معرفی و بررسی ضد آفتاب برند سان سیف

آفتاب با همه فواید فوق العاده‌ای که دارد، به سادگی می‌تواند با اشعه‌های خود سلول‌های پوستی ما را از بین ببرد. این‌ جا است که انواع محصولات ضد آفتاب، به کمک ما می‌آیند. ضد آفتاب از پوست و سلول‌های آن در مقابل اشعه‌های مضر خورشید و رادیکال‌های آزاد محیط محافظت نموده و از آفتاب ‌سوختگی، ایجاد کک ‌و ‌مک و در حالت بدتر سرطان پوست هم جلوگیری می‌نماید. اصلی‌ترین وظیفه انواع ضد آفتاب‌ها، ایجاد یک لایه محافظتی بین پوست و اشعه فرابنفش است. ما در این مقاله به معرفی و بررسی ضد آفتاب برند سان سیف خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

Ultraviolet  که به ‌اختصار UV هم نامیده می‌شود، همان اشعه مضری بوده که موجب سوختگی پوست شده و حتی احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد. با استفاده از انواع محصولات ضد آفتاب، می‌توانید میزان جذب ‌شدن این اشعه به پوست‌ خود را کاهش داده و به سلامت بیشتر پوست خود کمک نمایید. نکته بسیار مهم این است که این اشعه مضر، حتی در ایام ابری هم در محیط اطراف ما وجود دارد.

در نتیجه تحت هر شرایطی، حتی اگر قرار نیست که از منزل خارج شوید، روزانه ضد آفتاب خود را مصرف نمایید تا از سوختگی، تغییر رنگ و پیری پوست خود جلوگیری نموده و از آن مهم‌تر این‌که احتمال ابتلا به سرطان پوست را هم کاهش دهید. ضد آفتاب در انواع شکل‌ها مانند کرم، لوسیون، ژل، اسپری، روغن و حتی پودر، در بازار وجود دارد. تنها کافی است که مدل پوست خود و البته نوع استفاده‌ خود را در نظر داشته باشید تا بر اساس آن، بتوانید بهترین و مناسب‌ترین ضد آفتاب را تهیه نمایید.

چرا باید از ضد آفتاب برند سان سیف استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی ضد آفتاب برند سان سیف)

چرا باید از ضد آفتاب برند سان سیف استفاده کنیم؟

چرا باید از ضد آفتاب برند سان سیف استفاده کنیم؟ تقریبا همه ما به صورت کلی می‌دانیم که استفاده از ضد آفتاب، بسیار اهمیت دارد. هرچند شاید برای شما هم این سوال ایجاد شود که دقیقا چه مواردی باعث شده است که استفاده از ضد آفتاب تا این حد اهمیت داشته باشد. در این صورت، 5 مورد زیر به شما کمک خواهد کرد :

جلوگیری از بروز علائم پیری پوست و کاهش سرعت فرآیند پیری

جلوگیری از بروز علائم پیری پوست و کاهش سرعت فرآیند پیری

قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، در طولانی ‌مدت منجر به پیری زودرس خواهد شد. در نتیجه اگر زمان خروج از منزل، از پوست خود محافظت نکنید، بعد از مدتی شاهد ایجاد خطوط و چین ‌و چروک ریز پوستی خواهید بود. جلوگیری از علائم پیری زودرس می‌تواند یکی از علت‌های مصرف ضدآفتاب باشد. تحقیقات در مورد بروز علائم پیری نشان می‌دهد، کسانی که زیر 55 سال دارند و به‌ صورت منظم از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند، 24% کمتر از کسانی که این کرم را مصرف نمی‌کنند، دچار بروز علائم پیری می‌شوند.

کرم‌های ضد آفتاب در مقابل اشعه‌های مخرب خورشید که به صورت مستقیم روی کاهش تولید کلاژن و الاستین اثر دارند، از پوست محافظت می‌نمایند. کلاژن و الاستین دو عامل اصلی حفظ سلامت و انعطاف پوست هستند و از بین رفتن آن‌ها موجب ایجاد چین ‌و چروک بیشتر می‌شود. کرم‌های ضد آفتاب و ضد چروک به منظور بخش اساسی از روتین مراقبت از پوست، جلوی این فرایند را گرفته و رطوبت پوست را حفظ می‌نماید تا پوست جوان بماند و  پیری زودرس نشود.

کاهش احتمال ابتلا به سرطان پوست

سرطان پوست یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی بوده که بخش زیادی از اشخاص جامعه را درگیر خود کرده است. استفاده روزانه و دائمی از ضد آفتاب، احتمال ابتلا به این سرطان را کاهش می‌دهد و حتی از بین خواهد برد.

کاهش احتمال آفتاب‌ سوختگی

سوختگی پوست، یکی از اتفاقات دردناکی بوده که بعد از سپری ‌کردن مدت زمان طولانی در معرض آفتاب، دچار آن خواهید شد. التهاب و قرمزی در ساعات اولیه، مهم‌ترین علائم آفتاب ‌سوختگی محسوب می‌شوند. با استفاده منظم از ضد آفتاب در روزهای بسیار گرم و آفتابی، در مکان‌های خاص مانند ساحل یا کوهستان، احتمال آفتاب ‌سوختگی به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

قیمت انواع ضدافتاب رنگی و بی رنگ باکیفیت

 

کنترل تغییر رنگ پوستی و ایجاد لکه‌های مقاوم به درمان

کنترل تغییر رنگ پوستی و ایجاد لکه‌های مقاوم به درمان

لکه ‌لکه‌های قهوه‌ای رنگ بر گونه‌ها، دست‌ها، بازوها و گردن، با افزایش سن پدیدار شده که مهم‌ترین علت‌های ایجاد آن‌ها، تابش مداوم خورشید است. این لکه‌ها ظاهر یک‌دست پوست شما را تحت تاثیر قرار داده و نسبت به دیگر لکه‌های پوستی، مقاومت بیشتری در مقابل درمان دارند. در نتیجه قبل از ایجاد لکه‌ها و مصرف هزینه‌های گزاف برای کمرنگ‌ نمودن آن‌ها، بهتر است استفاده دائمی و هر روزه از ضد آفتاب را به روتین روزمره خودتان اضافه نمایید.

کاهش التهاب پوستی برای افراد داری پوست حساس

اشخاص مبتلا به رزاسه (قرمزی، سوزش، التهاب، خشکی و برافروختگی پوست) یا پسوریازیس (تکثیر ده برابری سلول‌های پوستی)، بیشتر از دیگر افراد در معرض التهابات پوستی ناشی از تابش خورشید هستند. تورم، قرمزی، سوزش و خارش ناشی از تابش اشعه‌های آفتاب در میان این اشخاص و البته اشخاص دارای پوست نازک و حساس هم بسیار شایع است. استفاده از انواع ضد آفتاب دارای زینک اکساید یا تیتانیوم اکساید، می‌تواند این مشکلات را کاهش بدهد.

مطالب کاربردی:  ضرورت استفاده از کرم ضد افتاب و فواید بی شمار آن

 

مزایای استفاده از ضد آفتاب برند سان سیف چیست؟

مزایای استفاده از ضد آفتاب برند سان سیف چیست؟

فواید کرم ضد آفتاب صرفا محافظت از پوست در مقابل نور مخرب خورشید نیست. پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های پوستی، خشکی پوست، و سرطان پوست از مزایای کرم ضد آفتاب هستند. این را هم بگوییم که تاثیر کرم ضدآفتاب در دراز مدت مشهود خواهد بود. مزایای استفاده از ضد آفتاب برند سان سیف چیست؟  فواید استفاده کرم ضد آفتاب سان سیف عبارتند از:

  • محافظت از پوست در براقبر اشعه UV
  • جلوگیری از پیری زودرس و داشتن پوستی شاداب و جوان
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان پوست
  • رفع لکه‌های پوستی به ‌مرور زمان در بلندمدت
  • پیشگیری از برنزه ‌شدن پوست
  • جلوگیری از آفتاب ‌سوختگی
  • حفظ پروتئین‌های ضروری پوست و محافظت از سلامت پوست

طرز استفاده از ضد آفتاب برند سان سیف چگونه است؟

طرز استفاده از ضد آفتاب برند سان سیف چگونه است؟

طرز استفاده از ضد آفتاب برند سان سیف چگونه است؟ جهت استفاده از کرم ضدآفتاب، دست و دلباز باشید. بهترین زمان جهت مصرف کرم ضد آفتاب 15 تا 30 دقیقه قبل از خروج از خانه و قرارگرفتن در معرض نور آفتاب است. کرم ضد آفتاب را روی تمام پوست صورت بمالید، گردن، گوش‌ها، و نوک پاها و انگشتان را فراموش نکنید. زمان مصرف ضد آفتاب با توجه به ساختار آن دارد؛ یعنی ضد آفتاب‌های ژلی، اسپری و فلوئیدی‌ها به دلیل این که جذب بالاتری دارند، می‌توانید 15 تا 20 دقیقه قبل از خارج ‌شدن از خانه استفاده نمایید.

ولی جذب کرم ضد آفتاب یا لوسیون‌ها دیرتر است و حداقل 30 دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید باید استفاده شوند. 1 تا 2 بند انگشت ضد آفتاب را روی صورت، گردن و گوش‌ها بزنید. مراقب باشید همه ضد آفتاب‌ها مخصوص دور چشم نیستند و برای این ناحیه باید از ضد آفتاب مخصوص دور چشم استفاده نمایید. پیش از انتخاب کرم ضد آفتاب بهتر است با دکتر پوست و مو مشاوره داشته باشید.

مطالب پربازدید:  آشنایی با بهترین کرم ضد افتاب ایرانی برای محافظت از پوست

 

مکمل ضد آفتاب برند سان سیف کدام محصول است؟

مکمل ضد آفتاب برند سان سیف کدام محصول است؟

استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های بعد از آفتاب ( به انگلیسی : after sun lotion ) یکی از روتین‌های مراقبت از پوست در فصل تابستان است. کسانی که علاقمند هستند پوستشان را برنزه نمایند از فرصت به دست آمده در فصل تابستان جهت آفتاب گرفتن استفاده می‌نمایند. از آن جا که نور مستقیم آفتاب در طولانی مدت می‌تواند منجر به آفتاب سوختگی و خشکی و التهاب پوست شود، افزون بر استفاده از کرم‌های ضد آفتاب پیش از آفتاب گرفتن پیشنهاد می‌شود برای حفظ لطافت پوست و التیام سریع‌تر پوست از لوسیون‌های بعد از آفتاب ( به انگلیسی: after sun lotion ) استفاده نمایید.

استفاده از لوسیون پس از آفتاب زمان آفتاب گرفتن برای برنزه شده، پیک نیک رفتن خارج از شهر و حتی شنا کردن در طی روز در دریا  یا استخر روباز، تبدیل به یکی از واجبات خواهد شد. لوسیون افترسان یا لوسیون بعد از آفتاب به طور معمول به شکل کرم تولید می‌شوند به التیام زودتر عوارض ناشی از آفتاب سوختگی کمک خواهند کرد. معمولا لوسیون بعد از آفتاب دارای ترکیبات ضد التهاب و مرطوب کننده است و استفاده از آن پس از آفتاب گرفتن یا آفتاب سوختگی، عوارض مخرب خورشید بر پوست را کاهش داده و کمک کرده تا پوست شما بعد از آفتاب سوختگی دچار حالت پوسته ریزی نشده و سریع‌تر بهبود پیدا نماید.

در صورت استفاده از افترسان مناسب می‌توان درد و التهاب ناشی از آفتاب سوختگی را به میزان بسیار زیاد کاهش داد.  لوسیون پس از آفتاب سان سیف، یک التیام بخش بسیار قوی جهت تسکین و افزایش نرمی و طراوت پوست است. این لوسیون دارای عصاره بابونه، زیتون و کالاندولا بوده که تاثیر بسیار زیادی در رفع التهابات و تامین رطوبت پوست دارد. لوسیون پس از آفتاب سان سیف منجر به ترمیم و احیا پوست گردیده و همچنین سبب ایجاد آسیب، جوش و حساسیت نخواهد شد.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *