بهترین برند تقویت کننده مژه

زیبایی چشم‌ها، با مژه‌های پرپشت و بلند تکمیل شده و از گذشته تا به امروز، شاعران بسیاری در وصف مژه‌های حیرت ‌انگیز یار، شعرها سروده‌اند. این مشخصه زیبا، امروز نیز اهمیت فراوانی دارد و اگر فکر می‌کنید تنها راه داشتن مژه‌های بلند، استفاده از لوازم آرایشی اختصاصی مژه مانند ریمل است، باید یک نکته مهم را به شما بگوییم.

با خرید بهترین برند تقویت کننده مژه و استفاده از انواع تقویت کننده مژه، در دوره‌های چند هفته‌ای الی چند ماهه، مژه‌های شما بسیار سریع رشد نموده و ظاهر فوق العاده به‌ دست خواهید آورد. اکنون اگر دقیقا نمی‌دانید که این محصولات چه هستند و از آن مهم‌تر این‌ که بهترین تقویت کننده مژه چه ویژگی‌هایی دارد، تا انتهای این مطلب از مجله مدیسه همراه ما باشید!

تقویت کننده مژه چیست؟

تقویت کننده مژه چیست؟

انواع بهترین تقویت کننده مژه، شامل محصولات و سرم‌هایی بوده که منجر به ضخامت هر تار مژه شده و افزون بر آن، به تحریک رشد مژه‌ها هم کمک می‌نمایند. این محصولات، یک جایگزین بی نظیر برای انواع اکستنشن به شمار رفته و در دوره‌های چند هفته‌ای یا چند ماهه، اثرات بی ‌نظیر خود را نشان خواهند داد. ترکیبات موجود در این محصولات شامل هیالورنیک اسید، بیوتین، روغن‌های طبیعی، پنتول و دیگر موادی بوده که بدون ایجاد حساسیت برای چشم‌ها، به رشد بهتر و بیشتر مژه‌ها کمک می‌نمایند.

ترکیبات موجود در سرم‌های تقویت مژه، سبب آبرسانی کامل شده و از شکنندگی آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. افزون بر این، با افزایش دوره تلوژن یا استراحت هر مژه، منجر به پرپشت‌تر شدن مژه‌ها می‌شود. دوره تلوژن همان دوره‌ای بوده که موها رشد نمی‌کنند، اما ریزش هم ندارند. استفاده دائم از تقویت کننده مژه، زیبایی مژه‌های آسیب ‌دیده را به شما باز می‌گرداند و مژه‌هایی ضخیم، پرپشت و سالم در اختیارتان قرار می‌دهد.

مشخصه‌های کلیدی یک تقویت کننده مژه کارآمد

مشخصه‌های کلیدی یک تقویت کننده مژه کارآمد

ویژگی‌های مهم بهترین برند تقویت کننده مژه که قبل از انتخاب و خرید یک محصول باید آن‌ها را در نظر بگیرید، شامل موارد زیر می‌باشند:

دارای ترکیبات مفید و بدون مواد حساسیت‌زا

انواع تقویت کننده مژه با ترکیبات مفید و فعالی مثل پپتایدها، بیوتین، پنتول و انواع عصاره‌های گیاهی، ساخته و در بازار ارائه می‌شوند. این ترکیبات به تقویت مژه‌ها، افزایش رشدشان و پرپشت شدن آن‌ها کمک می‌نمایند.

با وجود این، بعضی ترکیبات نامناسب و حتی مضر هم وجود داشته که در بعضی از تقویت کننده‌های مژه به کار می‌روند. این ترکیبات می‌توانند تاثیرات منفی مثل حساسیت، ایجاد تورم و خارش یا حتی رشد موها در بخش‌هایی از صورت شده که سرم تقویت کننده مژه با آن برخورد دارد. پروستاگلاندین، یکی از این ترکیبات مضر است. افزون بر این مورد، باید از محصولات دارای سولفات و پارابن نیز دوری نمایید و تقویت‌کننده‌هایی را بخرید که بدون این ترکیبات ساخته شده‌اند.

اپلیکاتور مناسب

اپلیکاتور مناسب

بعد از بررسی ترکیبات، باید به نوع مصرف سرم تقویت کننده مژه توجه نمایید. بهتر است محصولی را بخرید که بسیار راحت بتوانید آن را بر بن مژه استفاده نمایید. علاوه بر اپلیکاتور مناسب، بافت سرم نباید بسیار رقیق باشد که زمان مصرف به درون چشم نفوذ نماید. از جهتی دیگر نباید به علت غلظت بیش از اندازه، بر مژه‌ها تلنبار شده و امکان نفوذ آن به پوست بن مژه از بین برود. اپلیکاتور هم باید ظرافت کافی برای مصرف سریع و راحت را داشته باشد.

عدم ایجاد حساسیت

ناگفته پیدا است که مهم‌ترین مشخصه یک محصول که در کنار چشم استفاده می‌گردد، عدم ایجاد حساسیت است. اگر بعد از استفاده احساس خارش، تورم، درد، قرمزی یا التهاب داشته باشید، این محصول مناسب شما نیست یا تاریخ انقضای آن گذشته است.

امکان استفاده همراه با لوازم آرایشی

در زمان خرید یک تقویت کننده مژه، به این نکته نیز توجه نمایید که ترجیحا تقویت کننده مژه مد نظر شما، هم‌زمان با لوازم آرایشی قابل استفاده باشد. این نکته زمانی اهمیت دوچندان داشته که بخواهید از محصولات تقویت کننده مژه در طی روز و همراه با لوازم آرایشی مانند خط چشم و ریمل، استفاده نمایید.

مقرون به‌صرفه بودن

از آن‌جایی که سرم‌های تقویت کننده مژه درست مانند دیگر محصولات درمانی، دوره مشخصی جهت تاثیرگذاری دارند و حداقل دو الی سه ماه باید به طور مداوم از آن‌ها استفاده نمایید، بهتر است محصولات با قیمت مناسب را بخرید. اکنون و با در نظر گرفتن همین نکات مهم، می‌توانید بهترین تقویت کننده مژه مناسب خود را خریداری نمایید. هر چند اگر ترجیح می‌دهید چند برند ایرانی بسیار خوب در این حوزه را به شما معرفی کنیم، بخش بعدی برای شماست!

بهترین تقویت کننده مژه ایرانی

بهترین تقویت کننده مژه ایرانی

بعضی از بهترین تقویت کننده‌های ایرانی مژه شامل محصولات زیر هستند:

سریتا: بهترین و مشهورترین سرم تقویت مژه ایرانی

بی‌شک در بین انواع محلول و سرم تقویت کننده ایرانی، برند سریتا با ارائه یکی از بهترین و کارآمدترین محصولات، تغییر بزرگی در بازار ایجاد نمود. تقریبا تمامی افرادی که به دنبال یک محصول باکیفیت برای مژه هستند، این تقویت کننده مژه را می‌شناسند. سرم تقویت مژه سریتا، نخستین انتخاب مشتریان جهت به‌دست آوردن مژه‌های پرپشت و ضخیم است. این محصول را می‌توانید دو مرتبه در روز، شب و صبح استفاده نمایید و بعد از چند هفته، از تاثیرات شگفت‌انگیز آن لذت ببرید.

پرپشتی، ضخامت، افزایش طول هر مژه و جلوگیری از ریزش سریع مژه‌ها، همه از مشخصه‌های اصلی این سرم هستند. سرم تقویت کننده مژه سریتا دارای ترکیبات مفید و موثری مثل ویتامین B7 و B5 است که موجب ترمیم و بازسازی مژه‌ها شده و از خشکی و نازک‌ شدن آن‌ها جلوگیری می‌نماید.

افزون بر این، سرم مژه سریتا دارای عصاره‌های طبیعی مثل آلوئه‌ورا و شبدر قرمز هم بوده که هم‌زمان با تحریک رشد مژه‌ها، از ایجاد التهاب یا حساسیت نیز جلوگیری می‌نماید. جهت رسیدن به نتایج دل‌خواه، حتما باید دوره مصرف را کامل و به طور مداوم از این محصول استفاده کنید.

سبیکتا: قابل استفاده همراه با ریمل

سبیکتا: قابل استفاده همراه با ریمل

بعضی افراد دارای مژه‌های بلند و خوش‌حالتی هستند، ولی نازکی بیش از اندازه مژه‌ها یا کمرنگ بودن آن‌‎ها، موجب شده که زیبایی آن‌ها کمتر به نظر برسد. در این شرایط است که استفاده از سرم تقویت کننده مژه سبیکتا، معجزه می‌نماید. این محصول ایرانی، قادر به تقویت مژه‌هاست و ضخامت هر مژه را هم افزایش می‌بخشد. نکته بسیار مهمی که در این باره باید بدانید این است که سرم تقویت مژه سبیکتا افزون بر مژه، برای ابروها هم قابل استفاده است.

مشخصه‌های عالی این سرم به همین موارد محدود نشده و با خیال راحت می‌توانید این محصول را همراه با ریمل یا حتی اکستنشن مژه، استفاده نمایید. در نتیجه اگر به علت اکستنشن دائم یا استفاده روزانه از ریمل، مژه‌های شما نازک، کم‌پشت و شکننده شده‌اند؛ استفاده از سرم سبیکتا، بهترین تقویت کننده مژه ایرانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. افزون بر اکستنشن، اشخاص زیادی به کاشت مژه تمایل دارند. اگر شما هم به دنبال یک روش بسیار سریع برای داشتن مژه‌های پرپشت و بلند هستید، می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب نمایید.

وچه: تونر محرک رشد مژه

خوشبختانه برندهای ایرانی با ارائه چندین محصول متنوع و کارآمد برای تقویت مژه، انتخاب یک گزینه بی‌نظیر را برای مشتریان خود تسهیل کرده‌اند. برند وچه، با ارائه تونیک تقویت کننده، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک محصول اختصاصی برای تحریک رشد مژه می‌گردند. این تونیک دارای ویتامین B6 بوده و به‌صورت ویژه جهت تقویت مژه‌ها به بازار عرضه شده است.

تونیک تقویت کننده مژه وچه، از طریق تحریک خون‌رسانی به پلک‌ها، رشد مژه‌ها را افزایش می‌دهد. بهبود گردش خون در پلک، به کاهش تیرگی چشم هم کمک می‌کند و به این شکل، با استفاده از این محصول، با یک تیر دو نشان خواهید زد. افزایش استحکام مژه‌ها و جلوگیری از ریزش سریع آن‌ها، تمامی از مشخصه‌های استفاده از این تونیک هستند.

دئودراگ: احیا کننده مژه‌های آسیب ‌دیده

دئودراگ: احیا کننده مژه‌های آسیب ‌دیده

بیماری‌های گوناگون، آلرژی‌های متنوع، تغذیه نامناسب و حتی استفاده از مواد آرایشی یا شوینده غیر استاندارد، به مژه‌ها صدمه می‌زند. در این شرایط است که یافتن یک محلول تقویت مژه اختصاصی که جهت احیای مژه‌ها طراحی و تولید شده است، می‌تواند راه نجات زیبایی چشمان شما باشد. در بین انواع محصولات ایرانی، محلول تقویت کننده مژه دئودراگ، بهترین محصول برای کسانی است که به علت‌های مختلف، مژه‌های سالم و پرپشت خود را از دست داده‌اند.

این محصول دارای ویتامین‌های C ،A ،E و ویتامین‌های گروه B است. با وجود این ویتامین‌ها، فولیکول‌های مژه به‌خوبی تغذیه و تقویت شده و رشد سریع‌تری خواهند داشت. استفاده دائم از این محلول، موجب پرپشت شدن مژه‌های شما می‌شود و علاوه بر آن، طول هر مژه را هم افزایش می‌دهد. در این محصول از عصاره‌های طبیعی مثل روغن کرچک، روغن فندق و پودر آلوئه‌ورا هم استفاده شده که اثرگذاری محلول تقویت کننده دئودراگ را به شکل قابل توجهی بیشتر خواهد کرد.

اکسیلیا: محرک قوی برای رشد مژه و ابرو

در صورتی که به علت اکستنشن مژه، بخش زیادی از مژه‌های شما دچار ریزش شده‌اند و حالا جهت احیای آن‌ها به دنبال یک محصول کارآمد و قوی هستید، باید محلول تقویت کننده و محرک رشد مژه استریل اکسیلیا را به شما پیشنهاد بدهیم. این محصول درمانی، به علت داشتن بیماتوپروست 0.03 درصد در ترکیبات خود، به‌صورت اختصاصی موجب تحریک فولیکول‌های مژه برای رشد مجدد می‌شود.

افزون بر این، مژه‌های ریز و نازک را نیز تقویت نموده و موجب تقویت و ضخامت آن‌ها نیز خواهد شد. این محلول کاملا بر پایه آب بوده و بدون چربی و الکل است. به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید از محلول اکسیلیا بر مژه‌های کاشت شده استفاده نمایید و بدون نگرانی از حل شدن چسب مژه، فولیکول‌های مژه را تغذیه نمایید. نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که امکان استفاده از این محلول برای ابروها هم وجود دارد. اگر به علت‌های مختلفی مانند رنگ کردن مداوم ابروها یا اصلاح همیشگی به ‌روش‌های تهاجمی، ابروهای شما هم کم پشت شده‌اند، به‌ آسانی می‌توانید از این محلول جهت پرپشت کردن ابروهای خود استفاده کنید.

بهترین تقویت کننده مژه خارجی

بهترین تقویت کننده مژه خارجی

در بین لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی، گزینه‌های زیر 2 محصول بی‌نظیر برای تقویت و پرپشتی مژه‌ها هستند:

گلدن رز: محافظت از مژه‌ها در برابر آسیب‌های محیطی

افزون بر تغذیه عمقی مژه‌ها با استفاده از انواع محلول‌ها و سرم‌های اختصاصی، جهت محافظت از مژه‌ها هم محصولات گوناگونی در بازار ارائه شده‌اند که ریمل حالت دهنده و تقویت کننده مولتی ویتامین گلدن رز، یکی از آن‌هاست. این محصول کاملا بی‌رنگ و شفاف است و با استفاده از اپلیکاتوری درست مثل ریمل، مژه‌های صاف و بی‌حالت را حالت‌دار می‌نماید.

ترکیبات مغذی این محصول، دیگر مشخصه عالی آن است. ریمل تقویت مژه گلدن رز دارای ویتامین‌های A، E و پروویتامین B بوده و موجب آبرسانی و تغذیه عمقی مژه‌ها می‌شود. بافت این محصول ژله‌ای و سبک بوده و حتی می‌توانید به‌عنوان یک ریمل بی‌رنگ و حالت دهنده، از آن استفاده نمایید. ایجاد یک لایه پوششی روی مژه‌ها و جلوگیری از ایجاد صدمات محیطی، دیگر مشخصه مهمی بوده که استفاده از این ریمل گلدن رز را به یک انتخاب عالی برای مردان و زنان تبدیل می‌نماید.

فارماسی: احیای هم‌زمان ابروها و مژه‌ها

فارماسی: احیای هم‌زمان ابروها و مژه‌ها

جهت تقویت مژه‌ها و ابروها، محصولات متنوعی وجود دارند، اما اگر شما هم ترجیح می‌دهید از یک محصول اختصاصی برای هر دو استفاده نمایید، بدون شک باید سرم تقویت کننده مژه و ابرو فارماسی را به شما پیشنهاد بدهیم. این محصول با داشتن ترکیبات مغذی و اثرگذار، موجب ضخامت تارهای ابرو و مژه می‌شود. بعد از چند هفته متوالی استفاده، به‌ خوبی می‌توانید تاثیر این سرم را ببینید و مژه‌هایی بلندتر، ابروهایی پرپشت‌تر و چشمانی زیباتر داشته باشید.

این سرم دارای یک اپلیکاتور نازک، مشابه خط چشم است. جهت استفاده باید بن مژه‌ها و البته پوست زیر تارهای ابرو را به‌ این محلول آغشته نمایید. این محلول به‌صورت مستقیم سبب تحریک فولیکول‌های مو شده و به افزایش سرعت رشد آن‌ها کمک می‌نماید. افزایش طول، حجم و ضخامت موها، مهم‌ترین مزایای استفاده از این سرم تقویت کننده هستند.

استفاده از بهترین برند تقویت کننده مژه برای مژه‌هایی سالم و پرپشت

مژه‌ها یکی از زیباترین بخش‌های چهره بوده که با اندکی مراقبت، می‌توانند به نقطه عطف چهره شما تبدیل بشوند. استفاده دائم از لوازم آرایشی یا حتی افزایش سن، سبب نازکی و ریزش مژه‌ها خواهند شد. در این شرایط، استفاده از انواع سرم‌ها و تونرهای مغذی، یک راه‌حل بی‌نظیر برای احیای مژه‌هاست. با استفاده از بهترین تقویت کننده مژه ایرانی یا خارجی، مژه‌های شما ضخیم، پرپشت، خوش‌حالت و بلندتر می‌شوند.

 

 

منبع : glamourmagazine

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *