معرفی و بررسی ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم

ژل بهداشتی بانوان یک محصول با فرمولاسیون محلول در آب بوده که مناسب با پوست حساس ناحیه‌ تناسلی بانوان تولید گشته و افزون بر تمیز و ضد عفونی کردن ناحیه‌ تناسلی و واژن، راحیه‌ با طراوت و خوشی را نیز به ارمغان می‌آورد. این محصول افزون بر ژل بهداشتی به شکل فوم بهداشتی هم در دسترس است و شما می‌توانید طبق سلیقه‌‌ خود هر یک را که می‌خواهید انتخاب و استفاده نمایید. ما در این مقاله به معرفی و بررسی ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید

ژل بهداشتی بانوان با PH طبیعی پوست ناحیه‌ تناسلی سازگار بوده و در نتیجه PH آن را تنظیم و استاندارد خواهد کرد.  PH نشان‌ دهنده‌ اسیدی یا بازی بودن یک ماده بوده و معیار سنجش آن چیزی بین اعداد 0 تا 14 است. اگر PH یک ماده زیر 7 باشد یعنی آن ماده اسیدی بوده و اگر PH از عدد 7 بیشتر باشد یعنی محیط بازی (غلظت بیشتری دارد) است.

PH مناسب ناحیه‌ تناسلی بانوان به طور معمول بین عدد 3 تا 4 بوده که این اعداد بنابر علت‌های مختلف مانند تغییرات هورمونی یا بارداری تغییر خواهد کرد. ولی به طور کلی PH این ناحیه باید پایین و اسیدی باشد. اسیدی بودن محیط تناسلی موجب می‌شود تا باکتری‌های مضر از بین بروند و در عوض باکتری‌هایی که برای این ناحیه مفید هستند، باقی بمانند.

اگر PH محیط تناسلی بانوان از عدد 7 فراتر رود، احتمال بروز بیماری‌های قارچی و عفونت‌ها افزایش یافته و باکتری‌های مضر پخش و گسترده خواهند شد. استفاده از ژل بهداشتی بانوان PH واژن و ناحیه‌ تناسلی بانوان را تنظیم نموده و از همین رو دیگر دچار عفونت‌های باکتریایی یا قارچی نخواهید شد. دستگاه تناسلی بانوان به صورت طبیعی مجموعه‌ای از باکتری‌های هوازی و بی‌ هوازی را داشته که باکتری‌های مفید به شمار می‌روند.

برخی از این باکتری‌ها با تولید ماده‌ای به اسم اسید لاکتیک در محیط خود نقش دفاعی به خود گرفته و از ناحیه‌ تناسلی مراقبت می‌نمایند. اکنون استفاده از ژل بهداشتی بانوان موجب ایجاد تعادل واژینالی شده و از این ناحیه محافطت می‌نماید.

معرفی و بررسی ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم

ناحیه تناسلی هر روز در معرض آلودگی‌ها و پاتوژن‌های متعدد بوده که استفاده از شوینده‌ای مناسب قادر است تا به تعادل میکروبیوم و حفظ بهداشت این ناحیه کمک نماید. ژل شستشوی واژینال هیدرودرم یکی از شوینده‌های مناسب برای شستشوی روزانه بانوان بوده که در حجم 150 میلی لیتر تولید شده و غنی از عصاره‌های گیاهی و ترکیبات مرطوب کننده است.

ژل شستشوی هیدرودرم بانوان خشکی بافت ناحیه تناسلی را برطرف کرده و به بهبود الاستیسیته این ناحیه کمک زیادی خواهد کرد. ترکیبات موجود در این ژل شستشو از رشد و تکثیر باکتری‌های مضر در ناحیه تناسلی جلوگیری نموده و بوی نامطبوع را هم برطرف می‌نماید. ژل شستشو هیدرودرم بانوان دارای عصاره‌های گیاهی مثل بابونه و بابا آدم بوده که خواص ضد التهابی داشته و از تحریک، خارش و سوزش این ناحیه کاهش می‌دهند.

گلیسرین، بیزابولول و لاکتیک اسید از جمله ترکیباتی بوده که بافت ناحیه تناسلی را مرطوب نگه داشته و از خشک شدن آن جلوگیری می‌نمایند. عصاره انار موجود در ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم عصاره‌ای ضد التهاب بوده که بر روی خاصیت ارتجاعی بافت این ناحیه تاثیرگذار واقع می‌شود.

چرا باید از ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم)

چرا باید از ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

چرا باید از ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ حتما به جای صابون‌های شستشو یا شامپوهای حمام با فوم یا ژل بهداشتی بانوان ناحیه‌ تناسلی خود را شستشو دهید. صابون‌ها شوینده‌های بسیار قوی بوده که به سادگی می‌توانند PH پوست را برهم زده و همین مسئله ممکن است موجب ایجاد عفونت‌های قارچی شود. افزون بر این استفاده از صابون با شامپوها قادر است تا موجب ایجاد قرمزی، خشکی و خارش در ناحیه‌ تناسلی شود.

ژل‌ بهداشتی بانوان کاملا متناسب و مخصوص پوست حساس این ناحیه تولید شده و فعالیت باکتری‌های مفید واژن را افزایش خواهد داد.

تحقیقات نشان داده‌اند بانوانی که بهداشت را رعایت نکرده و ناحیه‌ تناسلی خود را تمیز نگه نمی‌دارند بیشتر از دیگر اشخاص به بیماری‌های عفونی مبتلا می‌شوند و همچنین خطر سقط جنین در این اشخاص بالاتر است. متخصصان می‌گویند از همان وقتی که والدین به فرزندان خود می‌آموزند که چطور مسواک بزنند، باید به آن‌ها آموزش داده که چطور ناحیه‌ تناسلی خود را خوب در سرویس بهداشتی بشویند و تمیز نمایند، چون که ژل شوینده‌ واژینال به حفظ سلامت ناحیه‌ تناسلی بانوان کمک کرده و آلودگی‌های آن را از بین خواهد برد.

لیست قیمت انواع محصولات ژل بهداشتی بانوان با کیفیت

 

مزایای استفاده از ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم چیست؟ همان گونه که پیشتر اشاره شد یکی از مزایای و نکته مثبت استفاده از ژل بهداشتی بانوان یا فوم تنظیم شدن PH ناحیه‌ تناسلی و واژن بوده که همین مسئله از ایجاد بیماری‌های عفونی جلوگیری خواهد کرد، ولی این تنها ویژگی خوب این محصول نیست. به طور کلی از جمله مزایای استفاده از این شوینده‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • از بین بردن بوی بد واژن
  • ضد سوزش و خارش
  • آبرسان و نرم کننده
  • پاک کننده و التیام بخش
  • جلوگیری از التهابات مجرای ادراری
  • ضد عفونی نمودن ناحیه‌ تناسلی
  • روشن‌تر کردن ناحیه‌ تناسلی پس از استفاده‌ طولانی مدت
  • بخشیدن رایحه‌ با طراوت به ناحیه‌ تناسلی
  • جلوگیری خارش خارجی واژن
  • جلوگیری از قرمزی، جوش و التهاب خارجی واژن

زمانی که بانوان دچار عوارضی همچون موارد ذکر شده شدند و احساس درد، سنگینی، خارش و سوزش در ناحیه‌ تناسلی خود داشتند بهتر است جهت جلوگیری از تجمع باکتری‌ها از شوینده‌های واژینال استفاده نمایند و همان ‌طور که می‌دانید رعایت بهداشت فردی می‌تواند هرچه زودتر از این موارد جلوگیری به عمل آورد.

مطالب کاربردی:  معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی هیدرودرم

 

طرز استفاده از ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم چگونه است؟ ابتدا ناحیه خارجی ناحیه تناسلی را مرطوب کنید.  ژل بهداشتی را روی دست تمیز خود ریخته و ناحیه تناسلی را شستشو بدهید. پس از گذشت یک دقیقه آبکشی نمایید.

درباره ژل بهداشتی هیدرودرم بانوان به نکات زیر توجه نمایید :

  • ژل شستشوی هیدرودرم واژن را در دمایی بین 15 الی 30 درجه سانتیگراد و دور از تابش مستقیم نور آفتاب قرار دهید.
  • ژل بهداشتی را دور از دسترس کودکان و در مکانی خشک و خنک نگهداری نمایید.
  • از تماس این ژل بهداشتی با چشم‌ها و زخم‌های باز جلوگیری نمایید.
  • ژل بهداشتي بانوان هيدرودرم صرفا جهت مصارف خارجی است.
  • پیش از آغاز مصرف، بروشور داخل جعبه را مطالعه نمایید.

تفاوت فوم و ژل بهداشتی بانوان

تفاوت فوم و ژل بهداشتی بانوان

اصلی‌ترین تفاوت فوم و ژل بهداشتی بانوان در ترکیبات آن‌ها است؛ چون که ژل‌ یک پاک کننده با فورمولاسیونی بر پایه‌ آب است، ولی فوم از موادی بر پایه‌ کف تولید می‌گردد. در صورتی که می‌خواهید زمان استفاده از این ماده‌ شوینده‌ تجربه‌ بهتری داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم به دنبال فوم‌های شستشو برویدف چرا که فوم‌ها حالت کف مانندی دارند و پس از استفاده از آن‌ها احساس نرمی و لطیفی بیشتری را در سطح پوست ناحیه‌ تناسلی خود احساس خواهید کرد.

به طور کلی فوم و ژل بهداشتی بانوان تفاوت عمده‌ای با هم نداشته و هر دوی آن‌ها یک هدف را دنبال می‌نمایند و تاثیری مشابه دارند. اکنون دیگر به علت شخصی خود شما بستگی داشته که کدام محصول را انتخاب می‌کنید. در اینجا به بعضی از ویژگی‌های کلی این دو محصول می‌پردازیم :

تاثیرات کلی ژل بهداشتی بانوان چیست ؟

  • از بین بردن باکتری‌های مضر ناحیه‌ تناسلی
  • پاکسازی سطحی پوست ناحیه‌ تناسلی
  • تنطیم نمودن PH پوست
  • نفوذ به منافذ پوست و رطوبت ‌رسانی
  • پاکسازی سطحی
  • از بین بردن قرمزی و التهابات پوستی و خارش

تاثیرات کلی فوم بهداشتی بانوان چیست ؟

  • تاثیر گذاری بالا به علت نفوذ عمیق به منافذ پوست
  • پاکسازی ناحیه‌ تناسلی از هرگونه چربی و آلودگی
  • جذب عمیق، فوری و تمیز کنندگی بالا
  • نفوذ عمیق به منافذ پوستی و طوبت ‌رسانی بالا
  • تنطیم نمودن PH پوست
  • از بین بردن التهابات پوستی و خارش

مکمل ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم کدام محصول است؟

صابون‌های جامد معمولی به دلیل هزینه بالا جهت افزودن گلیسیرین و درعین حال حفظ حالت جامد آن، عموما بدون گلیسیرین هستند و همچنین به علت جداسازی ماده موثره آن‌ها از روغن دانه‌های گیاهی بوسیله اضافه نمودن نمک‌های خانواده سدیم، حالت قلیایی و PH در حدود 8 و 9 دارند ولی شامپوهای بدن با توجه به فرایند تولید خود و مایع بودن به سادگی قابلیت اضافه نمودن گلیسیرن را داشته و بالانس PH آن‌ها به علت آن که حالت خنثی دارند، بسیار ساده‌تر و کم هزینه‌تر است.

تفاوت صابون و شوینده‌های مایع که به شکل شامپو بدن مصرف می‎شود در نوع ترکیبات آن است. در صابون از ترکیبات صابونی و ترکیبات حلال در چربی استفاده می‌شود. ولی در ترکیب شامپو بدن از مواد غیر صابونی استفاده شده که  به PH پوست نزدیک‌تر است. مکمل ژل بهداشتی بانوان برند هیدرودرم کدام محصول است؟ شامپو بدن هیدرودرم نقش بزرگی در پاکسازی، سلامت و زیبایی پوست ایفا می‌نماید.

مطالب پربازدید:  خواص انواع ویتامین برای پوست و نیازهای ضروری صورت بانوان

 

این محصولات افزون بر پاکسازی عمقی، به برطرف نمودن مشکلاتی از جمله خشکی، التهاب و احساس کشیدگی پوست هم کمک می‌نمایند. شامپوهای بدن هیدرودرم با تقویت لایه دفاعی پوست، مانع از صدمه اشعه‌های مضر خورشید و آلودگی‌های محیطی می‌شوند. این دسته از محصولات هیدرودرم افزون بر تنوع بالا و ماندگاری مناسب، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و در تمام فروشگاه‌های معتبر قابل تهیه هستند.

شامپوهای بدن هیدرودرم با استفاده از به روزترین روش‌های علمی و تکنولوژی پیشرفته فرموله می‌شوند. این محصولات بدون عطر، سولفات و ترکیبات مضر شیمیایی بوده که می‌توانند خطر بروز تحریکات پوستی مثل حساسیت، قرمزی، خارش و زبری را کاهش بدهند. افزون بر این، خرید شامپو بدن هیدرودرم و استفاده از آن به برطرف شدن چین و چروک‌ها و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک زیادی خواهد کرد.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *