معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی آردن

برند آرایشی و بهداشتی آردن (Ardene) یک برند ایرانی بوده که حتما اسم آن را شنیده‌اید یا از محصولات آن استفاده کرده‌اید. این برند جزو نخستین گروه‌های تولید کننده محصولات تخصصی مراقبت از پوست بود و هم اکنون هم طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی و مراقبت پوستی را در لاین‌های گوناگون مثل Ardene Sun و Ardene Expertage تولید و به بازار عرضه می‌نماید. در این مطلب به بررسی معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی آردن می‌پردازیم و بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی آردن را به شما معرفی می‌کنیم.

عناوین مقاله ...

تاریخچه و معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی آردن

تاریخچه و معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی آردن

در رابطه با معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی آردن باید بگوییم که این برند هم مثل برند هیدرودرم از زیر مجموعه‌های شرکت پارس حیان بوده که از سال 1370 فعالیت خود را شروع کرد. برند آردن مواد اولیه خود را از عرضه‌ کنندگان مطرح تهیه می‌نماید و محصولات این برند تحت شرایط استاندارد تولید می‌گردند. کیفیت تولید محصولات این برند به طور مداوم در حال ارزیابی و بررسی زیر نظر کارشناسان و متخصصان می‌باشد.

درباره برند آرایشی و بهداشتی آردن

درباره برند آرایشی و بهداشتی آردن

با کمیاب شدن محصولات آرایشی خارجی و قیمت بالای برخی از آن‌ها، بسیاری از اشخاص به استفاده از محصولات داخلی رو آورده‌اند. این افزایش متقاضی زمینه فوق العاده‌ای را برای رقابت برندها و تولید محصولات با کیفیت ایجاد نموده است. در این بین برند آردن یکی از برندهایی‌ بوده که پیشرفت بسیار خوبی داشته و محبوبیت فراوانی کسب کرده است.

برند آرایشی و بهداشتی آردن  جهت رفع نیاز مصرف ‌کنندگان خود محصولات مراقبت از پوست و مو را در انواع گوناگون به بازار ارائه کرده است و به صورت تخصصی، چهار زیرمجموعه به نام‌های آردن اکسپرتیج، آردن سبوما، آردن هرباسنس و آردن اتوپیا را راه اندازی کرده که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

آردن سبـوما

آردن سبـوما

آردن با توجه به چرب و مستعد آکنه بودن پوست تعداد بسیاری از زنان و مردان، اقدام به طراحی و تولید محصولات سبوما  (Sebuma)  کرد. در این لاین محصولات مخصوص پوست‌های چرب و آکنه‌ دار تولید شده‌ و به جهت افزایش سهولت شستشوی پوست صورت و بدن، آبرسانی قوی، درمان آکنه و کنترل ترشح چربی پوست به بازار ارائه شده‌اند.

آردن اتوپیا

آردن اتوپیـا

آردن اتوپیا (َAtopia) برای اشخاص دارای پوست خشک و حساس فرموله شده است و سعی در درمان اگزما و حساسیت‌های پوستی مصرف ‌کنندگان با پوست خشک دارد. برند آردن اتوپیا از سال 1396 فعالیت خود را شروع نموده و در فرمولاسیون محصولات خود از فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده و صد درصد فارماگرید استفاده کرده تا از خشکی پوست جلوگیری کند. محصولات اتوپیا آردن بدون اسانس و مواد نگهدارنده بوده و بهترین گزینه برای اشخاص با پوست‌های حساس است.

آردن هرباسنس

آردن هرباسنس

آردن هرباسنس (Herbasense) تولید محصولات ترمیم کننده و گیاهی خود را در زمینه مراقبت پوست و مو از سال 1390 شروع کرد. محصولات هرباسنس آردن سرشار از عصاره‌های گیاهی و روغن‌های ضرورری می‌باشد و خواص محافظتی، ترمیم‌کننده و مغذی برای پوست و مو دارد.

آردن اکسپرتیج

آردن اکسپرتیج

آردن اکسپرتیج (Expertage) از زیرگروه‌های آردن بوده که طیف گسترده محصولات تخصصی بزرگسالان (بالای 40) را به بازار ارائه نموده و به صورت هم زمان از آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت رفع چروک‌های پوست بهره می‌برد.

آردن سی فکتور

آردن سی فکتور

در بین محصولات مراقبت پوست آردن، سی فکتور (C-Factor) یکی از شناخته شده‌ترین‌های برند آردن محسوب می‌شود. این محصولات دارای فرمولاسیون دارای ویتامین C و عصاره‌های متنوع گیاهی روشن‌ کننده پوست هستند و در ترمیم صدمات پوستی خفیف بسیار تاثیرگذار عمل می‌کنند.

معرفی و خرید محصولات برند آرایشی و بهداشتی آردن (Ardene)

معرفی و خرید محصولات برند آرایشی و بهداشتی آردن (Ardene)

آردن طیف گسترده‌ای از محصولات بهداشتی و مراقبتی را تولید و به بازار ارائه کرده است. برند آردن امروزه بیشتر از 60 مدل محصول متفاوت بهداشتی و مراقبتی را به بازار عرضه کرده است که همگی دارای کیفیتی عالی و محبوبیت همگانی هستند و برای نخستین بار در ایران اقدام به تولید محصولات مراقبت پوست برای اشخاص بالای 40 سال در لاین اکسپرتیج expert age کرده که قیمتی مناسب و کیفیتی عالی دارد.

در بین این محصولات انواع ماسک‌های اسکراپ، ماسک‌های مو، ماسک‌های ضد لک صورت، کرم‌های ضد آفتاب، سرم‌های چشمی، سرم‌های تقویت کننده، انواع شامپو، انواع کرم و لوسیون، روغن‌های تقویت کننده، پاک کننده آرایش و شیر پاک کن، ژل‌های آرایشی و بهداشتی، کرم‌های ضد چروک دور چشم و کرم‌های برنزه کننده به چشم می‌آیند.

محصولات مراقبت از پوست صورت آردن

محصولات مراقبت از پوست صورت آردن

داشتن روتین پوستی و مراقبت از پوست صورت در فصول مختلف سال برای تمامی افراد از اهمیت زیادی برخوردار است. برند آردن با فرموله نمودن محصولات مراقبت صورت مثل کرم، سرم، شوینده و ماسک برای انواع پوست در تلاش بوده تا رضایت مصرف کننده را جلب کند. در تولید محصولات مراقبت پوست آردن از مواد اولیه با کیفیت و عصاره‌های گیاهی گوناگون سازگار با پوست استفاده شده تا اثربخشی بالایی داشته باشند.

محصولات مراقبت بدن آردن

محصولات مراقبت بدن آردن

در بین محصولات مراقبت بدن آردن انواع شامپو، شوینده بدن و لوسیون بدن به چشم می‌خورد. این محصولات دارای فرمولاسیون‌های خاص با pH  متناسب با نوع پوست بوده و به بافت پوست صدمه نمی‌رسانند.

محصولات مراقبت از مو آردن

محصولات مراقبت از مو آردن

مراقبت مو و درمان عارضه‌های گوناگونی که برای مو ایجاد می‌شود، نیازمند استفاده از محصولات با کیفیت و تاثیرگذار است. برند آردن جهت رفع نیاز مشتریان خود به محصولات گوناگونی را برای انواع مو و عارضه‌های آن به بازار ارائه نموده است. محصولات مراقبت مو آردن دارای عصاره‌های گیاهی و فرمولاسیون‌های قوی جهت درمان شوره سر، کنترل چربی و آبرسانی پوست سر و جلوگیری از ریزش مو بوده که شما با توجه نیاز و نوع موی خود می‌توانید از میان این محصولات انتخاب نمایید.

ضد آفتاب‌‌های آردن

ضد آفتاب‌‌های آردن

ضد آفتاب یک محصول ضروری برای تمامی فصل‌های سال می‌باشد. آردن با راه اندازی لاین آردن سان (Ardene Sun) و فرموله کردن محصولات اثرگذار و با کیفیت به منظور رفع نیاز مشتریان وارد حیطه تولید ضد آفتاب به صورت تخصصی شد. ضد آفتاب آردن و روغن‌های آفتاب آردن به علت داشتن فرمولاسیون خاص با مواد اولیه با کیفیت، تنوع گسترده برای انواع پوست و SPF های متنوع جهت نیازهای مختلف به محبوب‌ترین برند در دسته ‌بندی ضد آفتاب تبدیل شده است.

قیمت انواع ضدافتاب رنگی و بی رنگ باکیفیت

 

محصولات آقایان آردن

برند آردن با در نظر گرفتن نیاز آقایان به محصولات تخصصی مراقبت پوست و مو اقدام به راه اندازی لاین آردن آقایان کرده و در این لاین محصولات تخصصی را متناسب با نیازهای آنان تولید نموده است.

محصولات مراقبتی کودک آردن

محصولات مراقبتی کودک آردن

در دنیای گسترده محصولات کودک و اهمیت فرمولاسیون این محصولات برندهای گوناگونی با هم در حال رقابت هستند. برند آردن با راه اندازی لاین آردن بیبی وارد این رقابت شده و توانسته است تا محصولات با کیفیتی را در این حیطه تولید نماید.

محصولات مراقبت کودک آردن دارای فرمولاسیون بسیار ملایم با اثر بخشی بالاست و هیچ صدمه‌ای به پوست و موی کودک وارد نخواهد کرد. خط تولید محصولات آردن به طور منظم توسط افراد با تجربه کنترل شده و محصولات تولید شده از لحاظ کیفیت بررسی می‌شوند.

محصولات آرایشی آردن

محصولات آرایشی آردن

برند آردن در لاین آردن بیوتی انواع محصولات ضد جوش، ضد چروک، بی‌بی کرم و پاک ‌کننده آرایش را تولید نموده است تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. در فرمولاسیون محصولات آرایشی آردن از عصاره‌های گیاهی و نرم ‌کننده‌های پوست استفاده کرده و اثری درمانی و ترمیم ‌کننده روی پوست صورت دارند.

پرفروش‌ترین و قیمت محصولات برند آرایشی و بهداشتی آردن

پرفروش‌ترین و قیمت محصولات برند آرایشی و بهداشتی آردن

اکنون که تا اینجا با برند آردن و ویژگی‌های کلی محصولات آن آشنا شدیم، نگاهی به پرفروش‌ترین و پرفروش‌ترین و قیمت محصولات برند آرایشی و بهداشتی آردن داشته باشیم :

کرم قوی ضد لک و روشن کننده پوست 10% آربوتین آردن

کرم قوی ضد لک و روشن کننده پوست 10% آربوتین آردن

افزایش سن، اختلالات کبدی و استفاده از بعضی داروها ممکن است در بعضی از نواحی پوست ایجاد تیرگی نمایند. بهترین درمان تیرگی پوست استفاده از لایه بردارهای ملایم بوده که حالت کرمی داشته و از خشکی پوست جلوگیری می‌نماید.

کرم پیگمنتا آردن با پر نمودن فواصل بین سلولی و حفظ آب موجود در بافت به بهبود آبرسانی و خاصیت کشسانی پوست نیز کمک می‌کند. این کرم دارای 10 درصد آربوتین بوده که برطرف کننده انواع لک‌های قهوه‌ای، اختلالات رنگدانه‌ای پوست ناشی از هایپرپیگمنتاسیون، ملاسما، کک و مک می‌باشد.

ویژگی‌ها

  • روشن کننده قوی پوست
  • برطرف کننده انواع لک‌های تیره مقاوم به درمان
  • رفع لک‌های ناشی از ملاسما
  • نرم کننده پوست

مطالب کاربردی :  فواید و عوارض AHA برای پوست و نحوه مصرف آن

 

ماسک ضد جوش و پاکسازی کننده پوست چرب آردن سبوما

ماسک ضد جوش و پاکسازی کننده پوست چرب آردن سبوما

بهترین ماسک برای روتین پوست‌های چرب، ماسک لایه بردار و پاک ‌کننده منافذ بوده که منافذ را از آلودگی پاک نموده و مانع بروز جوش خواهد شد. ماسک ضد جوش و پاکسازی کننده آردن از لاین تخصصی سبوما به دلیل داشتن گوگرد 5%، خاک رس و سالیسیلیک اسید سطح پوست را تمیز و ترشح چربی پوست را کنترل می‌نماید. گوگرد موجود در فرمولاسیون این محصول خواص آنتی ‌باکتریال به آن بخشیده است و باعث از بین رفتن جوش‌های سر سفید و سر سیاه می‌شود.

ویژگی‌ها

  • کنترل کننده میزان ترشح چربی پوست
  • رفع کننده جای جوش
  • کاهش دهنده جوش سرسفید و سرسیاه
  • دارای عصاره زرشک و گیاه شیرین ‌بیان
  • دارای گوگرد 5%، خاک رس و سالیسیلیک اسید
  • بدون رنگ، چربی، پارابن
  • حجم 75 میل

كرم ضد آفتاب پوست خشک و معمولی SPF 25 آردن

كرم ضد آفتاب پوست خشک و معمولی SPF 25 آردن

ضد آفتاب آردن دارای فرمولاسیون برپایه امولوسیون آب در روغن است که در اثر تعریق از روی پوست پاک نمی‌شود. این ضدآفتاب رنگی دارای بافتی سبک است و برای خانم‌هایی که به استفاده از کرم پودر عادت دارند هم انتخاب مناسبی است. ضد آفتاب آردن برای پوست خشک به دلیل داشتن روغن بادام و ویتامین‌های E و A پوست را تغذیه و از رطوبت بافت پوست محافظت می‌کند. همچنین SPF25 این ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت خواهد کرد.

ویژگی‌ها

  • دارای روغن بادام شیرین
  • سرشار از ویتامینA و E
  • خاصیت آنتی‌ اکسیدان
  • مقاوم در مقابل تعریق و آب
  • SPF25
  • ضدچروک
  • پایدار در برابر تجزیه نوری
  • حجم 50 میل

مطالب مرتبط :  SPF چیست و میزان مناسب آن برای ضدآفتاب چقدر است؟

 

لوسیون مرطوب کننده قوی بدن آتوپیا از برند آرایشی و بهداشتی آردن

لوسیون مرطوب کننده قوی بدن آتوپیا آردن

کرم آردن اتوپیا یک کردم مرطوب‌ کننده قوی بوده که در رفع خشکی پوست بسیار تاثیرگذار است و به دلیل فرمولاسیون دارای گلیسیرین، اوره 10% و هیالورونیک اسید خود پوست را آبرسانی نموده و در رفع خشکی و حالت فلسی پوست بسیار مناسب می‌باشد. لوسیون مرطوب کننده Dry Relief آتوپیا آردن ضد التهاب و التیام بخش بوده و برای کسانی که پوست بسیار خشک و ملتهب دارند مناسب است.

ویژگی‌ها

  • بافت سبک
  • مرطوب ‌کننده قوی پوست
  • محافظ پوست در مقابل عوامل مخرب محیطی
  • دارای گلیسیرین، اوره 10% و هیالورونیک اسید
  • دارای عصاره جو دوسر
  • کاهش خارش و التهاب پوست
  • التیام ‌بخش و تسکین ‌دهنده پوست
  • بدون رایحه
  • حجم 200 میل

شامپو کراتینه و ضد شوره هرباسنس از برند آرایشی و بهداشتی آردن

شامپو کراتینه و ضد شوره هرباسنس آردن

شامپو هرباسنس آردن مناسب برای انواع شوره‌های مقاوم و چرب می‌باشد. این شامپو با قدرت پاک کنندگی بالای خود تمامی آلودگی‌ها و چربی‌های پوست سر را از بین برده و با کنترل ترشح چربی در سطح سر موجب ازبین رفتن شوره خواهد شد. شامپو کراتین و ضد شوره هرباسنس آردن مناسب برای اشخاص دارای موهای چرب بوده و کراتین هیدرولیز شده موجود در این محصول با افزایش مقاومت ساقه مو حالت پذیری آن را افزایش داده و سبب درخشندگی و براقیت موها می‌شود.

ویژگی‌ها

  • ضدشوره مقاوم
  • رفع چربی اضافه کف سر
  • دارای کراتین هیدرولیز شده، عصاره جینسینگ، زنجبیل و ویتامین E
  • بهبود حالت ‌پذیری مو
  • ترمیم و بازسازی مو
  • استحکام‌ بخش ریشه مو
  • مناسب استفاده روزانه
  • حجم 300 میل

ماسک سفت و شفاف کننده صورت و گردن آردن اکسپرتیج

ماسک سفت و شفاف کننده صورت و گردن آردن اکسپرتیج

با افزایش سن پوست سفتی و شفافیت خود را از دست داده و چروک‌ها و لک سطح پوست را پر می‎نماید. جهت جلوگیری از جمع شدن و چروک شدن پوست باید از ماسک‌های مغذی استفاده نمایید که تولید کلاژن پوست را تحریک نماید. ماسک سفت کننده پوست صورت آردن اکسپرتیج به دلیل داشتن ترکیبات تاثیرگذاری مثل پانتنول، ژل آلوئه ورا، پروتئین سویا و هیالورونیک اسید پوست را آبرسانی نموده، چروک‌ها و لکه‌های ناشی از افزایش سن را از بین می‌برد.

ویژگی‌ها

  • ضد چروک
  • روشن کننده
  • ضد حساسیت
  • غیر کومودون‌زا
  • ضد لک
  • کاهش چروک های پوست
  • حجم 45 میل

BB  کرم رطوبت رسان رنگی SPF 20 از برند آرایشی و بهداشتی آردن

BB  کرم رطوبت رسان رنگی SPF 20 آردن بیوتی

بی بی کرم‌ها از دسته کرم‌های چند منظوره بوده که چندین کار را برای پوست شما انجام خواهند داد. بی بی کرم هیدرالاین آردن بیوتی از پیری زودرس پوست جلوگیری نموده و روی پوست پوشش خوبی دارد. این بی بی کرم برای کسانی که به استفاده از کرم پودر و لوازم آرایشی عادت دارند مناسب است و به دلیل داشتن SPF20 از پوست در مقابل اشعه‌های آفتاب محافظت می‌نماید. این کرم بدون چربی است و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌نماید.

ویژگی‌ها

  • تنظیم کننده سبوم پوست
  • دارای SPF 20
  • دارای عصاره برگ چای سبز، شی ‌باتر، اوره و روغن دانه انگور
  • مات کننده پوست
  • دارای رنگدانه
  • ماندگاری طولانی
  • بدون چربی
  • حجم 40 میل

اسکراب و لایه بردار صورت از برند آرایشی و بهداشتی آردن

اسکراب و لایه بردار صورت آردن

اسکراب صورت آردن فرموله شده برای پوست حساس خانم‌ها بوده و یک مکمل شستشوی بی نظیر برای پوست صورت است. این اسکراب دارای سالیسیلیک اسید بوده که پوست را به طور عمقی پاکسازی می‌نماید. از بین بردن جوش‌های سرسیاه و شفافیت بیشتر پوست از نتایج استفاده از این کرم می‌باشد. گلیسیرین و الانتوئین موجود در این محصول رطوبت پوست را حفظ کرده و از زبر شدن آن جلوگیری به عمل می‌آورد.

ویژگی‌ها

  • لایه بردار ملایم
  • پاکسازی عمیق پوست
  • نرم و صاف کننده پوست
  • آنتی ‌باکتریال و ضدقارچ
  • دارای عصاره هاماملیس، سالسیلیک اسید، گلیسیرین و آلانتوئین
  • حجم 75 میل

کرم دور چشم لیپوزوم از برند آرایشی و بهداشتی آردن

کرم دور چشم لیپوزوم آردن

مراقبت از پوست حساس دور چشم و حفظ رطوبت آن در افزایش نرمی و کاهش چروک‌ها و پف دور چشم اهمیت زیادی دارد. کرم دور چشم لیپوزوم آردن یک کرم آبرسان با فرمولاسیون منحصر به فرد بوده که آب و مواد مغذی را به مرور آزاد می‌نماید و جذب بالایی دارد. این کرم دارای الاستین، ویتامین C  و کلاژن بوده که تیرگی و چروک دور چشم را برطرف می‎نماید.

ویژگی‌ها

  • کاهش چروک اطراف چشم
  • افزایش سنتز کلاژن در پوست
  • رفع تیرگی و پف زیر چشم
  • دارای هيدروكسي پرولين، ليپوزوم، روغن جوانه گندم، ويتامين‌های A، C و  E
  • تقویت ‌کننده
  • کنترل چربی پوست
  • حجم 20 میل

مطالب پربازدید:  ترتیب استفاده از محصولات مراقبت پوست به صورت اصولی

 

قیمت و مقایسه و خرید محصولات برند آردن

در این مقاله از مجله مدیسه قیمت و مقایسه و خرید محصولات برند آردن را بررسی کردیم. باید گفت که برند آردن هر ساله خط تولید و کیفیت محصولات خود را بروز کرده و جزو برندهای محبوب ایرانی به شمار می‌رود.

از مواردی که این برند را در بین بهترین محصولات آرایشی بهداشتی ایرانی قرار می‌دهد، لاین‌های تخصصی آردن برای عارضه‌های گوناگون پوستی و انواع پوست خشک و چرب بوده که با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی هم‌تراز با محصولات خارجی در بازار موجود است و مصرف‌ کننده به راحتی به این محصولات دسترسی دارد.

در صورتی که سوالی در خصوص محصولات برند آرایشی و بهداشتی آردن دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات مقاله معرفی کامل برند آرایشی و بهداشتی آردن مطرح نمایید تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن راهنمای شما عزیزان باشیم.

 

منبع : ardene

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *