معرفی و بررسی ماسک صورت برند هیدرودرم

ماسک صورت هیدرودرم یکی از محصولات مراقبتی برای پوست بوده که دارای عصاره‌های مفید برای آن بوده و می‌تواند به شادابی و با طراوت شدن پوست کمک زیادی نماید. انواع ماسک صورت هیدرودرم در سری‌های متنوع تهیه شده‌اند و برای پوست خواص و فواید فراوانی را به ارمغان می‌آورند. همچنین این محصولات با توجه به نیاز هر پوست فرموله شده و قادرند عیوبی مانند چین و چروک، کدری و لک‌های پوست را بهبود ببخشند. ما قصد داریم در این مطلب به معرفی و بررسی ماسک صورت برند هیدرودرم بپردازیم.

همچنین این محصولات دارای ترکیبات مفید بوده و بعد از استفاده، هیچ تحریکی برای پوست ایجاد نخواهند کرد. ماسک لایه بردار ذغالی هیدرودرم بلک ماسک یا ماسک ذغالی هیدرودرم برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب و کدر مناسب بوده که به پاکسازی آن کمک می‌نماید. همچنین این ماسک خاصیت لایه برداری ملایم داشته که می‌تواند سلول‌های مرده پوست را از سطح آن برداشته و باعث شادابی و تازگی آن شود.

این مدل از ماسک هیدرودرم ضد جوش بوده و می‌تواند روند ایجاد آکنه‌های پوستی را کنترل نماید، به همین خاطر برای پوست‌های مستعد جوش بهترین عملکرد را دارد. افزون بر آن، این محصول به خوبی دانه‌های سرسفید و سرسیاه پوست را برداشته و باعث نرمی و صافی آن خواهد شد. ما در ادامه به معرفی و بررسی ماسک صورت برند هیدرودرم خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

انواع ماسک برند هیدرودرم (معرفی و بررسی ماسک صورت برند هیدرودرم)

ماسک ژلی آبرسان و التیام بخش هیدرودرم

ماسک ژلی آبرسان و التیام بخش هیدرودرم

ماسک ژلی التیام بخش و آبرسان هیدرودرم دارای آلوئه ورا و عصاره کالاندولا بوده و برای هر نوع پوست به خصوص پوست‌های حساس هم مناسب است. همچنین این ماسک به کمک ترکیبات مغذی و مفید خود می‌تواند بافت پوست را ترمیم کرده و به بازسازی آن کمک نماید. این محصول می‌تواند التهابات مختلف مثل خشکی، قرمزی، خارش و کشیدگی پوست را بهبود بخشیده و با خاصیت آبرسانی خود، رطوبت از دست رفته آن را جبران کند. افزون بر آن، ماسک آبرسان هیدرودرم برای انواع پوست قابل استفاده بوده و استفاده از آن موجب شادابی پوست خواهد شد.

ماسک رسی پاک کننده و شفاف کننده پوست هیدرودرم

ماسک رسی پاک کننده و شفاف کننده پوست هیدرودرم

این نوع از ماسک‌های هیدرودرم خاصیت پاک و شفاف کنندگی داشته و برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است. ماسک رسی هیدرودرم با کاهش منافذ باز، می‌تواند ظاهر پوست را بهبود ببخشد و ظاهر آن را صاف و یکدست نماید. افزون بر این، این ماسک به شکلی طراحی شده است که آلودگی‌های سطح پوست را جذب می‌کند و علاوه بر خانم‌ها، آقایان نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند.

ماسک ورقه‌ای ضد لک هیدرودرم

ماسک ورقه‌ای ضد لک هیدرودرم

ماسک ورقه‌ای هیدرودرم خاصیت ضد لک داشته که قادر است به مرور زمان و با استفاده صحیح، لک‌های سطحی پوست را برطرف کند. همچنین این ماسک با کمک مواد مفیدی که دارد، به رفع چین و چروک‌های انواع مختلف پوست کمک می‌نماید. این محصول دارای ویتامین سی بوده که می‌تواند پوست را روشن کند و از پوست در برابر عوامل آسیب زا مثل رادیکال‌های آزاد محافظت کند. افزون بر این، ماسک ضد لک هیدرودرم به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند سلول‌های مرده سطح پوست را از بین ببرد.

ماسک کرمی ضد چروک هیدرودرم

ماسک کرمی ضد چروک هیدرودرم

ماسک ضد چروک هیدرودرم دارای کلاژن بوده و تاثیر فراوانی در جوان سازی، رفع چین و چروک و استحکام بخشیدن به پوست‌های افتاده دارد. این محصول دارای لیپوزوم کوآنزیم Q10 و کلاژن هیدرولیز شده بوده که باعث سفت شدن پوست صورت می‌شود و در عین حال، آن را تقویت خواهد کرد. افزون بر این، این ماسک انعطاف پذیری پوست را افزایش داده و شادابی و لطافت را برای آن به ارمغان می‌آورد.

قیمت انواع ماسک صورت باکیفیت و اورجینال

 

چرا باید از ماسک صورت برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

چرا باید از ماسک صورت برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

چرا باید از ماسک صورت برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ برای این‌ که از ماسک بر روی پوست صورت خود استفاده نمایید، دلایل گوناگونی وجود دارند. این علت‌ها شما را قانع خواهند کرد که استفاده از ماسک صورت برای سلامتی و بهداشت پوست یک موضوع واجب است.

آبرسانی ماسک صورت به پوست

آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست همیشه از اهمیت زیادی برخوردار است. به خصوص با افزایش سن، پوست رو به خشکی رفته و شما باید مراقبت‌های لازم را از آن به عمل بیاورید. استفاده از ماسک یکی از روش‌های آبرسانی به پوست بوده که می‌تواند مانع از خشک شدن پوست و ایجاد چین و چروک روی آن گردد. ماسک با روش رطوبت رسانی از بیرون پوست، توانایی آبرسانی و جلوگیری از خشک شدن آن را دارد. به این صورت رطوبت سلول‌های لایه شاخی و تورژسانس بالا خواهد رفت، سلول‌ها ورم کرده و به این ترتیب پوست شادابی خود را به دست می‌آورد.

پاکسازی عمیق پوست توسط ماسک صورت

پاکسازی عمیق پوست توسط ماسک صورت

یکی از روش‌های پاکسازی عمیق پوست، استفاده از ماسک‌های پاکسازی کننده صورت است.

  • پاکسازی سلول‌های از بین رفته با استفاده از ماسک یکی از عالی‌ترین روش‌های پاکسازی پوست است. به همین ترتیب سطح رویی پوست از لایه‌های شاخی پاک شده و جای آن را سلول‌های جدید می‌گیرند.
  • پاکسازی چربی‌ها و آلودگی‌ها از دیگر کارهایی بوده که ماسک می‌تواند برای پوست صورت شما انجام بدهد. به این شکل بعضی از جوش‌ها و آکنه‌هایی که به علت بسته شدن منافذ پوست توسط چربی‌ها ایجاد شده‌اند هم از بین می‌روند.
  • همچنین ماسک‌ می‌تواند با استفاده از ویتامین‌هایی که دارد، کار تغذیه و بهبود بافت صورت را انجام بدهد. به این صورت بافت صورت بهبود پیدا می‌نماید.

کاهش جوش سر سیاه

جوش‌ سر سیاه یکی از رایج‌ترین آکنه‌هایی بوده که ظاهر زشتی را به صورت می‌دهد. با این وجود، این جوش‌ها سلامت و بهداشت پوست را هم به خطر انداخته و به همین خاطر استفاده از انواع ماسک مثل ماسک خاک رس و ذغال می‌تواند چربی‌ها و منافذ بسته پوست را باز نماید. به همین ترتیب جوش‌های سر سیاه هم از بین می‌روند.

کاهش اثرات خستگی از روی پوست

کاهش اثرات خستگی از روی پوست

اثر خستگی به خوبی می‌تواند در ظاهر افراد نمایان شود و روش‌های گوناگونی جهت برطرف کردن خستگی از روی پوست صورت وجود دارد. استفاده کردن از انواع ماسک‌ها یکی از روش‌های تاثیرگذار برای از بین بردن چنین مشکلی است.

کاهش چین و چروک صورت

با گذشت زمان پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و به حالت افتادگی می‌رسد. به همین خاطر چین و چروک‌های صورت ایجاد می‌شوند. همچنین بهتر است بدانید که پوست در مدت زمان 10 سال 10 درصد از ضخامت اپیدرم خود را از دست می‌دهد. در نتیجه بهتر است پیش از آن که خطوطی را بر روی صورت خود مشاهده نمایید به فکر پیشگیری از پیدایش آنها باشید و از انواع ماسک‌های صورت جهت پیشگیری و بهبود چین و چروک‌های پوست صورت بهره ببرید.

مطالب کاربردی:  آشنایی با فواید ماسک صورت طالبی و طرز تهیه آن در خانه

 

مزایای استفاده از ماسک صورت برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از ماسک صورت برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از ماسک صورت برند هیدرودرم چیست؟ در ادامه علاوه بر موارد بالا به چند مورد مهم از فواید استفاده از ماسک هیدرودرم اشاره خواهیم کرد :

کاهش چربی پوست

آکنه و جوش‌ها تنها بخشی از مشکلات پوست چرب بوده که البته به این مشکلات باید جذب آلودگی‌های محیطی را نیز اضافه کنیم. برای خلاصی از چنین شرایطی می‌توانید از انواع ماسک صورت استفاده نمایید. استفاده از ماسک می‌تواند چربی صورت را به حد مناسب رسانده تا از ایجاد آکنه و جذب آلودگی‌ها جلوگیری نماید.

بستن منافذ باز پوست با استفاده از ماسک

بستن منافذ باز پوست با استفاده از ماسک

منافذ روی پوست، کار تأمین روغن‌های مورد نیاز آن را انجام داده و لطافت و رطوبت پوست را حفظ می‌نمایند تا پوست بتواند خوب تنفس کند. ولی در صورتی که منافذ پوست دچار انسداد شوند، گسترش پیدا کرده و این منافذ باز ظاهر بسیار بدی را به صورت می‌دهند. به همین خاطر هم افراد با پوست چرب از منافذ بازتری نسبت به اشخاص با پوست معمولی و خشک برخوردار هستند.

اکنون باید با مرطوب سازی پوست لطافت را به پوست خود بازگردانید و از ایجاد منافذ جلوگیری نمایید. به همین خاطر ما استفاده از انواع ماسک‌های صورت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ماسک‌های صورت می‌توانند چربی پوست صورت را کنترل نموده و منافذ پوست را در حد مناسب و معقول نگه دارد. به این شکل زیبایی ظاهری پوست شما هم حفظ می‌شود.

حذف سلول‌های مرده از روی پوست

پوست طی یک دوره منظم و مشخص بافت خود را نوسازی کرده و سلول‌های قدیمی و مرده، جای خود را با سلول‌های زنده عوض می‌کنند. در نتیجه لازم داست که شما به صورت هفتگی و منظم کار لایه برداری از پوست را انجام داده تا بافت مرده جدا شود و جای آن را لطافت سلول‌های زنده بگیرد.

از بین بردن سلول‌های مرده موجب می‌شود موادی که جهت مرطوب نگه داشتن پوست لازم است به لایه‌های زیرین رسیده و گردش خون بیشتر شود. لایه برداری پوست را می‌توانید از طریق ماسک‌ها انجام داده تا شرایط پوستی شما به حالت ایده‌آل خود برسد. شایان ذکر است که این کار را باید برای انواع پوست مثل چرب، خشک و … انجام داد.

طرز استفاده از ماسک صورت برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از ماسک صورت برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از ماسک صورت برند هیدرودرم چگونه است؟ در ادامه درباره طریقه استفاده از ماسک صورت توضیح خواهیم داد:

طرز استفاده از ماسک صورت کرمی، ژله‌ای و گلی

  • در مرحله اول با استفاده از یک شوینده صورت مناسب، پوست خود را کاملا تمیز نمایید.
  • ماسک را روی تمامی نواحی صورت و گردن، به غیر از دور چشم و لب‌ها بمالید.
  • روی بسته‌بندی ماسک را خوانده تا مطمئن شوید محصول نیاز به ماساژ دارد یا خیر؛ در صورت نیاز در این مرحله ماساژ را به مدت 1 دقیقه انجام بدهید.
  • بعد از گذشت مدت زمان لازم، صورت خود را با آب سرد یا ولرم بشویید.

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای صورت

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای صورت هم تقریبا شبیه به مراحل بالاست؛ اما تنها باید آن را روی پوست قرار داده و بعد از گذشت مدت زمان لازم آن را بردارید. بیشتر ماسک‌های ورقه‌ای یا نقابی جهت آبرسانی به پوست و رفع خستگی آن فرموله شده‌اند. این محصولات دارای مواد مفیدی بوده که مثل سرم پوست عمل می‌نمایند و قادرند ویتامین‌های ضروری پوست را نیز تا حد قابل توجهی تامین نمایند. نحوه استفاده از ماسک ورقه‌ای صورت به شرح زیر است:

  • پوست خود را پاکسازی نمایید.
  • تونر صورت را به پوست خود بزنید.
  • ماسک ورقه‌ای را روی پوست قرار داده و به آرامی تمامی قسمت‌های آن را کاملا صاف کنید.
  • جهت بهتر قرار گرفتن ماسک روی صورت می‌توانید قسمت دو طرف بینی را برش کوچکی بدهید.
  • توجه کنید که ماسک کاملا به تمام نواحی پوست بچسبد.
  • بعد از گذشت مدت زمان لازم، ماسک را بردارید.

 

مطالب پربازدید:  بعد از استفاده از ماسک صورت چه کارهایی باید انجام دهیم؟

 

مکمل ماسک صورت برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل ماسک صورت برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل ماسک صورت برند هیدرودرم کدام محصول است؟ مرطوب کننده و آبرسان پوست برند هیدرودرم از جمله کرم‌های پرکاربرد و ضروری برای پوست به شمار رفته که مکمل بسیار خو و مناسبی برای ماسک صورت است. اصلی‌ترین دلیلی که اشخاص را ملزم به استفاده از کرم آبرسان می‌کند، حفظ رطوبت موجود در پوست است.

این کرم‌ها جهت آن که بتوانند رطوبت را به خوبی حفظ کنند، لایه‌ نازکی روی پوست صورت و بدن شما ایجاد نموده، با این کار رطوبت کمتری خارج شده و از این رو پوست شاداب و سرحال‌تری خواهید داشت. مرطوب کننده هیدرودرم، یک محصول مراقبت از پوست مناسب برای پوست‌های چرب بوده که علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست چرب، و رفع خشکی و کشیدگی آن، در تنظیم میزان ترشح غدد چربی نقش داشته و از این طریق از ایجاد جوش‌ جلوگیری خواهد نمود.

امولسیون مرطوب کننده هیدرودرم دارای بافت سبک و پخش‌پذیری آسان بوده که به سادگی جذب پوست خواهد شد. چربی اضافی و براق شدن پوست یکی از مشکلات اشخاصی بوده که پوستی چرب دارند، مرطوب کننده هیدرودرم پوست چرب، پوست را مات نموده و براقیت آن را از بین خواهد برد. علاوه بر این به عنوان پایه آرایش هم قابل استفاده است.

 

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *