معرفی و بررسی اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم

در صورتی که به دنبال خرید کرم لایه بردار هستید، بهتر است کالای مورد نظر خود را از میان محصولات هیدرودرم انتخاب نمایید. محصولات لایه بردار این برند کیفیت بسیار خوبی داشته و در عین حال که پوست را تمیز می‌نمایند، به آن صدمه نمی‌رسانند و می‌توانند به علت خواص آنتی باکتریال خود، باکتری‌ها و عوامل تشدید کننده جوش‌های پوستی را از بین ببرند. ما در این مطلب به معرفی و بررسی اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم می‌پردازیم.

اسکراب و پاک کننده صورت هیدرودرم ساختار پوست را تحریک نکرده و به همین خاطر برای انواع پوست مناسب است و هر شخصی با هر نوع پوستی قادر است تا بدون هیچ نگرانی از این محصول استفاده نماید. این لایه بردار از ویتامین E استات، گلیسرین، ماملیس، دکسپانتول، آلفاهیدروکسی اسید و بتاهیدروکسی اسید تشکیل شده است. ویتامین E می‌تواند تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد بر روی پوست را خنثی نموده و‌ به همین ترتیب از وارد شدن آسیب به پوست جلوگیری می‌نماید.

این ویتامین فوق العاده همچنین می‌تواند موجب کاهش چین و چروک‌های سطح پوست شده و به طراوت و شادابی پوست کمک نماید. گلیسرین می‌تواند رطوبت مناسب پوست را تامین کرده که به همین خاطر به عنوان نرم کننده شناخته می‌شود. گلیسرین همچنین می‌تواند در آب موجود در ماتریکس سلولی توازن ایجاد نماید. این ماده همچنین قادر بوده تا انعطاف پذیری پوست را افزایش داده و موجب افزایش خاصیت کشسانی پوست شود.

ماملیس هم همچون دیگر ترکیبات این محصول خواص ضد باکتری داشته و می‌تواند از ایجاد جوش‌های پوستی جلوگیری نماید. روغن جوانه گندم با تحریک سنتز کلاژن و‌الاستن بر روی لایه‌های پوست می‌تواند پوست را جوان‌تر نموده و سبب طراوت و شادبی پوست شما شود. ما در این مقاله به معرفی و بررسی اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم)

چرا باید از اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

چرا باید از اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ با بالا رفتن سن روند بازسازی سلولی کند خواهد شد. این بدان معنی بوده که بدن در ریختن سلول‌های مرده پوست و تولید سلول‌های جدید کندتر است. زمانی که سلول‌های قدیمی ‌پوست شروع به انباشته شدن روی سطح پوست می‌نمایند، موجب می‌شود پوست کدر، زبر و خشن به نظر برسد. افزون بر این، تجمع سلول‌های مرده پوست می‌تواند منجر به تولید چربی اضافی، مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد جوش و آکنه گردد.

اسکراب پوست سلول‌های مرده را که موجب مسدود شدن پوست می‌شوند از بین برده و سلول‌های تازه زیر را آشکار می‎نماید. این مسئله راه را جهت نفوذ بیشتر محصولات مغذی و مرطوب کننده به درون پوست باز می‌نماید و موجب اثربخشی بیشتر آن‌ها خواهد شد. به صورت خلاصه، یک لایه برداری منظم، پوست شما را شاداب و سالم‌تر خواهد کرد. توصیه می‌کنیم هفته‌ای دو مرتبه لایه برداری پوست را انجام داده تا مطمئن شوید که بدون ایجاد اختلال در تولید چربی طبیعی پوست شما را پاک می‌کنید. زمان لایه برداری پوست، مهم است که با پوست خود ملایم رفتار نمایید. خشن بودن بیش از اندازه می‌تواند موجب خشکی و آسیب به پوست شود.

اسکراب‌ها و کرم‌های لایه بردار بهتر است روی پوست مرطوب استفاده بشوند، در نتیجه در طول دوش صبحگاهی و حمام شبانه پوست خود را لایه برداری نمایید. چه از یک اسکراب لایه بردار یا یک برس لایه بردار بدن استفاده می‌کنید، حرکات دورانی کوچکی را روی ناحیه‌ای که می‌خواهید لایه برداری نمایید، انجام دهید. هر ناحیه را به مدت 20 تا 30 ثانیه لایه برداری نمایید و سپس با آب گرم بشویید. پس از آن از یک مرطوب کننده مغذی استفاده کرده تا به درخشند گی پوست کمک نماید. چنانچه بریدگی، زخم باز یا آفتاب سوختگی روی پوست خود دارید از اسکراب پوست خودداری کرده تا پوست شما بیشتر تحریک نشود.

قیمت انواع محصولات مراقبت از صورت اورجینال

 

مزایای استفاده از اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم چیست؟ سلول‌های مرده پوست، چربی‌های طبیعی بدن، استفاده از لوازم آرایشی و گرد و غبار و ذرات آلوده در هوا قادرند تا منافذ پوست شما را مسدود کنند. با استفاده از لایه برداری، می‌توانید تمامی این ذرات را پاک نمایید و باعث شوید که پوستی روشن‌تر و شفاف‌تر به نظر برید و احساس تمیزی بیشتری داشته باشید.

پوست ما دائم در چرخه تجدید سلول‌ها وجود دارد، سلول‌های تازه و جدید ساخته می‌شوند و جایگزین سلول‌های قدیمی و مرده می‌گردند. با استفاده از عمل لایه برداری، از طریق پاک نمودن لایه رویی پوست که دارای سلول‌های مرده است و ظاهر کردن لایه جدید پوست که در زیر آن‌ها قرار دارد، فرآیند جایگزینی سلول‌ها بهتر انجام خواهد شد. با کمک لایه برداری پوست، آلودگی و باقی مانده سلول‌های مرده تمیز و سلول‌های جدید آزاد خواهند شد. در نتیجه این عمل، مرطوب کننده‌ها بهتر جذب پوست می‌شوند. اسکراب‌ها محصولاتی بوده که در اشکال گوناگون تولید می‌شوند.

این محصولات می‌توانند به صورت ژل یا کرم‌هایی باشند که دانه‌های ریز یا همان اسکراب‌ها درون آن‌ها مشاهده می‌شوند و یا حالت سفت و جامدتری تری داشته باشند. تنوع این محصولات در دسته لوازم آرایشی و بهداشتی به حدی زیاد بوده که نمی‌توان آن‌ها را به طور دقیق دسته ‌بندی کرد.

در نتیجه به صورت کلی می‌توان مزایای اسکراب بدن و اسکراب صورت را این ‌گونه معرفی کرد :

  • پوست بدن را با حذف سلول‌های مرده و ظاهر نمودن سلول‌های جدید، شاداب و تازه‌تر می‌نماید.
  • پوست را جوان‌تر جلوه می‌دهد.
  • رطوبت رسانی به پوست بهتر انجام می‌گردد.
  • محصولات برنز کننده پوست تاثیر بیشتری می‌گذارند.

طرز استفاده از اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم چگونه است؟ دقت داشته باشید که مناسب‌ترین زمان جهت استفاده از اسکراب صورت در زمان استحمام و بر روی پوست تمیز صورت است. با این وجود، اگر به هر علتی تصمیم دارید که این کار را خارج از محیط حمام انجام بدهید، ابتدا باید پوست صورت خود را خیس کرده و سپس از لایه بردار استفاده کنید. برای اسکراب پوست صورت، لایه بردار اسکراب صورت را در حمام به طور دورانی و به آرامی روی پوست تمیز صورت خود بمالید.

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نباید محصولات لایه بردار را به ناحیه دور چشم خود بزنید؛ چون که پوست اطراف چشم‌ها بسیار حساس و نازک است. در آخر بعد از سپری شدن زمان مناسب، پوست را با آب ولرم آبکشی و خشک نمایید. در این مرحله بهتر است که از ماسک صورت استفاده کنید؛ چون که تاثیر فوق العاده اسکراب صورت بر روی پوست باعث می‌شود تا بعد از آن مواد مغذی و کرم‌ها به خوبی جذب پوست بشوند.

در آخر نیز می‌توانید از تونر، سرم یا کرم‌های پوستی خود استفاده کرده تا نتایج موثر آن‌ها را مشاهده نمایید. در انتها باید گفت که استفاده منظم و روتین از اسکراب‌های صورت به از بین بردن سلول‌های مرده پوست، پاکسازی پوست و باز شدن منافذ مسدود شده بر اثر آلودگی‌ها و چربی‌ها کمک می‌نماید و باعث شده تا بافت پوست صاف و یکدست شود. از جهتی دیگر در این شرایط پوست صورت با تکثیر بهتر سلول‌های جدید جوان و شاداب‌تر خواهد شد و سرم‌ها و کرم‌ها نیز با سرعت بیشتری جذب پوست خواهند شد. اسکراب هم از طریق ترمیم و بازسازی پوست صورت، چین و چروک‌ها را کاهش خواهد داد و کیفیت پوست صورت را بهبود می‌بخشد.

مطالب کاربردی:  9 مدل ماسک اسکراب لیمو که می‌توانید در خانه تهیه کنید

 

مکمل اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل اسکراب و لایه بردار صورت برند هیدرودرم کدام محصول است؟ ماسک صورت هیدرودرم یکی از محصولات مراقبتی برای پوست بوده که دارای عصاره‌های مفید برای آن بوده و قادر بوده تا به شادابی و با طراوت شدن پوست کمک شایانی نماید. انواع ماسک صورت هیدرودرم در سری‌های مختلف تهیه شده‌اند و برای پوست خواص و مزایای فراوانی را به ارمغان می‌آورند.

همچنین این محصولات با توجه به نیاز هر پوست فرموله شده و توانسته تا عیوبی چون چین و چروک، کدری و لک‌های پوست را بهبود ببخشند. همچنین این محصولات حاوی ترکیبات مفید بوده و پس از استفاده، هیچ تحریکی برای پوست ایجاد نخواهند کرد. ماسک لایه بردار ذغالی هیدرودرم بلک ماسک یا ماسک ذغالی هیدرودرم برای انواع پوست به خصوص پوست‌های چرب و کدر مناسب بوده که به پاکسازی آن کمک خواهد کرد.

مطالب پربازدید:  فواید و عوارض AHA برای پوست و نحوه مصرف آن

 

همچنین این ماسک خاصیت لایه برداری ملایمی داشته که می‌تواند سلول‌های مرده پوست را از سطح آن برداشته و سبب شادابی و تازگی آن شود. این مدل از ماسک هیدرودرم ضد جوش بوده و می‌تواند روند ایجاد آکنه‌های پوستی را کنترل کند، به همین دلیل برای پوست‌های مستعد جوش بهترین عملکرد را دارد. علاوه بر آن، این محصول به خوبی دانه‌های سرسفید و سرسیاه پوست را برداشته و موجب نرمی و صافی آن خواهد شد.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *