میسلار واتر یک نوع پاک کننده پوست صورت بوده که از ذرات روغنی به اسم میسل تشکیل شده که کمک کرده تا سموم و ناخالصی‌های انباشته شده در منافذ پوست به طور عمقی پاکسازی شوند. افزون بر این، ترکیبات میسلار واتر به شکلی است که شما بعد از استفاده از آن، احساس نرمی و شادابی در پوست خود تجربه خواهید کرد. میسلار واتر یک پاک کننده کامل بوده که می‌‌توانید از آن جهت پاک نمودن انواع لوازم آرایشی از روی پوست خود استفاده نمایید. این محصول قادر بوده تا انواع محصولات آرایشی مثل کرم پودر، ریمل، خط چشم، رژ لب را به سادگی از روی پوست پاک و منافظ پوست را به طور عمقی پاکسازی نماید. ما در این مقاله به معرفی و بررسی میسلار واتر برند هیدرودرم می‌پردازیم.

به ‌علاوه از میسلار جهت تمیز نمودن براش‌های آرایشی هم می‌توانید استفاده نمایید. میسلار واتر‌ها دارای گلیسیرین و مولکول‌های چربی دوست بوده که با هیدراته کردن پوست، مانع از خشکی آن خواهند شد و به کوچک نمودن منافذ پوست و افزایش شادابی آن کمک خواهند کرد. از دیگر کاربردهای میسلار واتر  هیدرودرم می‌توان به رفع مشکلات آرایشی اشاره نمود.

به طور مثال اگر به هر دلیلی خط چشمی که کشیدید ایراد داشت، به جای آن‌ که تمام صورت خود را بشویید، کافی است با یک پد آغشته به میسلار واتر خط چشم را پاک نموده و مجددا آن را بکشید. همان طور که پیش‌تر اشاره شد، micellar water  از یک سری ذرات لیپیدی پاک کننده به اسم میسل تشکیل شده است که این ذرات به صورت سوسپانسیونی در آب معلق هستند. به همین خاطر گفته می‌شود که این محصول بر پایه آب بوده و بدون هر گونه الکل است. میسل‌های موجود در این محصول دارای یک سر آب دوست و یک سر آبگریز هستند.

این ویژگی کمک کرده تا میسل‌ها در چربی‌های اضافی پوست و آلودگی‌ها نفوذ نموده و آن‌ها را از بین ببرند. به بیانی ساده‌تر می‌توان گفت که عملکرد میسل‌ها شبیه به یک آهنرباست و کثیفی‌های موجود در منافظ پوست را به خود جذب می‌نماید. افزون بر ذرات میسل معلق در آب، ترکیبات‌ دیگری مثل گلیسیرین، ویتامین A ، C  و E نیز در این محصول وجود داشته تا استفاده از آن جهت آبرسانی پوست هم مناسب و تاثیرگذار باشد. ما در این مقاله به معرفی و بررسی میسلار واتر برند هیدرودرم خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از میسلار واتر برند هیدرودرم استفاده کنیم؟(معرفی و بررسی میسلار واتر برند هیدرودرم)

چرا باید از میسلار واتر برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

چرا باید از میسلار واتر برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ به دلیل این که میسلار واتر با بهره مندی از ترکیبات پاک کننده ملایم، می‌تواند بیشتر محصولات ضد آب را از روی سطح پوست پاک نماید. ترکیبات پاک کننده مورد استفاده قرار گرفته در میسلار واتر، مانع از بین رفتن چربی طبیعی پوست می‌شوند. میسلار واتر بدون خشک کردن بیش از اندازه پوست یا استفاده از مواد شیمیایی اضافی به پاکسازی آن کمک می‌نماید.  آرایش پاک کن میسلار واتر همچنین، دارای ترکیبات آبرسان بوده و در به تعویق انداختن روند پیری پوست نقش اثربخشی دارند.

افزون بر تمامی مزایای ذکر شده، می‌توان گفت میسلار واتر محصولی قابل حمل، راحت و آسان جهت استفاده است. این محصول گزینه‌ای فوق العاده برای سفر به شمار می‌رود و در شرایطی که ممکن است اشخاص به آب جاری دسترسی نداشته باشند، مفید واقع می‌گردد. چرا باید از میسلار واتر برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ میسلار واتر می‌تواند دو مرحله پاکسازی را در یک مرحله جمع نماید؛ چون که، این محصول می‌تواند جایگزین پاک کننده آرایش و همچنین شوینده صورت شود. میسلار واتر می‌تواند یک پاک کننده تاثیرگذار برای پوست به شمار رود. وقتی میسلار واتر به کمک یک پد پنبه‌ای روی پوست اعمال گردد، سورفکتانت‌های موجود در آن، شروع به جذب آلودگی‌های چربی دار نموده و این امکان را فراهم ساخته تا بدون نیاز به افزودن آب، سطح پوست را تمیز کنید.

قیمت انواع میسلار واتر با کیفیت و اورجینال

 

مزایای استفاده از میسلار واتر برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از میسلار واتر برند هیدرودرم چیست؟

میسلارواتر از نخستین محصولاتی بوده که در بهترین روش پاک نمودن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزایای استفاده از میسلار واتر برند هیدرودرم چیست؟ این پاک کننده مزایای زیادی در مقایسه با دیگر رقبای خود مثل پد آرایش پاک کن، دستمال مرطوب و تونر داشته که در این بخش بررسی خواهیم کرد :

  1. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌نماید.
  2. مانع از ایجاد قرمزی یا سوزش چشم‌ها خواهد شد.
  3. به علت جذب شدن آلودگی‌ها ذرات میسل، نیازی به ماساژ شدید این محصول روی پوست نیست.
  4. میسلار واتر افزون بر خاصیت پاک کنندگی، به علت عدم وجود الکل یا درصد الکل کم در ترکیبات آن، خاصیت آبرسانی دارد و مانع از خشکی پوست خواهد شد.
  5. با توجه به این که میسلار واتر آلودگی را از عمق منافذ پوست پاک می‌نماید، از ایجاد جوش‌های سر سیاه جلوگیری خواهد کرد.
  6. بسیاری از میسلارها بعد از استفاده نیازی به آبکشی ندارند.
  7. میسلارواترها به علت داشتن فرمولاسیون ملایم به پوست صورت صدمه‌ای وارد نمی‌کنند.
  8. کار چند محصول مراقبتی را با هم انجام می‌دهد، در نتیجه یک گزینه مناسب جهت پاک کردن آرایش در سفر و موقعیت‌های مشابه است.
  9. میسلار واتر محصولی فوق العاده برای پوست‌های آسیب دیده است.

مطالب کاربردی:  معرفی و بررسی تقویت کننده ناخن برند هیدرودرم

 

طرز استفاده از میسلار واتر برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از میسلار واتر برند هیدرودرم چگونه است؟

در این بخش به طریقه مصرف میسلار واتر خواهیم پرداخت. دو روش جهت استفاده از این محلول پاک کننده به شرح زیر پیشنهاد می‌شود.

روش اول : استفاده از میسلار واتر به منظور اولین محصول پاک کننده در روتین پاکسازی دو مرحله‌ای

پاکسازی دو مرحله‌ای، یک پروتکل پاکسازی پوست بوده که در آن از دو محصول پاک کننده، یک محصول بر پایه روغن و یک محصول بر پایه آب استفاده می‌گردد. ایده این روش این بوده که محصول پاک کننده بر پایه روغن، آلودگی‌های پوست را جذب نموده و پاک کننده بر پایه آب، به شستن پوست و حذف باقی مانده پاک کننده اول کمک نماید. جهت پاک کننده بر پایه روغن می‌توان از میسلار واتر استفاده نمود و برای پاک کننده بر پایه آب، یک ژل شستشوی مناسب انتخاب کرد.

به منظور مصرف میسلار واتر، ابتدا مقدار مناسبی از آن را روی پد پنبه ای بریزید؛ پس از آن، پد پنبه‌ای را با حرکات ملایم روی پوست صورت بکشید؛ این کار را می‌توانید بر حسب نیاز دو تا سه بار انجام بدهید.

روش دوم : استفاده از میسلار واتر به عنوان تنها محصول پاک کننده

در صورتی که آرایش زیادی ندارید یا آرایش نمی‌کنید، میسلار واتر، می‌تواند تنها محصولی باشد که جهت پاکسازی پوست خود به آن نیاز دارید.  با وجود موارد گفته شده، گاهی اوقات ممکن است با توجه به نوع میسلار واتر و میزان حساسیت پوست، بعد از مصرف این محصول پاک کننده، نیاز باشد سطح پوست آبکشی گردد.

همچنین، جهت مصرف میسلار واتر، استفاده از پد پنبه‌ای توصیه می‌گردد؛ چون که، می‌تواند در جذب بهتر آلودگی‌ها و چربی اضافی اثربخش باشد. ولی، بعضی از اشخاص ممکن است از میسلار واتر بدون کمک پد پنبه‌ای استفاده کنند. در نظر داشته باشید که اگر میسلار واتری جهت پاکسازی پوست دور چشم و لب مناسب باشد، در اطلاعات درج شده روی بسته بندی محصول به این مسئله اشاره شده است.

مکمل میسلار واتر برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل میسلار واتر برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل میسلار واتر برند هیدرودرم کدام محصول است؟ چنانچه به دنبال خرید کرم لایه بردار هستید، بهتر است کالای مورد نظر خود را از بین محصولات هیدرودرم انتخاب کنید. محصولات لایه بردار این برند کیفیت بسیار خوبی داشته و در عین حال که پوست را تمیز می‌کنند، به آن صدمه نرسانده و می‌توانند به خاطر خواص آنتی باکتریال خود، باکتری‌ها و عوامل تشدید کننده جوش‌های پوستی را از بین ببرند.

اسکراب و پاک کننده صورت هیدرودرم ساختار پوست را تحریک نکرده و به همین علت برای انواع پوست مناسب است و هر فردی با هر نوع پوستی قادر است تا بدون هیچ نگرانی از این محصول استفاده نماید. این لایه بردار از ویتامین E استات، گلیسرین، ماملیس، دکسپانتول، آلفاهیدروکسی اسید و بتاهیدروکسی اسید تشکیل شده است. ویتامین E می‌تواند تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد بر روی پوست را خنثی کرده و‌ به همین ترتیب از وارد شدن صدمه به پوست جلوگیری می‌نماید.

مطالب پربازدید:  معرفی و بررسی مام برند هیدرودرم

 

این ویتامین فوق العاده همچنین می‌تواند سبب کاهش چین و چروک‌های سطح پوست شده و به طراوت و شادابی پوست کمک نماید. گلیسرین می‌تواند رطوبت مناسب پوست را تامین کرده که به همین دلیل به منظور نرم کننده شناخته می‌شود. گلیسرین همچنین می‌تواند در آب موجود در ماتریکس سلولی توازن ایجاد کند. این ماده همچنین قادر بوده تا انعطاف پذیری پوست را افزایش داده و موجب افزایش خاصیت کشسانی پوست شود.

ماملیس هم همانند دیگر ترکیبات این محصول خواص ضد باکتری داشته و می‌تواند از ایجاد جوش‌های پوستی جلوگیری نماید. روغن جوانه گندم با تحریک سنتز کلاژن و‌الاستن بر روی لایه‌های پوست می‌تواند پوست را جوان‌تر نموده و سبب طراوت و شادبی پوست شما گردد.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *