوبی بر روی سطح پخش و جذب آن خواهد شد.

محصولات ضد آفتاب رنگی سان سیف دارای ساختاری متشکل از رنگدانه‌های معدنی می‌باشند و به همین خاطر به صورت یکدست بر روی پوست پخش می‌شوند و زیبایی را برای پوست به ارمغان می‌آورند. فرمولاسیون منحصر به فرد این محصولات به شکلی است که کم‌ترین مقدار از این ضد آفتاب‌ها، از حداکثر اثربخشی برخوردار است. این به این معناست که این محصولات به خوبی از پوست در مقابل اثرات زیان آور اشعه فرا بنفش آفتاب محافظت می‌نمایند.

قیمت محصولات برند آرایشی و بهداشتی سان سیف

قیمت محصولات برند آرایشی و بهداشتی سان سیف

شرکت تولید کننده محصولات سان سیف متشکل از دو گروه از متخصصین با تجربه و کارآزموده در زمینه مراقبت‌های پوستی بوده که در این بین شرکت لابراتوار پارس حیان با بیشتر از ده‌ها سال تجربه مفید در تولید محصولات پوست و مو، لوازم آرایشی و بهداشتی و دندان، یکی از پیشتازان در این صنعت است. این لابراتوار شناخته شده در سطح کشور که فعالیت تجاری خود را با بیشتر از دویست محصول آغاز نمود، در طی این سال‌ها همواره در صدد ارتقای سطح کیفی محصولات خود بوده است.

شرکت لابراتوار آلمانی دکتر استراتمنز نیز متشکل از ده‌ها متخصص مجرب می‌باشد. همان طور که می‌دانیم استفاده از ضد آفتاب از بروز لک‌های پوستی جلوگیری خواهد کرد. با این حال ضد آفتاب‌های برند سان سیف نه تنها از لکه‌های پوستی جلوگیری می‌نمایند، بلکه دارای ترکیباتی روشن کننده با اثربخشی بالا هم هستند. از دیگر ویژگی‌های ضد آفتاب‌های سان سیف جلوگیری از بروز چین و چروک‌های پوستی است.

ضد آفتاب‌های این برند به لطف بهره مندی از ترکیبات باکیفیت و طیف رنگی گسترده برای تمامی اشخاص با انواع پوست‌های مختلف مناسب است و خاصیت ضد جوش ضد آفتاب‌های باکیفیت برند سان سیف، آن‌ها را به دوست همیشگی پوست‌های چرب تبدیل نموده است. همچنین ویژگی‌های ضدالتهابی این ضد آفتاب‌ها باعث شده است تا اشخاصی با پوست حساس هم بتوانند با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده نمایند.

در آخر ترکیبات مرطوب کننده موجود در ساختار این ضد آفتاب‌ها همچون مرهمی برای پوست‌های خشک است. ایجاد تعادل بین این ویژگی‌ها و ترکیبات باعث سازگاری بالا و کیفیت باورنکردنی محصولات برند سان سیف شده می‌باشد.

قیمت محصولات برند آرایشی و بهداشتی سان سیف

نکته حائز اهمیت در خصوص محصولات رنگی و کرم پودری برند سان سیف آن بوده که ساختار آن‌ها از رنگدانه‌های طبیعی تشکیل شده است. این بدین معناست که میزان صدمه پوستی احتمالی به دلیل استفاده از این محصولات با ماهیت آرایشی به حداقل ممکن رسیده است. با این وجود، استفاده از ترکیبات معدنی باعث کاهش ویژگی آرایشی نشده است، به صورتی که محصولات کرم پودری سان سیف به زیبایی بر روی پوست می‌نشینند و بافتی یکنواخت بر روی پوست ایجاد می‌نمایند.

چرا از برند سان سیف خرید کنم؟

در رابطه با معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی سان سیف باید بگوییم، ویژگی‌های محصولات برند سان سیف و اخلاق تجاری تولیدکنندگان آن، در موفقیت این برند نقش مهمی را ایفا نموده است. در ادامه برخی از علت‌هایی که موجب شده بازار تقاضا به سمت محصولات برند سان سیف کشیده شود را بررسی می‌کنیم.

یک انتخاب، یک تخصص، معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی سان سیف

یک انتخاب، یک تخصص

یکی از ویژگی‌های برند سان سیف که همیشه قابل تقدیر و تحسین می‌باشد، تمرکز آن بر روی یک فیلد تخصصی است. سان سیف همچون بسیاری از دیگر برندها کمیت را قربانی کیفیت نکرده است. این کمیت هم به تعداد محصولات تولیدی این برند برمی‌گردد، و هم به نوع محصولاتی که تولید شده است. ضد آفتاب‌ها، عمده‌ محصولات برند سان سیف را تشکیل می‌دهند.

این بدین معناست که سان سیف کمر بسته تا پوست شما را تمام و کمال در مقابل اشعه‌‌های مضر آفتاب حفاظت نماید. می‌توان گفت با تحقیقات عمیق و گسترده‌ای که از طرف واحد تولید این برند صورت گرفته، و علم تجربی که برند سان سیف در این حیطه دارد، این کار برای او غیرممکن نیست. البته محصولاتی مثل صابون سان سیف هم ممکن است در بازارهای فروش از این برند مشاهده شوند.

قیمت انواع ضدافتاب رنگی و بی رنگ باکیفیت

 

انقلابی نو در مواد اولیه و ترکیبات

برند سان سیف برای اولین بار در ایران توانسته تا محصول ضد آفتابی با عملکرده چندگانه تولید نماید. ضد آفتاب سان سیف با فاکتورهای حفاظتی بی نظیر، محافظت کاملی از پوست فراهم خواهد کرد. همه ما می‌دانیم که استفاده از ضد آفتاب از ایجاد لک جلوگیری می‎نماید. ولی ضد آفتاب‌های سان سیف خود از ترکیبات روشن ‌کننده‌ تاثیرگذاری برخوردار هستند.

پیشگیری از ایجاد خطوط و چروک چهره هم از دیگر فواید استفاده از ضد آفتاب بوده که برند سان سیف بار دیگر با بهبود ترکیبات، این تاثیر را چند برابر نموده است. ولی سان سیف به همین سطح از چندگانگی محصولات اکتفا نکرده است.

ترکیب کردن شاخص‌های آرایشی باکیفیت با این ضد آفتاب که خود عملکرد مراقبتی و درمانی دارد، حرکت دیگری بود، تا محصولات برند سان سیف را از محبوبیت و جایگاه به خصوصی برخوردار کند. این ویژگی‌ها موجب شده تا امروزه محصولات برند سان سیف، محبوب هر مصرف ‌کننده و پیشنهاد هر متخصصی باشد.

امنیت و سازگاری بالا

امنیت و سازگاری بالا

ترکیبات امن و طیف رنگی گسترده محصولات این برند موجب شده تا قابل استفاده برای تمامی اشخاص با هر رنگ و نوع پوستی باشند. خاصیت ضد جوش محصولات برند سان سیف، آن را به دوست همیشگی پوست‌های چرب تبدیل نموده است. و ویژگی‌های ضد التهابی آن افرادی با پوست حساس را از استفاده محصولات این برند آسوده خیال خواهد کرد. علاوه بر بر این‌ها، ترکیبات مرطوب ‌کننده‌ای در این محصولات یافت شده که محبوب دل پوست‌های خشک است.

تعدیل میان این ویژگی و ترکیبات بوده که منجر به سازگاری بالا و کیفیت باورنکردنی محصولات برند سان سیف شده است. افزون بر این، سان سیف در تولید محصولاتی مثل ضد آفتاب کرم پودری سان سیف، مثل مابقی برندهایی که ضد آفتاب کرم ‌پودری یا رنگی تولید می‌نمایند، به سه رنگ اکتفا نکرده است. طیف 6 رنگ این محصولات به شما این اطمینان را داده که دو رنگ بودن پوست خود را در ناحیه صورت و گردن تجربه نکنید.

نکته‌ حائز اهمیت در محصولات رنگی و کرم ‌پودری برند سان سیف این بوده که همگی تشکیل شده از رنگدانه‌های طبیعی می‌باشند. این بدان معناست که صدمه پوستی با استفاده از این محصولات با ماهیت آرایشی به حداقل رسیده است. ولی استفاده از ترکیبات معدنی سبب نشده تا کیفیت بخش آرایشی کاهش پیدا کند. محصولات کرم پودری سان سیف به زیبایی روی پوست نشسته و بافت یکنواختی ایجاد خواهند کرد.

خواص ضد آفتاب سان سیف

خواص ضد آفتاب سان سیف

قبل از بررسی دقیق و اختصاصی هر  یک از محصولات سان سیف، اجازه بدهید که بعضی از مهم‌ترین خواص ضد آفتاب‌های این برند را با یکدیگر بررسی کنیم :

بافت سبک و جذب سریع

یکی از اصلی‌ترین خواص انواع ضد آفتاب سان سیف، بافت بسیار سبک و جذب سریع آن‌ها می‌باشد. اغلب ضد آفتاب‌های این برند، به آسانی روی پوست پخش شده و به هیچ عنوان سنگین نخواهند بود. این مشخصه، در کرم‌های ضد آفتاب مخصوص پوست خشک هم وجود دارد. به بیانی دیگر، حتی چرب‌ترین کرم‌های ضد آفتاب سان سیف که مخصوص پوست خشک می‎باشند هم بافت سنگینی ندارند و به هیچ عنوان موجب تجمع چربی، مسدود شدن منافذ پوست و تولید جوش نخواهند شد.

ماندگاری بالا

ماندگاری بالا

بر عکس اغلب کرم‌های ضد آفتاب که باید هر دو ساعت تجدید بشوند، ماندگاری انواع کرم ضد آفتاب سان سیف 4 ساعته می‌باشد. در نتیجه با خیال راحت می‌توانید به مدت طولانی از این کرم‌ها استفاده نمایید و با توجه به همین نکته، کرم ضد آفتاب شما دیرتر از دیگر ضد آفتاب‌های مشابه تمام خواهد شد.

مطالب کاربردی:  معرفی و بررسی انواع ضد افتاب برند مای و بررسی فواید آن‌ها

 

قیمت مناسب با توجه به کارایی

محافظت بسیار خوب، ماندگاری بالا، بافت سبک و تاثیر سریع از مشخصه‌های مهم محصولات این برند به شمار می‌روند. افزون بر این، هر یک از ضد آفتاب‌های اختصاصی این برند، ویژگی‌های اختصاصی خود را هم داشته که می‌توانند موجب روشن‌تر شدن پوست شده یا به کلاژن ‌سازی پوست شما کمک نمایند. با وجود این ویژگی‌های فوق العاده، قیمت انواع محصولات ضد آفتاب سان سیف در مقایسه با محصولات خارجی مشابه، بسیار مناسب‌تر است.

در نتیجه اگر می‌خواهید که با هزینه کمتر، از بهترین فواید یک محصول ضد آفتاب بی نظیر استفاده نمایید، بدون شک سان سیف انتخاب اول شما خواهد بود. این سه مشخصه اصلی، به‌خوبی به سوال آیا کرم ضد آفتاب سان سیف خوب است یا خیر، پاسخ خواهد داد.

مضرات ضد آفتاب سان سیف

مضرات ضد آفتاب سان سیف

ناگفته پیدا بوده که کرم‌های ضد آفتاب سان سیف هم در صورت استفاده نادرست، قادرند تا مضرات گوناگونی داشته باشند. بعضی از مهم‌ترین مضرات محصولات سان سیف شامل موارد زیر هستند :

استفاده از ضد آفتاب نامناسب و خطرات آن

استفاده از محصولات گوناگون بدون توجه به مشخصات هر یک و در نظر نگرفتن نوع پوست خود، همیشه مشکلات متعددی به وجود آورده و کرم‌های ضد آفتاب سان سیف هم از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که بیشتر افراد با آن مواجه می‌شوند، استفاده از کرم ضد آفتاب سان سیف نامناسب پوست آن‌ها است.

این مسئله می‌تواند به خشکی بیشتر پوست یا تولید بیش از اندازه چربی، منجر شود. علاوه بر این، استفاده از کرم بسیار چرب برای اشخاص دارای پوست چرب، ممکن است موجب ایجاد جوش‌های بیشتر هم شود. این مسئله در همه کرم‌های دیگر هم به همین شکل وجود دارد.

عدم توجه به تاریخ انقضا

عدم توجه به تاریخ انقضا

ناگفته پیدا بوده که استفاده از محصولات تاریخ گذشته، موجب التهاب پوست شده یا حتی سبب ایجاد جوش، قرمزی و سوزش هم خواهند شد. نکته مهمی که بیشتر افراد آن را در نظر نمی‌گیرند این است که افزون بر تاریخ انقضا، باید به علامت دوره مصرف هر محصول هم توجه نمایند. به طور معمول اغلب کرم‌ها و محصولات بهداشتی و آرایشی، بعد از نخستین استفاده تا یک بازه زمانی مشخص سالم هستند و بعد از آن، استفاده از آن‌ها می‌تواند به صدمه پوستی هم منجر گردد.

عدم توجه به همین نکته ساده و استفاده از ضد آفتاب سان سیف که مدت زمان فراوانی از باز شدن آن گذشته یا مدت زمان زیادی در معرض تابش مستقیم نور خورشید بوده و بافت کرمی آن کاملا تخریب شده است، می‌تواند به مشکلات پوستی منتهی گردد.

مطالب پربازدید:  10 دلیل برای استفاده از کرم ضد آفتاب در فصل پاییز

 

انتخاب ضد آفتاب با SPF نادرست

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که همه باید در کنار قیمت و مقایسه و خرید محصولات برند سان سیف به آن توجه نمایند، درصد  SPF  محصول می‌باشد. در نظر نگرفتن این مسئله به ظاهر ساده، ممکن است کارایی محصول خریداری شده را کاهش داده و این تصور را به ‌وجود آورده که ضد آفتاب سان سیف، نمی‌تواند به ‌خوبی از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت نماید.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد باید بگوییم که مضرات ضد آفتاب سان سیف در بیشتر موارد به این علت رخ داده که اشخاص در خرید خود دقت نکرده یا بدون توجه به شرایط مصرف و نگهداری، از ضد آفتاب خود استفاده می‌نمایند. ما در این مقاله به معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی سان سیف پرداختیم، شما هم در صورت داشتن تجربه در استفاده از محصولات این برند آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع : specialchem

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *