اصول ست کردن کفش کانورس در استایل‌های گوناگون

آیا به ورزش بسکتبال علاقه دارید؟ آیا تا کنون به کفش‌هایی که این ورزشکاران می‌پوشند دقت کرده‌اید؟ مسلما شما برند معروف و پرآوازه نایک را فراوان در زمین بازی دیده‌اید. اما در سال‌های دور برند نایک این‌چنین بازار ورزش جهان را در دست نگرفته بود و برندهای دیگری معروف و محبوب بودند. یکی از اولین برندهای ورزشی کانورس نام داشت که قدمتش به بیش از یک قرن می‌رسد.

کارخانه کفش کانورس را فردی به نام مارکز کانورس در ماساچوست امریکا افتتاح کرد. کفشی راحت و زیبا که از جنس برزنت و چرم بود که به سرعت محبوب بازیکنان بسکتبال و شخصی به نام چارلز تیلور شد. علاقه این فرد به کفش آل‌استار نقش تعیین کننده‌ای در رشد و توسعه این برند در سطح جهان داشت. برند کانورس کفش ورزشی خود را با نام تجاری آل‌استار به بازار عرضه کرد.

با مروز زمان و اتفاقات بسیار زیادی که این کمپانی پشت سر گذاشته، این کفش مناسب تمامی افراد با هر جنس و سنی است. امروزه این برند توسط شرکت نایک خریداری شده و در کشورهای مختلفی تولید می‌شود. در ادامه قصد داریم، سوال با کفش کانورس چی بپوشیم را پاسخ داده و ست کردن انواع کفش کانورس در استایل را بررسی کنیم.

کفش کانورس اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟

کفش کانورس اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟

نمونه‌های فیک برند کانورس نیز مانند بسیاری از برندهای معروف دیگر در بازار وجود دارند. اما تشخیص کفش آل استار اصل چندان کار سختی نیست. شما به راحتی و با توجه به چند نکته می‌توانید نمونه فیک را از اصل تمایز دهید.

  • اول از همه به وزن کفش دقت کنید. کفش آل استار اصل بسیار سبک است و وزن آنچنان زیادی ندارد. در حالیکه نمونه فیک بسیار سنگین است.
  • دومین نکته جنس پارچه به کار رفته است. این برند با آنکه سالیان بسیار طولانی از حیاتش می‌گذرد و مشتریان همیشگی خود را دارد. اما همچنان کیفیت بالای پارچه کفش حفظ شده، در حالیکه در نمونه‌های فیک کیفیت پارچه بشدت پایین است.
  • نکته سوم محل قرار گیری آرم محصول است. در نمونه‌های اصلی آرم کالا روی ساق و مچ کفش دیده می‌شود. در حالیکه در نمونه تقلبی به دلیل آنکه از مهر استفاده می‌شود، آرم به درستی چاپ نمی‌شود. در ضمن در نمونه اصلی دور آرم به شکل ظریفی دور دوزی شده که در نمونه تقلبی این مورد دیده نمی‌شود.

و در انتها اگر از فروشگاه اینترنتی لباس خرید می‌کنید، توجه داشته باشید که سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد.

ست کردن استایل با کفش کانورس

ست کردن استایل با کفش کانورس

برای ست کردن تیپ با کفش کانورس شما نیازی به پوشیدن لباس خاص ندارید. شلوار جین و پیراهن یا مانتو نخی ساده کفایت می‌کند. البته کفش آل استار در رنگ‌بندی مختلفی نیز در بازار موجود است، که هر کدام از آن‌ها را می‌توانید به راحتی با لباس‌هایی که در کمد خود دارید ست کنید. در ادامه به چند نمونه اشاره خواهیم کرد.

انواع کف کتانی و ورزشی زنانه برند و اورجینال

 

کفش کانورس رنگی

به تضاد رنگ‌ها توجه کنید.

کفش‌های رنگی آل‌استار در میان بانوان بسیار محبوب است. این کفش‌های بادوام و اسپرت را معمولا برای استفاده روزمره تهیه می‌کنند. اما هنگام انتخاب رنگ باید کمی دقت به خرج دهید، که بتوانید به راحتی با لباس‌های دیگر ست شوند.

وقتی کفش رنگی انتخاب می‌کنید، باید با رنگ لباس شما تضاد متناسبی را ایجاد کند. مثلا اگر کفش شما قرمز رنگ است، می‌توانید شلواری به رنگ آبی دریایی بپوشید و برای پوشش بالاتنه یک لباس نخی روشن در نظر بگیرید.

کفش کانورس مشکی ساق‌دار

رنگ مشکی به راحتی ست می‌شود.

رنگ مشکی در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد. یعنی شما هر رنگی را می‌توانید با رنگ مشکی ست کنید. اگر شما بتوانید دو رنگ خنثی را با یکدیگر به درستی ست کنید، استایل شما بسیار شیک خواهد شد. نظر شما درباره شلوار خاکی رنگ یا کفش مشکی آل‌استار چیست؟

کفش آل‌استار ساق کوتاه مشکی

کفش کانورس مشکی را با لباس‌های تیره ست نکنید.

این مدل کفش آل‌استار بسیار مناسب فصول سرد سال هستند. اما هنگامی که این رنگ را انتخاب کردید، دقت کنید که کل لباس‌هایتان تیره نباشد. شلوار جین آبی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. اگر در فصل سرد سال هستید، اکسوری‌های مربوط به این فصل مانند شال گردن را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:  25 پیشنهاد استایل کفش با انواع مانتو مشکی

 

کفش کانورس سفید

کفش کانورس سفید به راحتی ست می‌شود.

ست انواع کفش‌کانورس سفید استایلی بسیار زیبا برای شما به همراه خواهد داشت. شما هر جنس شلواری می‌توانید با کفش سفید آل‌استار ست کنید. اگر ساق کفش شما بلند است دم پای شلوار خود را کمی تا بزنید و اگر ساق کوتاه است از جین‌های روشن استفاده کنید.

البته شما از رنگ تیره هم می‌توانید استفاده کنید چون رنگ سفید جز رنگ‌های خنثی به حساب می‌آید و به راحتی با انواع رنگ‌ها ست می‌شود.

ست کردن کفش کانورس با استایل به بهترین شکل ممکن

ست کردن کفش کانورس با استایل به بهترین شکل ممکن

هنگام ست کردن کفش کتانی کانورس فقط به شلوار و لباس بالاتنه توجه نکنید. استفاده از انواع اکسسوری می‌تواند تیپ و استایل شما را جذابتر کند. استایل زمستانی مانند کلاه و شال‌گردن و تابستانی مانند عینک آفتابی از این موارد هستند. در ادامه به چند مورد دیگر اشاره خواهیم کرد.

  • کفش کانورس ساق کوتاه را با لباس‌های کژوال ست کنید.
  • کفش آل‌استار ساق کوتاه را با لباس‌های طرح‌دار ست کنید.
  • شما به راحتی می‌توانید با کفش‌کانورس استایل مونوکروم ایجاد کنید.
  • تیپ با کفش کانورس رنگی را با رنگ‌های متضاد هم انتخاب کنید.

کفشی همیشه جذاب…

مطالب پربازدید:  20 مدل کفش کژوال زنانه شیک برای سال 1402

 

امروزه برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید کفش ورزشی و روزمره در حال فعالیت هستند. جلوه و شکوه کفش‌های لاکچری مانند نایک و آدیداس بر هیچ کس پوشیده نیست.

اما برندهایی هستند، که اگرچه بسیار ساده طراحی شده‌اند؛ اما توانسته‌اند سال‌های سال انتخاب قشرهای مختلف افراد باشند. کفش کانورس یکی از این مدل‌ها است. کفشی به ظاهر ساده که به راحتی با انواع لباس‌ها ست می‌شود. آیا شما به کفش آل استار علاقه دارید؟ کدام مدل را می‌پسندید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : timesofindia

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *