معرفی و بررسی ماسک مو برند فولیکا

یکی از محصولات مراقبتی مو که جهت رفع انواع مشکلات مو مانند ریزش، خشکی، شوره، موخوره، آسیب دیدگی و وز بسیار تاثیرگذار است، ماسک مو است. ماسک موهای داخل حمام و پس از حمام، می‌توانند به شما برای حل بسیاری از چالش‌هایی که با موهایی خود دارید، کمک نمایند. البته به شرطی که درست انتخاب بشوند. انتخاب یک ماسک مو که به موهای شما بسازد و اثرگذار باشد، از بین بازار پر رونق محصولات مو کار ساده‌ای نیست. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ماسک مو برند فولیکا بپردازیم.

همان طور که گفتیم انواع ماسک مو یک محصول مراقبتی برای موها بوده که ذرات تشکیل ‌دهنده آن‌ از شامپوها و نرم‌ کننده‌ها ریز‌تر و فعال‌تر است و به همین علت می‌تواند وارد کوتیکول‌های مو شود و در آنجا به ترمیم، تقویت و آبرسانی موها کمک زیادی نماید. این محصولات از عصاره‌ها، ویتامین‌ها، روغن‌ها و مواد مغذی گوناگونی تهیه شده که تأثیر بی نظیری در سلامت و زیبایی ظاهری موهای شما دارند.

به علت همین فرمولاسیون غنی و تغذیه کننده، ماسک موها فراتر از نرم کننده‌های مو عمل می‌نمایند و کار آن‌ها صرفا نرم کردن موها نیست، بلکه خواص تقویتی و درمانی هم دارند. مو یکی از فاکتورهای اصلی زیبایی است. شانه زدن موهایی سالم و ابریشمی جلو آینه یکی از لذت‌های زندگی بوده که اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد. برعکس اگر صبح زمانی که بیدار می‌شوید و جلو آینه می‌روید با موهایی رو به رو شوید که بسیار پژمرده، نازک و وز کرده است، قطعا حس خوشایندی به ظاهر خود نخواهید داشت.

شانه زدن موهای خشک و گره خورده هم کار دردناک و ناراحت کننده‌ای می‌باشد. ولی جهت حل شدن این قبیل مشکلات ناراحت کننده راهکارهای فراوانی وجود داشته که ساده‌ترین و سریع‌ترین آن‌ها استفاده از ماسک موی مناسب است. ولی انتخاب ماسک مو از میان صدها برند مختلف، کاری سردرگم کننده بوده که ممکن است موجب هدر رفت پول و وقت شما شود.

پس از تشخیص مشکل اصلی موهای خود از جمله خشکی، گره خوردن، وز شدن، نازک و شکننده شدن و ریزش موها باید از مرحله دشوار و دلهره آور انتخاب بهترین برند گذر نمایید. این دقیقا همان جایی بوده که ماسک موهای مختلف وارد بازار می‌شوند. ماسک مو فراتر از یک لباس و یا یک کالای لوکس است. چون که مستقیما روی سلامتی مو تاثیر می‌گذارد و در صورت نامرغوب بودن می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

در چنین شرایطی بهترین کار این است که جهت انتخاب یک ماسک موی مناسب، از تجربه و نظرات دیگر مصرف کنندگان با خبر بشویم. ما در این مقاله به معرفی و بررسی ماسک مو برند فولیکا خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از ماسک مو برند فولیکا استفاده کنیم؟(معرفی و بررسی ماسک مو برند فولیکا)

چرا باید از ماسک مو برند فولیکا استفاده کنیم؟

ماسک مو یک تقویت‌ کننده بی نظیر بوده که می‌تواند به موهای شما حالتی زیبا و ساختاری مقاوم ببخشد. چرا باید از ماسک مو برند فولیکا استفاده کنیم؟ بعضی از مشکلاتی که با استفاده از ماسک مو از بین می‌روند، شامل موارد زیر است:

  • ریزش مو : علت و نوع ریزش موی شما هر چه که باشد مواد مغذی متنوع و انواع روغن‌های به ‌کار رفته در ماسک مو موجب تغذیه و ترمیم موها شده و از ریزش مو جلوگیری می‌نمایند.
  • موخوره : موخوره زمانی به وجود آمده که بافت ساقه مو دچار خشکی و شکنندگی بشود. فرمولاسیون ماسک‌های مو با کاهش خشکی و اصطکاک موها، از ایجاد موخوره جلوگیری نموده و تا حدود زیادی این آسیب را در موهای شما ترمیم می‌کند.
  • تقویت موهای رنگ شده : رنگ شدن پی‌درپی موها با رنگ‌های شیمیایی و دکلره قادر است تا به ساختار مو آسیب بزند. شما می‌توانید با استفاده از ماسک موی مناسب موهای رنگ شده، هم رنگ موهای خود را تثبیت نمایید و هم از صدمات محتمل بعدی جلوگیری کنید.
  • شوره سر : ماسک مو با تقویت پوست سر و تغذیه آن، از ایجاد شوره و پوسته‌ پوسته شدن سر جلوگیری می‌نماید و شوره را تا حد فراوانی کاهش می‌دهد.
  • درخشندگی: یکی از مشکلاتی که موجب می‌شود جذابیت ظاهری موها از بین برود، کدر شدن آن‌هاست. با استفاده از ماسک موی مناسب می‌توانید حالتی براق و درخشان به موهای خود ببخشید.
  • خشکی مو: آبرسان‌های طبیعی که در ساختار اغلب ماسک‌های مو وجود دارند، موجب می‌شوند موهای شما دهیدراته نشوند. تفاوتی‌ هم ندارد که موهای شما به‌ دلیل ژنتیک خشک شده باشند یا به دلیل استفاده مداوم از وسایل حرارتی و رنگ و دکلره، بهترین ماسک مو برای موهای خشک همیشه پاسخگو است!

مزایای استفاده از ماسک مو برند فولیکا چیست؟

مزایای استفاده از ماسک مو برند فولیکا چیست؟

مزایای استفاده از ماسک مو برند فولیکا چیست؟ باید بدانید که انواع ماسک موها در مدل‌های گوناگونی تولید می‌شوند و بر اساس ترکیباتی که در فرمولاسیون آن‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، فواید گوناگونی دارند. با این حال، می‌توان تعدادی از ویژگی‌هایی را که ماسک‌های مو فولیکا از آن‌ها برخوردار هستند، شامل موارد زیر دانست :

  • تقویت و تغذیه موها
  • احیا و بازسازی موهای آسیب دیده
  • نرم و لطیف نمودن موها
  • آبرسانی و افزایش رطوبت موها
  • کمک به انعطاف پذیری و جلوگیری از شکننده شدن موها
  • افزایش درخشندگی و براقیت موها
  • رفع موخوره و جلوگیری از آن
  • کمک به حفظ سلامت پوست سر
  • کاهش شوره سر
  • پیشگیری از وز شدن موها
  • افزایش مقاومت مو در مقابل حرارت مستقیم
  • محافظت از مو در مقابل آسیب‌های محیطی

نکته : به صورت کلی ترکیبات گیاهی و طبیعی که در ماسک موها به کار می‌رود، هر یک فواید خاص خود را دارند. روغن‌هایی مانند روغن آووکادو، نارگیل، بادام و روغن زیتون موجود در ماسک مو سبب تغذیه و تقویت مو شده، خواص نرم کنندگی داشته که از ریزش، خشکی و موخوره جلوگیری می‌نمایند. ترکیباتی مانند عسل و موم عسل علاوه بر رطوبت رسانی ساقه موها، به تقویت فولیکول‌های مو کمک کرده و عصاره گیاه آلوئه ورا هم با خواص ضد التهابی خود، حساسیت پوست سر را کاهش خواهد داد.

قیمت انواع ماسک مو باکیفیت و اورجینال

 

طرز استفاده از ماسک مو برند فولیکا چگونه است؟

طرز استفاده از ماسک مو برند فولیکا چگونه است؟

خشک یا خیس بودن موها در زمان استفاده و این که قبل یا پس از شامپو باید از ماسک استفاده کرد را نوع محصولی که انتخاب کرده‌اید مشخص می‌نماید. در نتیجه مهم‌ترین کار جهت گرفتن بهترین نتیجه از ماسک مو، این است که دستورالعمل روی ماسک را به دقت خوانده و رعایت نمایید. طرز استفاده از ماسک مو برند فولیکا چگونه است؟ به طور معمول بیشتر ماسک‌های مو را باید بعد از شستشوی مو با شامپو استفاده کرد. البته تعدادی از آن‌ها هم مخصوص استفاده در زمان خشک بودن موها هستند. در دستورالعمل بعضی از ماسک موها نیز نوشته شده که پیش از استفاده، موهای خود را مقداری نم‌دار کنید.

مرحله اول : موهای خود را شستشو دهید

بسیاری از افراد نمی‌دانند که شستشوی موی سر پیش از استفاده از ماسک‌های مو چقدر مهم است. گرد و خاک و کثیفی روی موها می‌تواند مانعی در اطراف ساقه مو ایجاد نموده و از جذب مواد مغذی و مرطوب ‌کننده‌ها جلوگیری نماید. جهت آن که این اتفاق نیفتد، حتما اول موهای خود را با آب ولرم و شامپو بشویید و سپس از ماسک ‌مو استفاده نمایید.

نکته مهم: از بیشتر ماسک‌های مو به‌ جای نرم کننده مو هم استفاده می‌شود؛ ولی در دستورالعمل تعدادی از آن‌ها درج شده که پس از نرم‌ کننده استفاده شوند. به همین دلیل، برای اطمینان، حتما راهنمای روی بسته ماسک‌های مو را مطالعه نمایید.

مرحله دوم: از ماسک مو استفاده کنید

اکنون نوبت مرحله اصلی یعنی استفاده از ماسک ‌مو است. ماسک‌های مو را از 5 سانتی ‌متری ریشه تا نوک موها پخش نمایید و ماساژ بدهید. به نوک موها بیشتر توجه نمایید، چون که این قسمت از موها، آسیب ‌پذیرتر است. بعد همه موهای خود را شانه دندانه درشت زده تا ماسک به‌ خوبی در تمامی بخش‎های آن پخش شود و تمامی تارهای مو به ماسک آغشته بشوند.

طرز استفاده از ماسک مو برند فولیکا چگونه است؟

مرحله سوم: اجازه دهید ماسک روی موها استراحت نماید

در این مرحله باید اندکی صبر نمایید و اجازه دهید ماسک به مدت توصیه شده روی موهای شما باقی بماند. این زمان اغلب میان سه تا پنج دقیقه است و فرصت کافی جهت شستشوی دیگر قسمت‌های بدن را به شما می‌دهد. توجه کنید که بعضی از ماسک‌ها مثل برخی از حالت دهنده‌های مو می‌توانند بدون نیاز به آبکشی، تمام طول شب روی سر باقی بمانند. با توجه به این مسئله، در خصوص زمان مورد نیاز، از دستورالعمل روی بسته کمک بگیرید تا ماسک، بهترین نتیجه را برایتان به همراه داشته باشد. دقت کنید ماسک به مدت کافی روی سرتان بماند در فرآیند استفاده از ماسک‌ مو، زمان ‌بندی درست بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که ماسک مدت زمان کوتاهی روی مو باشد، اثربخشی آن کامل نخواهد شد و از جهتی دیگر نباید اجازه داد ماسک برای مدتی طولانی روی موها بماند، چون که باقی ماندن طولانی‌ مدت ماسک روی سر موجب شده که موها ظاهری چرب و بی ‌حالت پیدا کنند. هر چند که می‌توانید ماسک را برای مدت طولانی روی موهای خود نگه دارید.

مرحله چهارم: ماسک را از روی موهای خود بشویید

درست مانند استفاده از نرم ‌کننده‌ها، پس از گذشت زمان قید شده در دستورالعمل استفاده، موهای خود را با ملایمت با آب ولرم بشویید؛ مگر این که روی بسته ‌بندی ماسک‌ مو راه دیگری گفته شده باشد. پس از شستن اجازه داده تا موهای شما خشک شود. این کار را چند مرتبه در هفته تکرار نمایید تا ساقه‌های موهای شما زیباتر شوند و شرایط آن‌ها بهبود یابد.

مطالب پربازدید:  بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده، آسیب دیده و نازک چیست؟

 

مکمل ماسک مو برند فولیکا کدام محصول است؟

مکمل ماسک مو برند فولیکا کدام محصول است؟

انواع شامپو مو از دسته محصولاتی به حساب آمده که مدام از آن‌ها استفاده می‌کنیم؛ به همین علت اگر شامپوی ما مناسب موهای ما نباشد، در طولانی مدت صدمات جدی برای مو و پوست سرمان ایجاد خواهد شد. شامپوها انواع مختلفی دارند و شامپوی مناسب را باید با توجه به نوع مو و پوست سر تهیه کرد. تقریبا تمامی ما ویژگی‌های یک شامپو خوب را می‌دانیم؛ شامپوی خوب چربی و آلودگی‌ها را پاک خواهد کرد، به راحتی از روی موها شسته شده که به مو درخشندگی، حالت‌پذیری و انعطاف می‌بخشد.

چنانچه بخواهیم تبلیغات شامپوها را در نظر بگیریم، شامپوی خوب شامپویی بوده که اشخاص را جذب زیبایی موهای شما کند. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که بهترین شامپو برای شما با بهترین شامپو برای اشخاص دیگر متفاوت بوده و این که چه شامپویی برای شما مناسب است، به نوع موی شما وابسته است. مکمل ماسک مو برند فولیکا کدام محصول است؟

به‌ صورت دقیق انواع گوناگون شامپوهای فولیکا جهت از بین بردن سبوم، عرق، سلول‌های مرده لایه شاخی پوست، باقی‌ مانده محصولات حالت‌ دهنده مو و آلودگی‌های محیطی استفاده خواهند شد. در بیشتر موارد، وجود کمی از این آلودگی‌ها طبیعی است. در حقیقت شما قطعا می‌خواهید مقداری چربی روی موهای شما باقی بماند، زیرا چربی سبب حفظ رطوبت موها شده و سدی محافظ برای پوست و مو فراهم خواهد نمود. با این حال، باز هم برخی از افراد به استفاده روزانه از شامپو برای موهای خود احتیاج دارند.

 

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *