معرفی و بررسی شوینده صورت برند هیدرودرم

بدیهی است که شستشو و پاک نمودن صورت همچون دیگر اعضای بدن بسیار بااهمیت بوده و نقش بسیار زیادی در شادابی و جوانی صورت خواهد داشت. در نتیجه استفاده از یک محصول پاک کننده مناسب که توانایی از بین بردن سلول‌های مرده پوست و چربی‌های اضافی را داشته باشد و از آلودگی و فعالیت رادیکال‌های آزاد جلوگیری نماید، از اموری بوده که باید در روتین روزانه قرار گیرد. ژل‌های شوینده و پاک ‌کننده صورت، محصولات مراقبت پوستی بر پایه آب بوده که به طور معمول از مواد ملایم مانند روغن‌های ضروری پوست و عصاره‌های طبیعی تهیه می‌شوند. ما در این مقاله به معرفی و بررسی شوینده صورت برند هیدرودرم خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

آلودگی، تنباکو، گرد و غبار، مواد حساسیت‌زا، رادیکال‌های آزاد محیطی و کثیفی‌ها در طی روز، لایه اپیدرم پوست را در معرض آسیب‌ دیدگی قرار خواهند داد. در صورتی که این آلودگی‌های همیشگی، به‌ طور روزانه از روی پوست حساس و ظریف صورت پاک نشوند، پوست صدمه می‌بیند و ضعیف می‌شود. البته آلودگی‌های آسیب‌زای پوست صورت تنها به فعالیت‌های طول روز ختم نمی‌شوند و حتی در طول شب هم پوست با ناخالصی‌هایی مانند سبوم، عرق و غیره آلوده می‌شود.

جهت حفظ سلامت پوست حساس صورت خود بهتر است روتین مراقبت پوست روزانه خود را با یک شوینده صورت که فرمولاسیون آن شامل ژل شستشو است، استفاده نمایید. دقت داشته باشید که حتی اگر بهترین ژل شستشوی صورت را انتخاب و تهیه نمایید، ولی از آن به ‌درستی استفاده نکنید، هیچ فایده‌ای برای پوست صورت شما نخواهد داشت. در نتیجه، نیاز است که حتما با همه مراحل نحوه استفاده از ژل شستشو هم آشنا شوید.

ژل‌های شستشو صورت، اول از همه برای پوست‌های حساس و پوست‌هایی که پس از پاکسازی خشک می‌شوند، بسیار تاثیرگذار است. همچنین، با توجه به نیاز همه پوست‌ها به پاکسازی عمیق و لایه ‌برداری ملایم، محصولات مناسب انواع پوست‌ها وارد بازار شده‌اند. ژل‌های شستشوی صورت در مقایسه با شوینده‌های معمولی، پوست را کم‌تر خشک کرده و موجب آبرسانی و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست در طول روز می‌شوند.

چرا باید از شوینده صورت برند هیدرودرم استفاده کنیم؟(معرفی و بررسی شوینده صورت برند هیدرودرم)

چرا باید از شوینده صورت برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

چرا باید از شوینده صورت برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ استفاده از شوینده صورت در روتین پوستی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که این محصول پوستی با پاکسازی صورت از مسدود شدن منافذ و بروز جوش و آکنه جلوگیری نموده و همچنین تاثیر بسزایی در سلامت و شادابی پوست دارد. استفاده از شوینده صورت دو بار در روز (صبح و شب) موجب سلامت و شادابی پوست خواهد شد.

این کار باعث شده تا آلودگی‌ها، مواد آرایشی، محصولات پوستی، چربی‌ها، سلول‌های مرده و … از سطح پوست پاک شده و منافذ پوست مسدود نشوند. این محصول پوستی از تجمع آلودگی و باکتری‌ها جلوگیری نموده و از ایجاد جوش، لک، خطوط و دیگر مشکلات پوستی پیشگیری می‌نماید. افزون بر موارد ذکر شده شوینده صورت پوست را جهت استفاده و جذب محصولات پوستی دیگر آماده می‌نماید، به همین خاطر بهتر است در روتین پوستی خود از شوینده صورت استفاده کنیم.

پس از یک روز کاری پر رفت و آمد و خسته کننده مهم‌ترین کار برای برگرداندن نشاط و شادابی به پوست، شستن صورت است. از جمله روش‌‌های مناسب برای مراقبت از پوست، همین شستشوی روزانه صورت است. در طی روز تا هنگام شب بر روی پوست صورت آلودگی‌های زیادی خواهد نشست. افزون بر این آلودگی‌ها، مواد آرایشی گوناگون از جمله کرم‌ها و محصولاتی که به طور روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند بر روی پوست صورت باقی خواهند ماند.

در نتیجه حتما باید شب‌ها پیش از خواب پوست صورت خود را با شوینده صورت مناسب شست و شو بدهید. در زمان شستشو صورت باید به نوع پوست خود توجه نمایید. به عنوان مثال کسانی که پوست خشک دارند، برای اینکه خشکی پوست آن‎ها بیشتر نشود، باید از شوینده‌های غیر صابونی استفاده کنند.

مزایای استفاده از شوینده صورت برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از شوینده صورت برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از شوینده صورت برند هیدرودرم چیست؟ انتخاب شوینده مناسب باید بر اساس نوع پوست و مشکلات آن صورت گرفته تا به درمان آن‌ها کمک نماید. برای کسانی که پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه دارند، ژل شستشوی هیدرودرم یک محصول بی نظیر است. این شوینده در کنار پاکسازی پوست، ترشح چربی آن را متعادل خواهد کرد.

همچنین در بهبود و پیشگیری از جوش‌ها تاثیرگذار بوده و به مرور منافذ باز پوست که یکی از رایج‌ترین مشکلات در پوست‌های چرب است را کاهش خواهد داد. از جهتی با لایه برداری سطحی و ملایم پوست و رفع سلول‌های مرده مانع بسته شدن منافذ و کدر و ضخیم شدن سطح پوست خواهد شد. این شوینده پوست شما را شفاف و شاداب و روشن‌تر می‌سازد. برخی دیگر از انواع شوینده هیدرودرم، علاوه بر پاکسازی عمیق آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پوست به رفع تیرگی‌های آن کمک خواهد کرد.

این محصول با بهره گیری از ترکیبات اثرگذار از جمله روغن جوانه برنج، خاک رس سفید، آب چشمه معدنی و … پوست را رطوبت رسانی و تقویت نموده و از آن در مقابل آلاینده‌ها محافظت می‌کند. همچنین پوست شفاف و درخشان‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

قیمت برترین پاک کننده‌های صورت از برندهای معتبر

 

طرز استفاده از شوینده صورت برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از شوینده صورت برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از شوینده صورت برند هیدرودرم چگونه است؟  پیش از آن که با نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت آشنا شوید، نیاز است از طریقه شستن صورت به طور کامل آگاهی پیدا نمایید.  washing face مهم‌ترین مرحله یک روتین پوستی به شمار رفته که اشتباه انجام دادن آن، تاثیر دیگر کارها را نیز کم خواهد کرد. به همین خاطر باید مراحل زیر را به درستی طی نمایید :

پاک کردن آرایش

اگر صورت شما دارای آرایش است، ابتدا صورت خود را با یک پاک کننده مثل آرایش پاک کن، شیر پاک کن، میسلار واتر و… کامل تمیز نمایید.

نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت

نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت

نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت بسیار راحت است، تنها باید پس از خیس کردن صورت با آب ولرم، مقدار مناسبی از ژل را بر کف دست خود بریزید و به طور دورانی روی صورت ماساژ بدهید. سپس بگذارید چند دقیقه روی آن مانده تا تمام آلودگی‌ها را در خود حل نماید. می‌توانید جهت اثرگذاری بیشتر ژل از فیس براش استفاده نمایید.

استفاده از آب ولرم

شاید شما هم این مسئله را شنیده باشید که آب داغ منافذ پوست را باز و آب سرد آن‌ها را مسدود خواهد کرد. با این که این موضوع بار علمی نداشته و تایید نمی‌شود ولی با این وجود، بهترین دمای آب جهت شستشوی صورت ملایم است. بنابراین پس از استفاده از ژل، صورت خود را با آب ملایم آبکشی نمایید.

مطالب کاربردی:  فرق میسلار واتر با تونر چیست؟ آشنایی با کاربردهای ‌آن‌ها

 

خشک کردن صورت

خشک کردن صورت

حتما پس از شستن صورت خود، آن را با یک حوله نرم به آرامی خشک نمایید؛ چرا که وجود قطرات آب روی پوست موجب خشکی آن خواهند شد. در نتیجه با یک حوله مناسب، ضربه‌هایی آرام به پوست خود زده تا به صورت کامل اثراث خیسی از روی آن پاک شود. دقت داشته باشید هرگز حوله را بر روی پوست خود به خصوص در اطراف چشم نکشید!

مرطوب کننده

ساختار ژل‌های شستشو به شکلی است که خشکی پوست را برای شما به همراه دارد، به همین خاطر استفاده از یکی کرم مرطوب کننده پس از شستن صورت بسیار تاکید می‌شود. اگر خشکی صورت شما پس از شستشو زیاد بود، ژل شوینده خود را با یک محصول برپایه روغن جایگزین نمایید.

صورت خود را بیش از حد نشویید

صورت خود را بیش از حد نشویید

اکنون که با نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت آشنا شدید، باید این مسئله را به یاد داشته باشید که استفاده بیش از اندازه آن، موجب از بین رفتن چربی‌های مفید صورت و بروز جوش و آکنه خواهد شد. بهتر است با یک برنامه منظم، ابتدای روز و شب‌ها هنگام خوابیدن صورت خود را بشویید.

نکات مهم شستشوی صورت با ژل

  • مقدار مناسبی از ژل را استفاده نمایید؛ چون که کم بودن موجب تمیز نشدن و به کار بردن زیاد آن باعث هدر رفتن می‌شود.
  • پیش از اولین استفاده، مقداری از آن را در پشت گوش یا گردن خود تست کرده تا از نداشتن حساسیت به ژل مطمئن شوید.
  • ژل شستشو را به اطراف چشم و دهان خود نزنید.
  • پس از شستشو، از پاک شدن کامل ژل از روی صورت مطمئن شوید، چرا که باقی ماندن آن موجب مسدود شدن منافذ پوست می‌شود.
  • ژل شستشو، در روزهای گرم تابستان روزی 3 مرتبه و در فصول معتدل و سرد، روزی 2 مرتبه به کار رود.
  • از ژل‌های لایه بردار در روز استفاده نکنید.

مطالب پربازدید:  تونر چیست و چطور درست از آن استفاده کنیم؟

 

مکمل شوینده صورت برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل شوینده صورت برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل شوینده صورت برند هیدرودرم کدام محصول است؟ ماسک صورت هیدرودرم یکی از محصولات مراقبتی برای پوست بوده که دارای عصاره‌های بسیار مغذی برای آن است و می‌تواند به شادابی و با طراوت شدن پوست کمک فراوانی نماید. انواع ماسک صورت هیدرودرم در سری‌های متنوع تهیه شده و برای پوست خواص و فواید زیادی را به ارمغان می‌آورند. همچنین این محصولات با توجه به نیاز هر پوست فرموله شده و قادرند عیوبی مثل چین و چروک، کدری و لک‌های پوست را بهبود ببخشند. همچنین این محصولات دارای ترکیبات موثری بوده که بعد از استفاده، هیچ تحریکی برای پوست ایجاد نخواهند کرد.

 

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *