معرفی و بررسی تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم

محلول استحکام بخش ناخن هیدرودرم Hydroderm Nail Strengthener یک ترکیب بی نظیر جهت افزایش استحکام و مقاومت ناخن‌هاست. محلول تقویت کننده ناخن هیدروم یک محافظت کننده و ترمیم کننده ناخن‌های شکننده بوده که موجب افزایش مقاومت و همچنین افزایش انعطاف پذیری ناخن‌ها خواهد شد. این خواص ترمیم از ترکیبات محلول استحکام بخش ناخن هیدرودرم سرچشمه می‌گیرد. در این مقاله به معرفی و بررسی تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم خواهیم پرداخت.

محلول استحکام بخش ناخن هیدرودرم دارای کمپلکس تقویت کننده و استحکام بخش ناخن با ترکیب متیونین، گلیسین سویا و عصاره سیر است. همچنین ماده اثرگذار دیگری به اسم دکسپانتنول هم در ترکیبات این محصول دیده شده تا خواص ترمیم کنندگی را برای ناخن به همراه داشته باشد. همچنین ترکیبات تاثیرگذار و گیاهی مثل عصاره‌های آلوئه ورا، کالاندولا و بابونه هم با خواص بی نظیر خود به حفظ سلامت ناخن‌ها و جلوگیری از خشک شدن و شکنندگی ناخن‌ها کمک بسیار زیادی می‌نماید.

ترکیبات دیگری مثل کمپلکس ترمیم کننده شامل گلوکونات روی، گلوکونات منگنز و عصاره جلبک سبز به همراه عصاره چای سبز، روغن گل پامچال و بیوتین قادر است تا به سرعت ناخن‌های شکننده را ترمیم و ناخن خوره را برطرف کند. محصول ناخن هیدرودرم دارای پروتئین هیدرولیز شده است که استحکام ناخن‌ها را با خنثی سازی عملکرد رادیکال‌های آزاد افزایش خواهد داد. همچنین گلیسین سویا موجب رفع فرورفتگی‌ها و خطوط صفحه ناخن خواهد شد.

دکسپانتنول موجب تحریک سنتز کلاژن و افزایش استحکام و انعطاف پذیری ناخن‌ها خواهد شد. عصاره کالندولا هم یک ترکیب ضد باکتری و ضد قارچ بوده و از ناخن در مقابل این عوامل محافظت خواهد کرد. عصاره سیر هم موجب افزایش استحکام فیبر ناخن و افزایش سرعت رشد ناخن‌ها شده و متیونین انعطاف پذیری و استحکام ناخن‌ها را بیشتر می‌نماید.

به صورت کلی محلول استحکام بخش ناخن هیدرودرم یک محافظت کننده فوق العاده از ناخن‌ها و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است. محلول ناخن هیدرودرم با ترکیبی از مواد طبیعی و عصاره‌های گیاهی و همچنین ترکیبات اثرگذار توانسته محصولی موثر در حفظ سلامت ناخن‌ها تولید نماید. ما در این مقاله به معرفی و بررسی تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم استفاده کنیم؟(معرفی و بررسی تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم)

چرا باید از تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

چرا باید از تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ ناخن‌های ضعیف و شکننده به درمان و مراقبت نیاز دارند. تقویت کننده ناخن بهترین محافظ برای ناخن‌های ظریف و شکننده به شمار می‌رود. این محصول ناخن را تغذیه و سفت خواهد کرد. البته نباید انتظار داشته باشید که در عرض یک شب این رخ بدهد. تقویت کننده‌ها تا وقتی که ناخن‌ها قوی و سالم و براق به نظر بیایند به ترمیم کردن ادامه می‌دهند.

گاهی ممکن است ناخن‌های شما از بخش کناری و صدف شکسته و لایه لایه شوند، یا گاهی رنگ ناخن‌ها تغییر می‌نماید و لک و تیرگی‌هایی بر روی آن‌ها ایجاد خواهد شد. این مشکلات که همگی به علت عدم مراقبت از ناخن طبیعی به وجود می‌آیند، موجب ایجاد ظاهری زشت در ناخن‌های شما خواهند شد. محصولات تقویت کننده ناخن قادر است تا سلامت ناخن‌های شما را حتی بعد از سال‌ها آسیب به شما بازگرداند.

با مجموعه‌ای از فرمول‌های دارای آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، کلاژن و دیگر مواد مغذی، می‌توانید اطمینان حاصل نمایید که ناخن‌های شما در کم‌ترین زمان به بهترین حالت خود باز می‌گردند. (نکته حرفه‌ای: جهت بهترین نتیجه بهتر است در کنار آن‌ها از روغن کوتیکول استفاده نمایید.) ماساژ مرتب روغن به جذب مواد مغذی ضروری جهت نرم شدن ناخن و جلوگیری از شکنندگی آن کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

همچنین، استفاده از روغن روی کوتیکول‌های ناخن، لبه‌ در حال رشد ناخن را نرم نگه می‌دارد، بستر ناخن را مرطوب کرده و موجب رشد سالم ناخن‌ها می‌شود، در نتیجه فراموش نکنید که روغن خود را روی کوتیکول‌های خود نیز بمالید.

قیمت انواع محصولات مراقبت از ناخن برند و با کیفیت

 

مزایای استفاده از تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم چیست؟ مزایای استفاده از تقویت کننده ناخن هیدرودرم عبارتند از :

رطوبت رسانی به ناخن

از کرم‌های ناخن روی پوست دور ناخن و ریشه آن استفاده شده تا افزون بر حفظ رطوبت پوست دور ناخن، عمل لایه‌ برداری میکروسکوپی این پوست‌‌ها هم صورت پذیرد. این آبرسانی به ناخن‌‌ها اجازه داده تا پوست دورشان نرم و لطیف بماند و رطوبت را آسان‌تر به خود جذب نمایند. رطوبت رسانی به ناخن از فواید کرم تقویت ناخن است.

ترمیم بافت ناخن

خاصیت ترمیم ‌کنندگی کرم ناخن به روند بهبود پوسته ‌پوسته‌ شدگی، ترک ‌خوردگی و خشک ‌شدن پوست‌‌های اطراف ناخن کمک می‌نماید و در صورت استفاده مداوم از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری خواهد کرد.

تقویت پوست دور ناخن

تقویت پوست دور ناخن

از مزایای کرم تقویت ناخن تقویت نمودن لایه‌‌های ناهموار کوتیکول بوده و میزان استحکام آن را بالا برده تا به صاف نمودن خطوط و ناهمواری‌های موجود در سطح آن کمک نماید.

جلوگیری از بروز ترک در ناخن

وقتی که استعمال از این کرم به صورت ماساژ صورت گیرد، یکی دیگر از فواید آن هم آشکار خواهد شد. انجام این عمل به بهبود جریان خون در آن ناحیه کمک نموده که در نتیجه جذب مواد مغذی توسط پوست را راحت‌تر خواهد کرد. همچنین اغلب کرم‌‌های ناخن می‌توانند با ترمیم پوست دور ناخن به پیشگیری از ایجاد ترک دور ناخن هم کمک نمایند.

مطالب کاربردی:  این نکات مراقبت ناخن کاشته شده را خیلی جدی بگیرید!

 

طرز استفاده از تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم چگونه است؟ جهت استفاده از تقویت ناخن هیدرودرم و گرفتن بهترین نتیجه باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید؛ چون که در غیر این صورت به نتیجه دلخواهی که انتظارش را دارید، نخواهید رسید.

  1. ابتدا تمامی ناخن‌های خود را با دقت و ظرافت از انواع لاک ناخن، برق ناخن و روغن‌های تقویتی پاک نمایید. چون که وجود این محصولات بر روی صدف ناخن‌های شما مانع از جذب تقویت کننده ناخن خواهد شد.
  2. هر هفته دو تا سه مرتبه، محلول تقویت ناخن هیدرودرم را بر روی ناخن‌های خود بزنید.
  3. جهت جذب و تاثیر بیشتر این محلول بهتر است بعد از استفاده، به مدت 1 الی 3 دقیقه ناخن‌های خود را به سمت پایین نگه ‌دارید؛ چون که این کار به جذب و خشک شدن زودتر محلول بر روی صدف ناخن کمک می‌نماید.
  4. جهت گرفتن بهترین نتیجه باید 2 تا 3 ماه به طور مداوم و پیوسته از این محصول استفاده نمایید.

مکمل تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم کدام محصول است؟ مرطوب کننده هیدرودرم بهترین مکمل تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم است. فرقی نمی‌کند پوست شما خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد؛ چرا که مرطوب ‌کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق انداخته و از آن مقابل تغییرات ناگهانی آب ‌و هوا محافظت می‌نمایند. مرطوب‌ کننده‌ها به اشکال گوناگون لوسیون مایع، پماد و کرم دیده شده که میزان چربی و آب آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است.

مهم‌ترین نکته در انتخاب یک مرطوب ‌کننده، توجه به نوع پوست بوده که می‌تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. جهت آن که نوع پوست‌ خود را بشناسید، کافی است بعد از حمام‌ کردن، روی پوست تمیز خود دست کشیده و متوجه میزان چربی روی آن شوید. برای پوست‌های خشک باید از مرطوب ‌کننده‌های دارای چربی استفاده کرد. در مورد پوست‌های چرب نیازی به استفاده از مرطوب‌کننده نیست؛

مطالب پربازدید:  معرفی و بررسی مرطوب کننده و آبرسان برند هیدرودرم

 

مگر در برخورد با آب‌ و هوای گرم یا سرد. در مورد پوست نرمال باید از مرطوب ‌کننده‌ای استفاده نمود که میزان چربی کمتری داشته باشد. پزشکان متخصص پوست جهت داشتن پوستی مرطوب و نرم، بهترین زمان استفاده از کرم‌های مرطوب ‌کننده را سه دقیقه پس از حمام می‌دانند.

 

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *