معرفی و بررسی مام برند هیدرودرم

سال‌‌ها است که انواع محصولات ضد عرق حضور ثابت و پر رنگی روی میز آرایشی خانه‌ها دارند. اشخاص، فارغ از جنسیت، سن، شغل، میزان تحصیلات یا رتبه اجتماعی خو تلاش می‌کنند همواره آراسته و خوش‌ بو باشند. این مسئله روی اعتماد به نفس آن‎ها تأثیر بی نظیری دارد. واقعیت این است که هیچ آرایش صورت یا لباس فاخری به اندازه خوش بو تمیز بودن نمی‌تواند جلب توجه نماید و به اشخاص عزت نفس و آرامش بدهد. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی مام برند هیدرودرم بپردازیم.

به همین خاطر است که انواع مام یا همان رول‌های ضد تعریق، استیک‌های ضد عرق، دئودورانت‌ها و دیگر خوش بو کننده‌ها همیشه در سبد خرید اشخاص وجود داشته و از دسته کالاهای واجب و روزانه به شمار می‌رود. این‌ها محصولاتی بوده که می‌توانند عرق زیاد بدن را مهار نموده و حس مطلوب آسایش خیال را برای مصرف کنندگان خود به همراه بیاورد. مام همان رول ضد تعریق بوده که بسیاری از عموم آن را به این اسم می‌شناسند.

در حقیقت مام یک برند معروف از رول ضد تعریق بوده است. مام به شکل مایع یا ژلی تهیه شده و توسط یک سری رولی شکل می‌توان آن را به پوست زیر بغل مالید. زمانی که مام را به پوست خود می‌زنید، احساس خنکی و تازگی به شما دست خواهد داد. مایع موجود در مام در حقیقت یک لایه محافظ روی پوست ایجاد نموده و به صورت موقت مجرای پوست که عرق از آن خارج می‌شود را مسدود می‎نماید.

استفاده از مام باعث می‌شود که زیر بغل شما مرطوب و خنک شود و رایحه‌ای مطبوع از بدن شما به مشام برسد که هم برای خودتان دلپذیر است و هم دیگران. مام‌ها در انواع خاصی دسته بندی شده و شما با توجه به آنچه نیاز دارید آن را انتخاب نموده و استفاده می‌نمایید. انواع مام زیر بغل شامل موارد زیر خواهد شد :

مام رولی- مایع : همان طور که از نامش پیداست حالت مایع داشته و عمدتا بی رنگ هستند. افرادی که احساس رطوبت در ناحیه زیر بغل برای آن‎ها خوشایند نیست بهتر از خرید این نوع مام صرف نظر نمایند. البته این مدل از خود ردی به‌ جا نگذاشته و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. یکی دیگر از ایرادات این مدل مام این است که بوی خوش را به مدت اندکی نگاه داشته و نیاز به استفاده مجدد دارد.

مام اسپری : یکی از محبوب‌ترین انواع مام است، به این علت که فورا روی پوست خشک شده و مدت بیشتری از تعریق جلوگیری می‌نمایند. این مدل مام چندان مقرون به‌ صرفه نبوده و در مدت کوتاهی مصرف می‌شود. البته این گزینه برای افرادی که به دنبال تنوع در رایحه هستند یک امتیاز مثبت به شمار رفته و این اشخاص می‌توانند رایحه‌های بیشتری را امتحان نمایند.

ما در این مقاله به معرفی و بررسی مام برند هیدرودرم خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از مام برند هیدرودرم استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی مام برند هیدرودرم)

چرا باید از مام برند هیدرودرم استفاده کنیم؟

به صورت کلی استفاده از مام و محصولات ضد تعریق برای شما و سلامت بدن شما می‌تواند بسیار مفید باشد. در ادامه به چند مورد از بهترین مزایای استفاده از مام اشاره کرده‌ایم.

  • به طور معمول مام‌ها برای زیر بغل استفاده می‌شوند. ژنتیک و نوع فعالیت هر شخص متفاوت است، ولی استفاده از مام در اغلب اشخاص موجب می‌شود غدد تعریق بدن در زیر بغل برای مدت زمانی دست از فعالیت بردارند و بدن شما تقریبا خشک خواهد ماند.
  • وقتی که از مام برای زیر بغل خود استفاده می‌کنید، موجب می‌شود پوست این ناحیه از بدن شما نرم و لطیف شود و تا حدودی سبب روشن‌تر شدن آن خواهد شد.
  • بسیاری از مام‌ها با رایحه‌های مناسب تولید شده و استفاده از آن‌ها موجب می‌شود بوی ناخوشایند عرق از بین برود. در نتیجه زمانی که کمتر عرق نمایید و بوی خوبی بدهید، در اجتماع هم اعتماد به نفس شما افزایش یافته و می‌توانید در طول روز به آسانی با افراد دیگر مصاحبت داشته باشید.
  • استفاده از مام یک مزیت بزرگ داشته و آن‌هم این است که وقتی از مام و محصولات ضد تعریق استفاده می‌نمایید، دیگر نگران از بابت خیس شدن لباس‌های خود نخواهید داشت و همیشه آراستگی خود ار حفظ خواهید کرد.

مزایای استفاده از مام برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از مام برند هیدرودرم چیست؟

مزایای استفاده از مام برند هیدرودرم چیست؟ جالب است بدانید بسیاری از برندها انواع مام رول را با فرمولاسیونی تولید نموده‌اند که بتوانید بعد از مصرف آن‌ها لباس‌های روشن یا تیره بپوشید و هیچ‌ گونه نگرانی از بابت ایجاد رد سفیدی یا زردی روی آن‌ها نداشته باشید. خواص مام رولی به شرح زیر هستند :

قیمت انواع دئودورانت و مام با کیفیت

 

کنترل تعریق زیاد زیر بغل

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت مام رول ضد تعریق این است که موجب می‌شود غدد تعریق برای مدت مشخصی دست از فعالیت بردارند و این مسئله کمک کرده تا بدن شما خشک باقی بماند.

جلوگیری از ایجاد بوی بد عرق

جلوگیری از ایجاد بوی بد عرق

بوی عرق ارتباط مستقیمی با میزان فعالیت، تغذیه و ژنتیک شما دارد. اما همه اشخاص می‌توانند به کمک رایحه ملایم و مطبوع مام رول ضد تعریق از ایجاد بوی بد تا حد فراوانی پیشگیری نمایند. البته دقت داشته باشید که دئودورانت‌ها جهت ایجاد بوی خوش هستند و مام برای جلوگیری از تعریق مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این وجود، به علت وجود مواد عطری، مام‌ها هم می‌توانند در این زمینه مفید باشند.

جلوگیری از خیس شدن لباس

حتی اگر تعریق شما با بوی بدی همراه نباشد، در صورت زیاد بودن قادر است تا موجب خیس شدن زیر بغل و ایجاد نمایی ناخوشایند شود. یکی از فواید مام زیر بغل ممانعت از ایجاد این اتفاق و حفظ آراستگی ظاهر شما در طی روز است.

نرم، لطیف و روشن شدن پوست

نرم، لطیف و روشن شدن پوست

برخی از مام‌های ضد تعریق دارای ترکیباتی بوده که به مرور زمان باعث نرمی و لطافت پوست زیر بغل می‌شوند. همچنین در صورتی که می‌خواهید پوست زیر بغل شما روشن شود می‌توانید از محصولات دارای مواد روشن کننده استفاده کنید.

مطالب کاربردی:  معرفی و بررسی ماسک صورت برند هیدرودرم

 

طرز استفاده از مام برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از مام برند هیدرودرم چگونه است؟

طرز استفاده از مام برند هیدرودرم چگونه است؟ مام به منظور یک محصول بهداشتی در بین اشخاص مختلف طرفداران بسیاری دارد. جهت استفاده از مام یک فرمول خاص تعریف نشده است، ولی بهتر است از روش زیر برای استفاده از مام استفاده نمایید.

  • بهتر است از مام پس از دوش گرفتن استفاده نمایید.
  • پس از این‌ که دوش گرفتید، بدن خود را کاملا خشک کرده و سپس از مام استفاده کنید.
  • وجود موهای زائد در ناحیه زیر بغل می‌تواند موجب ایجاد باکتری‌هایی شود که باعث تولید بوی بد می‌شوند. در نتیجه بهتر است پیش از استفاده از مام موهای این ناحیه را بتراشید. البته اطمینان حاصل نمایید پس از تراشیدن موهای زائد، جای از پوست ناحیه تراشیده شد، زخم نشده باشد.
  • به میزان کافی مام را در ناحیه زیر بغل بمالید تا به‌ خوبی به آن آغشته شود.
  • بهتر است از مام‌هایی استفاده نمایید که 48 ساعته باشند، چون که اگر مام 24 ساعته استفاده نمایید، باید هر روز موارد گفته شده را تکرار کنید.

مطالب پربازدید:  فرق دئودورانت با بادی اسپلش چیست و چه کاربردی دارند؟

 

مکمل مام برند هیدرودرم کدام محصول است؟

مکمل مام برند هیدرودرم کدام محصول است؟ بادی اسپلس یک مدل پودر بدن مایع بوده که با استفاده از اسپری روی پوست اسپری می‌شود. بادی اسپلش در انواع گوناگون و با ترکیبات مختلف مانند روغن‌ها، الکل، مواد آبکی، عصاره‌های گیاهی، عطرهای طبیعی و شیمیایی و دیگر محصولات درمانی تهیه می‌شود. این محصول به منظور خاصیت مرطوب کنندگی، حفظ تازگی و ایجاد بوی خوب در پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از انواع بادی اسپلش هیدرودرم برای خنک کردن پوست و جلوگیری از خشکی پوست هم بسیار مفید است. همچنین، برخی از بادی اسپلش‌ها دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی برای پوست بوده که می‌توانند به داشتن پوستی سالم‌تر و شاداب‌تر کمک نمایند. بادی اسپلش یک مدل لوسیون پوستی بوده که روی پوست اسپری شده تا پوست را نرم و لطیف نموده و همچنین به منظور مرطوب کننده پوست عمل کند.

این محصول برای استفاده پس از حمام، پیش از خواب، در ایام گرم تابستان و بیشتر جهت استفاده روزانه پیشنهاد می‌شود. در ذکر مزایای بادی اسپلش چیست باید گفت، بادی اسپلش مثل یک لوسیون پوستی عمل نموده و به پوست شما رطوبت لازم را خواهد داد.

بر اثر اعمال عوامل گوناگون، پوست شما ممکن است خشک، خسته و بی‌روح به نظر بیاید. بادی اسپلش می‌تواند به طور موثری به پوست شما طراوت بخشد و آن را بازسازی نماید. در آخر باید بگوییم که بر عکس بسیاری از محصولات پوستی، بادی اسپلش دارای بوی خوشی بوده که می‌تواند حس آرامش رضایت ‌بخشی به شما داده و عطری خوشایند نصیب شما نماید.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *