معرفی و بررسی ضد آفتاب برند هیدرودرم

ضد آفتاب هیدرودرم یکی از برندهای معتبر در بازار بوده که طرفداران فراوانی دارد. به‌ همین خاطر می‌خواهیم به معرفی و بررسی ضد آفتاب برند هیدرودرم در مقایسه با دیگر ضد آفتاب‌ها بپردازیم. به‌ صورت کلی ضد آفتاب از اصلی‌ترین محصولاتی بوده که به‌ طور روتین و حتی روزانه چند بار، باید مورد استفاده قرار بگیرد و از اهمیت بالایی در میان محصولات مراقبت پوست برخوردار است.‌ از این رو اشخاص برای سلامت و زیبایی پوست خود باید از ضد آفتابی استفاده نمایند که توانایی مراقبت از پوست آن‌ها را داشته باشد. بعضی از اشخاص هنوز از اهمیت ضد آفتاب آگاه نیستند و به‌ همین علت هم از مصرف آن خودداری می‌کنند.

ولی باید بدانید اشعه‌های مضر آفتاب مانند فرابنفش، خیلی راحت می‌توانند روی پوست شفاف و آسیب‌پذیر شما اثر منفی بگذارند و این اثر ممکن است به‌ شکل تیرگی، لکه، آکنه، بیماری پوستی و جوش دیده شود. ضد آفتاب لایه‌ای روی پوست ایجاد نموده و از برخورد مستقیم اشعه‌ها به پوست جلوگیری می‌نماید. در نتیجه شما پوستی شاداب‌تر خواهید داشت که دچار تیرگی، چین ‌و چروک و پیری زودرس نمی‌شود.

ضدآفتاب‌ هیدرودرم به‌ صورت اسپری و لوسیون هم تولید می‌شود. این محصولات به طور معمول بافت سبک‌تری روی پوست ایجاد نموده و استفاده از آن‌ها راحت است. کرم ضد آفتاب این برند به‌ صورت بی ‌رنگ و کرم‌ پودری تولید می‌شود.

در صورت استفاده از نوع کرم‌ پودری آن دیگر نیازی به استفاده از کرم ‌پودر جهت کاور صورت نخواهید داشت و از این رو کار شما برای داشتن میکاپ و مراقبت از پوست راحت می‌شود. کرم هیدرودرم به طور معمول دارای spf50 بوده که مناسب‌ترین نوع محافظت از پوست به‌ حساب می‌آید. به صورت معمول این محصولات دارای قدرت بالا جهت محافظت از پوست در مقابل اشعه UVA و UVB هستند. ما در این مقاله به معرفی و بررسی ضد آفتاب برند هیدرودرم خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از ضد آفتاب برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی ضد آفتاب برند هیدرودرم)

چرا باید از ضد آفتاب برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

اگر بخواهیم به مقایسه ضدآفتاب‌های متنوع و تفاوت آن‌ها با هیدرودرم بپردازیم باید به‌ دنبال ضد آفتاب‌هایی برویم که در یک رنج قیمتی هستند. شاید همیشه این ‌گونه نباشد ولی به طور معمول قیمت یک محصول می‌تواند نشان‌ دهنده کیفیت آن باشد. البته جهت این منظور هم لازم است آن را با محصولات ایرانی مقایسه کنیم. چرا که با توجه به نرخ دلار، محصولات خارجی بیش از ارزش خود در ایران فروخته می‌شوند. پیشنهاد ما استفاده از محصولات ساخت درون کشور است.

چون که متخصصان با توجه به نیازهای داخلی اقدام به تولید ضد آفتاب یا دیگر محصولات مراقبتی مثل کرم ضد آفتاب هیدرودرم با کم‌ترین قیمت کرده تا همه اشخاص توانایی خرید و استفاده از آن‌ها را داشته باشند. به صورت کلی نباید فکر کنید که قیمت پایین برندهای ایرانی نشان ‌دهنده بی‌کیفیتی آن‌ها است. هیدرودرم کرم‌های خود را در مدل‌های مختلف رنگی و بی‌رنگ تولید می‌نماید و تمامی اشخاص با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.‌

تنوع این محصولات برای پوست‌های چرب ‌و خشک هم بالا بوده و اشخاص باید با در نظر گرفتن این نکته که بسیار حائز اهمیت است، خرید خود را از انواع معتبر فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام بدهند. چرا باید از ضد آفتاب برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ بهترین ضد آفتاب هیدرودرم به‌ شکل اسپری و لوسیون هم تولید می‌گردد. به صورت معمول این محصولات بافت سبک‌تری روی پوست ایجاد نموده و استفاده از آن‌ها راحت‌تر است. این محصول به‌ شکل کرم بی رنگ و کرم‌ پودری تولید می‌گردد.

مزایای استفاده از ضد آفتاب برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از ضد آفتاب برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از ضد آفتاب برند هیدرودرم چیست؟ فواید کرم ضد آفتاب هیدرودرم صرفا محافظت از پوست در برابر نور مضر آفتاب نیست. پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های پوستی، خشکی پوست، و سرطان پوست از مزایای کرم ضدآفتاب هستند. این را هم بگوییم که تاثیر کرم ضد آفتاب هیدرودرم در بلند مدت مشهود خواهد بود. کرم‌های ضد آفتاب محصولات حیاتی بوده که از شما در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می‌نمایند.

یکی از بدترین عوارض نزدن ضد آفتاب، افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست است. عمدتا مردم به علت‌های زیبایی شروع به استفاده از کرم ضد آفتاب می‌نمایند، اما این برای سلامتی به منظور یک مزیت به شمار می‌رود. کرم ضد آفتاب خود را روزانه و در طی روزها و ماه‌ها استفاده کرده تا از پوست خود در برابر خطر انواع سرطان پوست محافظت کنید. این بدترین نوع سرطان پوست بوده که با افزایش سن زنان قادر است تا زندگی آن‌ها را تهدید کند.

فواید کرم ضدآفتاب عبارتند از:

  • محافظت از پوست در برابر اشعه UV
  • جلوگیری از پیری زودرس و داشتن پوستی شاداب و جوان
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان پوست
  • رفع لکه‌های پوستی به‌ مرور زمان در بلند مدت
  • پیشگیری از برنزه ‌شدن پوست
  • جلوگیری از آفتاب ‌سوختگی
  • حفظ پروتئین‌های ضروری پوست و محافظت از سلامت پوست

قیمت انواع ضدافتاب رنگی و بی رنگ برند و باکیفیت

 

طرز استفاده از ضد آفتاب برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از ضد آفتاب برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از ضد آفتاب برند هیدرودرم چگونه است؟ برای استفاده از کرم ضدآفتاب هیدرودرم، دست و دلباز باشید. بهترین زمان جهت مصرف کرم ضد آفتاب 15 تا 30 دقیقه پیش از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب است. کرم ضد آفتاب را روی تمام پوست صورت بمالید، گردن، گوش‌ها، و نوک پاها و انگشتان خود را فراموش نکنید.

زمان مصرف ضد آفتاب با توجه به ساختار آن دارد؛ یعنی ضد آفتاب‌های ژلی، اسپری و فلوئیدی‌ها به دلیل این که جذب بالاتری دارند، می‌توانید 15 تا 20 دقیقه قبل از بیرون رفتن از خانه استفاده نمایید.

ولی جذب کرم ضد آفتاب یا لوسیون‌ها دیرتر است و حداقل 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب باید استفاده شوند. 1 تا 2 بند انگشت ضد آفتاب را روی صورت، گردن و گوش‌ها بزنید. حواستان باشد همه ضد آفتاب‌ها مخصوص دور چشم نیستند و برای این نقطه باید از ضد آفتاب مخصوص دور چشم استفاده نمایید. پیش از انتخاب کرم ضد آفتاب بهتر است با دکتر پوست و مو مشاوره داشته باشید.

مطالب کاربردی:  شناخت ضد آفتاب سلبریتی های هالیوودی

 

مکمل ضد آفتاب برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل ضد آفتاب برند هیدرودرم کدام محصول است؟

درست است که مقدار ترشح غدد سباسه در پوست‌های چرب و مختلط زیاد است اما این مسئله به این معنا نیست که این نوع پوست دچار کم ‌آبی نمی‌شود و نیازی به محصولات مرطوب کننده و آبرسان ندارد. گاهی اوقات همین کم ‌آبی پوست موجب فعالیت بیش از اندازه غدد چربی شده و باعث ایجاد جوش و آکنه روی آن خواهد شد. مکمل ضد آفتاب برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مرطوب کننده هیدرودرم پخش پذیری آسانی دارد، به سادگی جذب پوست می‌شود و با ترکیبات تاثیرگذار ضد جوش و ضد ‌آکنه خود ترشح غدد چربی پوست را کنترل می‌نماید. این محصول دارای گلیسیرین بوده، پوست را به خوبی آبرسانی می‌نماید و در افزایش نرمی و لطافت آن تاثیر مثبتی دارد. مرطوب کننده هیدرودرم دارای pH سازگار با پوست، آنتی‌ باکتریال و ضد قارچ است، وضعیت جوش‌ها را بهبود بخشیده و از ایجاد مجدد آن‌ها جلوگیری می‌نماید.

کرم مرطوب کننده هیدرودرم تیوپی دارای ویتامین‌ها، عصاره گیاهان و اسید سالیسیلک می‌باشد، با نفوذ به سلول‌های پوست به ضد عفونی کردن آن‌ها کمک کرده و با جمع نمودن منافذ باز پوست از ورود آلودگی و باکتری‌های مولد جوش و آکنه جلوگیری به عمل می‌آورد. این محصول بدون چربی و غیر کومودون‌زا بوده، به کاهش و التیام التهاب، عفونت پوست و جوش‌ها کمک می‌کند و در بهبود انعطاف پذیری پوست تاثیر مثبتی دارد.

مطالب پربازدید:  لک پوستی با ضد آفتاب، آیا ضد آفتاب رنگی باعث لک می‌شود؟

 

امولوسیون هیدرودرم برای استفاده به عنوان پایه آرایش مناسب بوده، به پوست جلوه‌ای مات و طبیعی می‌بخشد و در رفع خشکی و کشیدگی پوست‌های کم آب موثر عمل می‌نماید. به طور کلی هر نوع کرم، لوسیون و یا روغنی که خاصیت نرم‌ کنندگی و آبرسانی داشته باشد نرم‌ کننده و مرطوب‌ کننده نامیده می‌شود. کرم مرطوب کننده حالت روغنی نداشته و تقریبا همچون لوسیون سبک است و استفاده از آن موجب شده تا در آخر پوستی سالم‌تر و زیباتر داشته باشید.

شاید اولین کاربردی که پس از شنیدن نام کرم‌های مرطوب کننده به ذهن‌ شما برسد این باشد که از خشک شدن پوست جلوگیری می‌نماید ولی باید این نکته را یادآور شویم که تاثیرات کرم‌های مرطوب کننده بسیار زیاد هستند و تنها به یک یا دو مورد محدود نمی‌شوند. در بسیاری از مواقع می‌بینیم که افراد با پوست چرب نیز از مرطوب‌ کننده‌های پوست چرب استفاده می‌نمایند.

SPF کرم ضد آفتاب چیست؟

SPF یک معیار اندازه‌ گیری علمی بوده و درک مشخصی درباره این موضوع ارائه می‌دهد که استفاده نمودن از یک ضد آفتاب مشخص تا چه میزان سبب کاهش آسیب‌های پوستی می‌شود.

اگر بر روی پوست ضد آفتاب زده باشید، در مقایسه با زمانی که ضدآفتاب نزدید، مدت بیشتری طول می‌کشد تا اشعه فرابنش B به پوست شما نفوذ نموده و سبب قرمزی آن شود. در واقع، SPF روی این مدت زمانی تمرکز دارد و آن را محاسبه می‌کند.

 

 

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *