بوتاکس مو چیست

همچون یک گیاه، موی شما هم در فصول گوناگون دچار تغییر می‌شود. یک روز موهایی جذاب و درخشان دارید و روز بعد موهایی خشک و شکننده. در نتیجه شما نمی‌توانید موهای خود را به امان خود رها کرده و انتظار داشته باشید همیشه خوش حالت و براق باشند. رسیدگی به مو مسئله واجبی جهت حفظ سلامتی آن است. در نتیجه امروز ما می‌خواهیم یک روش برای مراقبت از مو معرفی کنیم. ما بوتاکس مو را به شما پیشنهاد می‌دهیم، چرا که راه حل مناسبی برای انواع مشکلاتی که با موهای خود دارید، می‌باشد. افزون بر معرفی این روش، بهترین مواد بوتاکس مو و مضرات این کار را هم برای شما بازگو می‌کنیم. با ما تا انتها همراه باشید تا دریابید بوتاکس مو چیست.

براشینگ، استفاده از رنگ مو، صاف کردن مو با اتو یا سشوار، دکلره کردن و غیره، در طی زمان و به طور مکرر می‌تواند بسیار آسیب زننده باشد. گاهی اوقات نرم‌کننده و انواع ماسک مو نمی توانند این آسیب ها را جبران کنند و موهای شما را سالم نگه دارند. بوتاکس مو، روش جدیدی بوده که به واسطه آن می‌توانید سلامت موهای شما را بازیابید. به این علت به آن بوتاکس گفته می‌شود، چرا که همچون بوتاکس که چین و چروک پوست را تا حد بسیاری از بین می‌برد، بوتاکس مو هم به ساختار مو نفوذ کرده و آسیب دیدگی آن را تا حد بسیاری جبران می‌کند.

هرچه سنمان بیشتر می‌شود، موهای ما نیز کراتین کم‌تری تولید می‌نماید. کراتین، پروتئینی بوده که به استحکام مو کمک می‌نماید. پس از تمامی سال‌هایی که از موهای خود در برابر نور آفتاب، سشوار و دیگر وسایل حالت دهنده مو، رنگ مو و غیره محافظت نکردید، موهای شما خسته و آسیب دیده می‌شوند. به همان میزان که به پوست و ناخن‌های خود اهمیت می‌دهید، سلامت موها نیز در اولویت بالایی قرار دارند.

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو چیست؟

همه ما راجع به بوتاکس جهت از بین بردن چین و چروک صورت شنیده‌ایم، ولی ممکن است راجع به اینکه “بوتاکس مو چیست” اطلاعات زیادی نداشته باشیم. بوتاکس مو، روش درمانی جدیدی جهت احیای موهای آسیب دیده و کمک به از بین بردن وز مو می‌باشد. بوتاکس مو بر عکس مدلی که برای پوست استفاده می‌کنیم، شامل مواد شیمیایی نیست. مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو، پروتئین‌ها، آمینو اسیدها، ویتامین‌ها و لیپیدها هستند. بوتاکس مو در حقیقت یک پروسه درمانی قوی بوده که فیبر مو را با فیلرهایی مثل کراتین پوشش می‌دهد. در نتیجه چنین روشی، تمامی نقاط نازک و شکننده مو را پر کرده و به آن استحکام می‌بخشد و حجم می‌دهد.

بوتاکس مو حاوی چیست؟

بوتاکس مو حاوی چیست؟

بهترین مواد بوتاکس مو دارای روغن خاویار، ویتامین  B5، ویتامین E و کلاژن می‌باشد. وظیفه اصلی بوتاکس مو، مرطوب کردن، تغذیه کردن، ترمیم و احیای مو و بازگردانی آن به حالت اول است. افزون بر آن، استفاده از این محصول، مو‌ها را براق کرده و موجب صافی مو و از بین بردن وز آن می‌شود. مزیت اصلی استفاده از بوتاکس این بوده که به وسیله آن می‌توان موخوره را تا حد بسیاری درمان کرد. منظور از درمان موخوره، جلوگیری از ایجاد مجدد موخوره در نوک موهاست. می‌دانید که علت اصلی به وجود آمدن موخوره کم آبی مو و عدم رسیدگی به آن می‌باشد. این روش سلامت را به موهای شما برمی‌گرداند.

چگونه باید از بوتاکس استفاده کرد؟

چگونه باید از بوتاکس استفاده کرد؟

  • برای شروع، مو را با یک شامپو ملایم یک یا دو مرتبه شسته تا چربی از روی پوست سر شما حذف شود. دقت کنید که از نرم کننده و ماسک مو نباید استفاده شود. بوتاکس باید روی موی تمیز صورت گیرد.
  • پس از شستشو، مو باید شانه شود تا گره‌های آن به طور کامل باز شود. سپس مو را بخش‌بندی می‌کنند و مواد بوتاکس را روی آن می‌گذارند تا به خوبی به همه جای آن نفوذ نماید. مو باید ماساژ داده شده تا مواد به خوبی جذب شود.
  • مواد نباید بیش از 45 دقیقه روی سر بماند. سپس مو باید شسته شود و حدود 7 دقیقه آبکشی شده تا اطمینان حاصل نمایید که دیگر موادی روی سر شما نباشد.
  • مرحله بعد استفاده از سشوار می‌باشد. باید سشوار را به طور عمودی در بالای سر بگیرید تا مو صاف شود و ساختار آن به هم نریزد. جهت تاثیر بیشتر، از اتوی سرامیکی استفاده کرده تا ماندگاری را بالا ببرد و موها حالت ابریشمی و براق پیدا نمایند.
  • توجه داشته باشید که زمان تهیه مواد، از بهترین مواد بوتاکس مو استفاده کرده تا مضرات بوتاکس مو به حداقل برسد.

قیمت انواع محصولات مراقبت از مو باکیفیت

 

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس تقریبا بین 2 تا 4 ماه خواهد بود. درمان بوتاکس برای افرادی که به صورت مداوم از رنگ مو، دکلره، سشوار و اتو مو استفاده می‌کنند بسیار پیشنهاد می‌شود. جهت ماندگاری بیشتر، پیشنهاد می‌شود از شامپوهای ملایم و بدون سولفات استفاده نمایید. بهتر است دیگر محصولات مراقبتی مو مانند نرم کننده و ماسک مو نیز از نوع بدون سولفات باشند.

مطالب کاربردی:  تفاوت نرم کننده و ماسک مو چیست؟ معرفی برترین برندها

 

بوتاکس موی سر برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس موی سر برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای انواع مو قابل استفاده است از جمله موی صاف، فر، ضخیم، نازک، طوسی، بلوند و … . همچنین بوتاکس موی سر برای افرادی که موهایی وز و شکننده دارند، کسانی که موی خیلی بلند دارند و موخوره دارند مناسب می‌باشد. چرا که این کار به از بین بردن موخوره کمک می‌نماید.

مزایای استفاده از بوتاکس مو چیست؟

مزایای استفاده از بوتاکس مو چیست؟

  • یکی از بزرگترین فواید استفاده از بوتاکس برای موها این بوده که یک روش کاملا ارگانیک جهت احیای موهای آسیب دیده است و حتی می‌تواند جهت جلوگیری از ریزش مو یک راه مناسب باشد.
  • برعکس روش کراتینه مو که در آن فرمالدهید به کار رفته است، در این روش، از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. بوتاکس موی سر یک روش کاملا ایمن به شمار رفته و حتی می‌تواند به درمان بعضی از مشکلات پوستی مثل شوره سر و پزوریاسیس کمک نماید.
  • برعکس دیگر روش‌های درمان، بوتاکس مو یا پروتئین تراپی می‌تواند موهای شما را صاف و ابریشمی نماید بدون اینکه پیوندهای مو را بشکند. با بوتاکس مو مواد مغذی به پوسته آسیب دیده موها نفوذ می‌کند و آن را از درون و بیرون احیا می‌سازد.
  • برعکس اغلب روش‌های کراتینه مو، بوتاکس به هیچ عنوان به موها صدمه نمی‎رساند و یکپارچگی آن را تضعیف نمی‌کند. درحالی که وقتی شما از کراتینه‌های قوی استفاده می‌کنید، این یک امر عادی است.

مضرات بوتاکس موی سر چیست؟

مضرات بوتاکس موی سر چیست؟

بوتاکس یک درمان کاملا بی خطر است و حتی شخص می تواند فردای آن روز موهایش را رنگ کند. با این وجود، مانند تمامی درمان‌های دیگر، ریسک واکنش آلرژیک و خارش‌های پوستی وجود دارد. جهت کاهش مضرات بوتاکس مو  و عوارض جانبی، بهتر است تماسی با پوست برقرار نشود. جهت انجام هر کاری باید پیش متخصص آن کار بروید. تحقیق کنید و یک آرایشگر حرفه‌ای در این زمینه پیدا نمایید. در ابتدا وقت مشاوره گرفته و در مورد مشکل مو و درخواستی که دارید با او صحبت کنید. یک متخصص قطعا بهترین راه را پیش پای شما می‌گذارد. برای در امان ماندن از مضرات و عوارض بوتاکس، حتما از سالن‌های زیبایی معتبر برای این گونه خدمات استفاده نمایید.

بهترین مواد بوتاکس مو

بوتاکس مو چه مارکی خوبه؟ بهترین مواد استفاده از این روش، موادی بوده که به بافت موها صدمه نرسانند و تقلبی نباشند. در این فهرست تعدادی از برندهای معتبر تولید کننده بهترین مواد بوتاکس موی سر را نام می‌بریم که شما می‌توانید با مراجعه به انواع فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی آن‌ را تهیه نمایید:

  • بوتاکس موی پریزمکس
  • بوتاکس موی نوتری پروفشنال
  • بوتاکس موی سافتلیس
  • بوتاکس موی اینوآر بوتوهیر
  • بوتاکس موی اسمارت پروتکشن
  • بوتاکس موی مجستیک
  • بوتاکس موی یونیک orocare

مطالب پربازدید:  انواع شینیون محبوب را بشناسید

 

سخن پایانی

بوتاکس مو در خانه و یا سالن برای تمامی کسانی که از خشک بودن و شکننده بودن موهای خود شکایت دارند، مناسب است. با این روش، تقریبا بدون هیچ گونه عوارضی می‌توانید موهایی سالم و درخشان داشته باشید. جهت گرفتن نتیجه بهتر، سالنی که برای بوتاکس مو انتخاب می‌کنید، باید جای معتبری باشد و از با کیفیت‌ترین و بهترین مواد بوتاکس موی سر استفاده نماید. همچنین مضرات بوتاکس مو بسیار به ندرت رخ می‌دهد و مزایای آن بسیار بیشتر از عوارض آن است. ضمنا قیمت بوتاکس مو نسبت به کیفیت مواد و برند متغیر است.

 

منبع : healthline

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *