معرفی و بررسی بالم لب برند هیدرودرم

لب‌ها پوست حساسی داشته و در زیبایی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کنند و به‌ همین خاطر به مراقبت بیشتری نیاز دارند. در فصول مختلف به‌ خصوص در زمستان، پوست لب‌ها رطوبت خود را از دست خواهند داد، به همین دلیل مستعد خشک ‌شدن بیشتر و ترک خوردن هستند. همچنین به‌ علت عوامل گوناگونی مثل اشعه خورشید و آلودگی هوا هم مستعد صدمات زیادی هستند. در نتیجه باید از آن‌ها مراقبت نموده تا همچنان پوست سلامت و خوش‌ حالتی داشته باشد. ما در این مقاله به معرفی و بررسی بالم لب برند هیدرودرم می‌پردازیم.

بالم لب در واقع به نوعی موم یا پماد گفته شده که با ترکیب شدن با مواد دیگری مثل وازلین، روغن نارگیل، پارافین، روغن‌های دانه آفتابگردان، لانولین، موم زنبور و… باعث می‌شوند تا پوست لب نرم‌تر شده و به خوبی رطوبت پوست آن حفظ شود. بالم لب‌ها می‌توانند در انواع متنوعی وجود داشته باشند که بعضی از آن‌ها دارای فرمولاسیون قوی‌تری بوده که مقادیری از ویتامین ث، ویتامین‌ ای و… را هم در خود دارند.

بعضی از مدل‌ها هم می‌توانند به کم کردن چین و چروک لب‌ها و همچنین مقابله با پیری زودرس پوست اختصاص پیدا نمایند. به طور معمول این نوع از بالم‌ها به صورت ویژه‌ای سرشار از کلاژن، دی پالمیتول، هیدروکسی و همچنین هیالورونیک اسید هستند. اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های بالم لب هیدرودرم صحبت کنیم، باید بگوییم که بالم لب هیدرودرم دارای ویژگی‌های زیر است :

  • دارای ویتامین‌ E
  • دارای اکسید روی
  • دارای سالیسیلیک اسید
  • دارای آنتی اکسیدان‌های مناسب برای پوست
  • دارای مواد مرطوب ‌کننده قوی مثل موم عسل
  • دارای SPF مناسب برای مقابله با رادیکال‌های آزاد
  • نداشتن هر گونه عطر و رایحه آروماتیک و حساسیت‌زا
  • دارای ویتامین C به منظور جوانی و شادابی پوست لب‌ها

ما در این مقاله به معرفی و بررسی بالم لب برند هیدرودرم خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از بالم لب برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی بالم لب برند هیدرودرم)

چرا باید از بالم لب برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

چرا باید از بالم لب برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ بالم لب هیدرودرم Hydroderm Lip Blam با درمان سریع خشکی لب، یک مرطوب کننده قوی لب به شمار رفته که دارای ترکیبات موثری جهت مرطوب نگه داشتن لب‌ها و جلوگیری از ترک خوردن لب‌ها است. بالم لب ترمیم کننده هیدرودرم دارای ویتامین آ و ای و همچنین دارای ژل آلوئه ورا، روغن کالاندولا، روغن دانه انگور، روغن کرچک و بیزابولول است. ترکیبات اثرگذار بالم هیدرودرم موجب شده تا لب‌ها رطوب خود را حفظ نمایند. به طور کلی دلایل استفاده از بالم لب شامل موارد زیر می‌شود :

  • رساندن مواد روان کننده به لب‌ها به طور مستقیم از فواید بالم لب‌ها به شمار می‌رود.
  • از دیگر فواید بالم لب حمل راحت آن است و به شما این امکان را داده تا در هر مکان و زمانی، به حفظ رطوبت و تقویت سریع لب‌های خود بپردازید.
  • فرمولاسیون بالم لب‌ها به این گونه است که به مواد نگهدارنده اضافی نیاز نداشته و این بر فواید بیشتر آن می‌افزاید.
  • موم انواع بالم لب‌های رنگی از براقی بیش از اندازه لب یا شدت رنگ رژ لب جلوگیری خواهد کرد.
  • موم زنبورعسل بالم‌ لب‌های گیاهی دارای خاصیت تحریک پذیری و ضدعفونی کننده است، همچنین به عنوان نرم کننده و محافظ پوست عمل می‌کند.
  • عسل موجود در بالم لب به حفظ رطوبت لب‌ها و لایه برداری آن‌ها کمک بسیار زیادی می‌نماید، در عین حال آن‌ها را هیدراته و سالم نگه می‌دارد.
  • شی باتر یا کره شیا (Shea Butter) از دانه‌های درخت شیا به دست می‌آید. چربی حاصل از این دانه‌ها که در انواع محصولات آرایشی مثل بالم لب استفاده می‌شود، به نرم و مرطوب نگه داشتن لب‌ها کمک کرده و انواع بیماری‌های لب را تسکین می‌دهد.

چرا باید از بالم لب برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

  • ماده مرطوب کننده (لانولین) بالم لب به حفظ و بازیابی رطوبت، تسکین درد ناشی از ترک خوردگی یا خشکی لب‌ها در مقابل هوای خشک و سرد و همچنین درمان بیماری‌های لب مثل استوماتیت یا تبخال کمک می‌نماید.
  • کافور (Camphor) و منتول (menthol) موجود در بالم لب‌های دارویی به منظور بی حس کننده خفیف عمل می‌نمایند و لب‌های تحریک شده را تسکین خواهند داد. آن‌ها همچنین موادی بوده که باعث خنک شدن لب‌ها می‌شوند.
  • بعضی از بالم لب‌های دارای آنزیم محافظ SPF و آنتی اکسیدان‌ها، از لب‌ها در مقابل صدمات ناشی از پرتوهای خورشید محافظت می‌کنند.
  • دیگر ترکیبات رایج بالم لب‌ها مثل ویتامین‌های C و E، رادیکال‌های آزادی که به کلاژن و الاستین پوست لب صدمه می‌رسانند را خنثی می‌کنند.
  • انواع بالم لب‌ها افزون بر این که لب‌ها را نرم و براق نگه می‌دارند، دارای طعم‌ها و رایحه‌های متفاوت و دلپذیری هم هستند.

قیمت انواع ماسک و اسکراب لب خارجی و برند

 

مزایای استفاده از بالم لب برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از بالم لب برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از بالم لب برند هیدرودرم چیست؟ زمانی که لب‌های شما به یک محصول تقویت ‌کننده و براق ‌کننده نیاز داشته باشند، بالم لب بهترین انتخاب است. این محصول بسیار سبک و کوچک بوده و به راحتی استفاده شده که دارای ترکیبات مفید است. افزون بر این موارد، از دیگر مزایای بالم لب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

غلظت فوق‌العاده : مقدار بسیار اندکی از بالم لب می‌تواند نتایج قابل ‌مشاهده‌ای در مقایسه با سایر محصولات مشابه داشته باشد.

اثربخشی سریع : افزایش رطوبت پوست لب به آن اجازه داده تا سریع‌تر بهبود پیدا نماید.

ظاهری حجیم‌تر : استفاده از بالم لب می‌تواند لب‌های شما را حجیم نماید، چون که لب‌های خشک کوچک دیده می‌شوند.

محافظت در برابر اشعه خورشید : بعضی از بالم لب‌ها دارای محافظ SPF بوده که از لب‌های شما در مقابل صدمات اشعه ماورابنفش خورشید محافظت می‌نماید و آن‌ها را سالم و جوان نگه می‌دارد.

طرز استفاده از بالم لب برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از بالم لب برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از بالم لب برند هیدرودرم چگونه است؟ در واقع زمان استفاده از بالم لب باید به صورت منظم باشد و در روتین مراقبت پوستی خود این محصول را هم قرار داده تا در اصل از خشک شدن پوست لب‌های خود جلوگیری نمایید. به طور معمول محصولات پوست و زیبایی به این صورت استفاده شده که از بسیاری از مشکلات جلوگیری نمایند و بالم لب هم همین خاصیت را دارد.

به همین دلیل خوب است که پیش از خواب و همراه با دیگر محصولات پوستی خود، بالم لب را هم روی لبان خود زده تا بیشترین اثربخشی را از این محصول بگیرید. ولی با این وجود، در مورد محصولاتی که دارای منتول، اسید سالیسیلیک، سینامیک آلدئید یا اسانس نعناع هستند احتیاط نمایید. این افزودنی‌ها بعد از استفاده مکرر لب‌ها را خشک می‌نمایند. بهترین ایده جهت مصرف بالم لب این است که هر دو روز یک بار استفاده نمایید، ولی بدانید چه زمانی این کار را باید انجام بدهید.

درست پیش از خوردن و آشامیدن از آن استفاده نکنید، در غیر این صورت در پایان وعده غذایی یا میان وعده خود تمام بالم لب را خوردید و اثری از آن روی لب‌های شما باقی نمانده است. پس از اتمام وعده‌های غذایی، به خصوص در ماه‌های سرد سال، آن را استفاده نمایید.

مطالب کاربردی:  آشنایی با فواید ماسک صورت طالبی و طرز تهیه آن در خانه

 

مکمل بالم لب برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل بالم لب برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل بالم لب برند هیدرودرم کدام محصول است؟ کرم ضد آفتاب یک محصول موضعی محافظت از پوست در برابر نور آفتاب است که بخشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) را جذب یا منعکس می‌نماید و در نتیجه به محافظت در مقابل آفتاب سوختگی کمک خواهد کرد و مهم‌تر از همه از سرطان پوست جلوگیری می‌نماید. کرم‌های ضد آفتاب به شکل لوسیون، اسپری، ژل، فوم، پودر و دیگر محصولات موضعی تولید می‌گردند. استفاده از این کرم‌ها به همراه دیگر وسایل محافظتی مثل لباس‌های پوشیده، کلاه، آفتابگیر، دستکش، عینک و … توصیه می‌شود.

هیدرودرم کرم‌های خود را در انواع مختلف رنگی و بی‌رنگ تولید کرده و تمامی اشخاص با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.‌ تنوع این محصولات برای پوست‌های چرب ‌و خشک هم بالا بوده و اشخاص باید با در نظر گرفتن این نکته که بسیار حائز اهمیت است، خرید خود را از انواع معتبر فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام دهند. ضد آفتاب هیدرودرم در دو نوع اسپری و لوسیون هم تولید می‌شود.

مطالب پربازدید:  انواع بهترین اسکراب لب خانگی چیست؟

 

به صورت معمول این محصولات بافت سبک‌تری روی پوست ایجاد کرده و استفاده از آن‌ها آسان‌تر است. این محصول به‌ صورت کرم بی رنگ و کرم ‌پودری تولید می‌شود. در صورت استفاده از مدل کرم‌ پودری آن دیگر نیازی به استفاده از کرم ‌پودر جهت کاور صورت نخواهید داشت و در نتیجه کار شما برای داشتن میکاپ و مراقبت از پوست آسان می‌شود. به طور معمول کرم هیدرودرم دارای spf50 بوده که مناسب‌ترین نوع محافظت از پوست به‌ شمار می‌آید. این محصولات عموما دارای قدرت بالا برای محافظت از پوست در برابر اشعه UVA و UVB هستند.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *