راز زیبایی الیزابت تیلور

جذابیت طبیعی چهره و‌ استایل الیزابت تیلور در کنار علاقه‌ای که وی به آرایش و لوازم آرایشی و بهداشتی داشت، از او چهره‌ای جذاب و به‌ یادماندنی در دنیای سینما ساخته است. در صورتی که تمایل دارید راز زیبایی الیزابت تیلور و ترفندهای او جهت زیبایی و آرایش را بدانید، در ادامه با مجله اینترنتی مدیسه همراه باشید.

راز زیبایی الیزابت تیلور ؛ ستاره‌ سینمای کلاسیک

الیزابت تیلور؛ ستاره‌ سینمای کلاسیک

درمورد الیزابت تیلور باید گفت که او بازیگر انگلیسی-آمریکایی یکی از معروف‎ترین بازیگران دهه‌ 1950 میلادی بود. یکی از شناخته ‌شده‌ترین فیلم‌هایی که در آن بازی نموده، کلئوپاترا است. او برای فیلم باترفیلد 8 برنده‌ جایزه‌ اسکار برترین بازیگر زن شد. در طی زندگی حرفه‌ای خود به‌ عنوان بازیگر، زندگی شخصی او نیز مورد توجه بود. او تجربه‌های متعددی مانند تغییر دین، بیماری‌های گوناگون و ازدواج‌های متعدد داشت.

او هشت بار با هفت مرد ازدواج نمود. الیزابت تیلور در سال 2011 بر اثر نارسایی قلبی از دنیا رفت. الیزابت تیلور یکی از ستارگان سینما بوده که زیبایی و جذابیت چهره او توجه فراوانی جلب نموده بود. روتین زیبایی او پر از محصولات آرایشی و ترفندهایی جهت زیبایی بود که شاید هنوز هم قابل استفاده باشد. بعضی از این تکنیک‌ها و ترفندها هنوز هم رایج می‌باشد و توسط متخصصان پوست و زیبایی پیشنهاد می‌شود. گرچه بخش بسیاری از زیبایی چهره، ژنتیکی می‌باشد ولی با روش‌هایی که برای زیبایی و مراقبت از پوست و مو داریم، می‌توانیم زیبایی طبیعی چهره را حفظ نماییم.

راز زیبایی الیزابت تیلور و روتین روزانه جهت مراقبت از پوست

راز زیبایی الیزابت تیلور و روتین روزانه جهت مراقبت از پوست

برخی از ترفندهایی که الیزابت تیلور در روتین مراقبت از پوست و زیبایی خود داشته است، محدود به زمان به خصوصی نیست. حتی همین امروز و با وجود محصولات و هزاران روش جدید، می‌توان از مزایای روش‌های قدیمی بهره‌مند شد. در ادامه به چند مورد از ترفندهای زیبایی الیزابت تیلور اشاره کرده که می‌توانید شما نیز از آن استفاده نمایید.

یادگیری خود آرایی

الیزابت تیلور چه برای روی صحنه چه برای دیگر مواقع مثلا شرکت در مراسمات و فرش قرمز، خودش آرایش می‌کرد. او حتی برای اصلی‌ترین نقشی که بازی نموده یعنی کلئوپاترا، خودش آرایش نموده است و حتما خط چشم به ‌یادماندنی او را به یاد دارید.

او می‌گوید زمانی که جوان‌تر بودم برای اغلب فیلم‌ها هیچ آرایشی نداشتم اما وقتی آرایش کردن را یاد گرفتم همیشه برای همه ‌جا خودم آرایش می‌کردم. یاد گرفتن خود آرایی مزایای بسیار زیادی دارد. شما به مرور با تجربه کردن، یاد می‌گیرید که چه محصولاتی برای شما خوب است و چه رنگ و آرایشی به شما بیشتر می‌آید. زمانی که خود آرایی را یاد بگیرید می‌توانید آن چیزی که در ذهن دارید را روی صورت خود پیاده نمایید.

صبر و حوصله در آرایش کردن

صبر و حوصله در آرایش کردن

الیزابت تیلور علاقه زیادی به آرایش کردن داشت و این کار را با لذت انجام می‌داد. او تنها به نتیجه‌ نهایی اهمیت نمی‌داد بلکه از تمام فرایند آرایش کردن لذت می‌برد و آن را با حوصله تمام انجام می‌داد. ساعت‌ها جهت آرایش کردن وقت می‌گذاشت و رنگ‌ها و مدل‌های متنوع را امتحان می‌کرد. تیم مندلسون، دستیار شخصی وی در مصاحبه‌ای گفته است: «او حتی یک ساعت و نیم هم برای آرایش لب‌های خود وقت می‌گذاشت و این کار را با حوصله و بدون عجله انجام می‌داد.»

قیمت انواع محصولات آرایشی بهداشتی اصل

 

استفاده نکردن از نرم‌ کننده

احتمالا تصاویر الیزابت تیلور را با موهای حجیم مشاهده کرده‌اید. او همیشه علاقه داشت موهایش حجیم به نظر بیایند. به همین خاطر از نرم‌ کننده استفاده نمی‌کرد، چرا که نرم‌ کننده حجم موهای او را کمتر می‌کرد و موهایش را لخت می‌نمود. این روزها با وجود شامپوهای بدون سولفات، تقریبا به نرم ‌کننده احتیاجی نیست. چنانچه دوست دارید موهایی حجیم داشته باشید، باید تا جایی که می‌توانید از نرم ‌کننده‌ها و وسایل حرارتی جهت صاف کردن و خشک نمودن موها استفاده نکنید.

استفاده از محصولات رایج و پرطرفدار

استفاده از محصولات رایج و پرطرفدار

بر عکس زیورآلات و جواهرات گران‌ قیمتی که الیزابت تیلور استفاده می‌نمود، در مورد محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، وی طرفدار برندهای عادی و ارزان بود. الیزابت از محصولات برند Jergens که یک برند داروخانه‌ای بود و محصولات آن همه‌ جا در دسترس بود استفاده می‌کرد. لوسیون این برند از محصولات موردپسند الیزابت بود و همیشه از آن استفاده می‌نمود.

با گذر زمان و شهرت بیشتر او به مرور مشتری برندهای مطرح‌تری مانند La Prairie شد اما باز هم از محصولات Jergens با عشق‌ و علاقه‌ خاصی استفاده می‌کرد. این نکته نشان داده که جهت زیباتر شدن نیازی نیست که حتما محصولات گران‌قیمت بخرید. تنها نکته‌ مهم این بوده که از محصولات مراقبت از پوست حتما استفاده نمایید. با توجه به توان مالی خود، بهترین برندی که می‌توانید را انتخاب نمایید و محصولاتش را در روتین مراقبت از پوست خود جای بدهید.

استفاده از خط چشم

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آرایش الیزابت تیلور، آرایش چشم‌های او بود. چشم‌های خیره‌کننده‌ او رنگ به خصوصی داشت و توجه هر فردی را جلب می‌کرد. الیزابت تیلور با استفاده از خط چشم، این جذابیت را دوچندان می‌کرد. او از خط چشم برند کلینیک استفاده می‌کرد. فرانچسکا تولوت یکی از آرایشگرانی بوده که با الیزابت تیلور همکاری نموده است. وی می‌گوید الیزابت از خط چشم این برند که رنگ خاکستری تیره داشت استفاده می‌نمود.

استفاده از برق لب

استفاده از برق لب

الیزابت تیلور عاشق برق لب بود و بیشتر اوقات لب‌هایی براق داشت. برای او تفاوتی نداشت که برق لب مد شده یا نه. همیشه آرایش لب‌هایش را با یک لایه برق لب کامل می‌کرد. یکی از محبوب‌ترین برندهای الیزابت تیلور برای تهیه‌ی برق لب و محصولات آرایش لب، برند شنل بود.

اهمیت دادن به ابرو

الیزابت اهمیت فراوانی برای ابروهای خود قائل بود و حسابی به آن‌ها رسیدگی می‌کرد. او از وقتی که دختر کوچکی بود برای آرایش ابروهای خود وقت می‌گذاشت و به‌ دقت جاهای خالی آن را پر می‌نمود. ابروهای الیزابت تیلور یکی از ویژگی‌های صورت اوست که اکثر اشخاص به یاد دارند. نوه او الیزا کارسون در مصاحبه‌ای گفته بود: «مادربزرگم ابروهای بسیار جذاب و پری داشت.

ابروهای پرپشت و زیبای او، زیبایی چشم‌هایش را دوچندان کرده و مدل ابروهایش مختص خودش بود. « ابرو نقش مهمی در جذابیت ظاهر دارد. چنانچه تمایل دارید زیباتر شوید، بیش از پیش مراقب ابروهای خود باشید. سعی کنید با روش‌های طبیعی آن‌ها را پرپشت‌تر نمایید و در صورتی که با روش‌های طبیعی ممکن نیست، از روش‌های زیبایی جدید مانند میکروبلیدینگ جهت پر کردن آن استفاده نمایید.

شیو کردن صورت برای لایه‌ برداری

شیو کردن صورت برای لایه‌ برداری

الیزابت جهت لایه ‌برداری از صورت، از روش شیوینگ یا تیغ زدن استفاده می‌نمود. این روزها به این روش درماپلنینگ می‌گویند و با ابزارهای به خصوصی در کلینیک‌های زیبایی صورت می‌گیرد.

او جهت آن که صورتی صاف و تمیز برای آرایش نمودن داشته باشد، با تیغ موهای صورت را اصلاح می‌‎نمود و هم ‌زمان با این کار، پوست‌های مرده از روی صورت بلند می‌شد. این روش لایه ‌برداری هنوز هم بسیار پرطرفدار است. این کار را می‌توانید با دقت فراوان و با استفاده از ژل‌های مخصوص انجام بدهید. صورت را با یک ژل یا فوم پوشانده و سپس با ملایمت با تیغ موهای صورت را اصلاح نمایید. در صورتی که خودتان تبحری در استفاده از تیغ ندارید، این کار را به آرایشگر واگذار کنید.

مطالب کاربردی:  اصول آرایش جنیفر لوپز برای حفظ زیبایی

 

راز زیبایی الیزابت تیلور، یک مرحله‌ غیرمنتظره

روتین آرایش و جذابیت او با یک مرحله‌ غیرمنتظره به اتمام می‌رسید. او مراحل آماده‌ سازی رایج را برعکس طی می‌نمود. یعنی اول آرایش می‌کرد سپس به حمام می‌رفت. او همیشه پس از کامل شدن آرایش، یک حمام کوتاه رفته و بدنش را می‌شست. این کار کمک کرده تا آرایش او روی صورت فیکس گردد و جلوه‌ای مرطوب و درخشان بگیرد. این روزها این کار را اضافه کردن مقداری هایلایت به چهره، انجام می‌دهند.

ابداع عطر سلبریتی‌ها

ابداع عطر سلبریتی‌ها

او نخستین سلبریتی بود که تولید عطر با اسم سلبریتی‌ها را آغاز کرد. در سال 1987 یک عطر با اسم خودش تولید گشت و او را به نخستین سلبریتی تبدیل نمود که عطر اختصاصی خودش را دارد. بعدها به ‌مرور بازیگران و سلبریتی‌های فراوانی این کار را تکرار کردند. این روزها این عطر به یکی از یادگاری‌های جذاب برای خانواده و دوستداران او بدل شده است.

مطالب پربازدید:  12 راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان و شاداب

 

کارسون نوه‌ الیزابت گفته که یکی از چیزهایی که هرگز بدون آن از خانه بیرون نمی‌روم، عطر مادربزرگم است. « فرقی ندارد که کدام مدل عطرش را بزنم؛ گاردنیا یا وایت دایاموند. همیشه عطر او را زده تا تصویری از قدرت، فداکاری و دلسوزی او را به همراه داشته و او را از خاطر نبرم». داشتن عطری اختصاصی برای ما امکان پذیر نیست. ولی می‌توانیم همیشه و همه‌جا معطر باشیم. بوی خوب یکی از جنبه‌های جذابیت اشخاص است. همیشه عطری که بیشتر به آن علاقه دارید را بزنید. در انتخاب عطر دقت کرده و عطری بزنید که موجب آزار دیگران نشود.

 

 

منبع : newbeauty

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *