معرفی و بررسی مایع دست شویی برند آردن

در حقیقت می‌توان گفت صابون مایع یا همان مایع دستشویی نوع پیشرفته‌تری از یک صابون طبیعی است. در فرمولاسیون مایع دستشویی از نمک‌های سدیم یا پتاسیم اسیدهای چرب استفاده شده و مواد شیمیایی تشکیل دهنده آن پتاس، سود، روغن گیاهی، عصاره گل به منظور رایحه دهنده و الکل صنعتی است. در طی جنگ‌های جهانی منابع مربوط به چربی و روغن‌های حیوانی و گیاهی در تولید صابون با کمبود مواجه شد؛ در نتیجه شیمیدان‌ها از مواد اولیه دیگری استفاده نمودند و ترکیبات سنتزی که از آن‌ها به اسم مواد شوینده یاد می‌کنیم، تهیه کردند. ما در این مقاله به معرفی و بررسی مایع دست شویی برند آردن خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

فرق اصلی میان مایع دستشویی و صابون در فرمولاسیون مورد استفاده در تهیه مایع دستشویی بوده که متفاوت و پیچیده‌تر از صابون است. مایع دستشویی به منظور شستن و تمیز نمودن دست فرموله شده است. ولی با توجه به محتوا ممکن است ویژگی‌های گوناگونی داشته باشند. انواع متفاوت شوینده دست برای استفاده کودکان، اشخاص با پوست خشک و حساس، دارای گلیسیرین، با ضد باکتری، الکل دار و غیرالکل دار و غیره در بازار عرضه شده است.

با استفاده از مایع دستشویی روغن به ذرات کوچک‌تر شکسته شده و به همین ترتیب در آب می‌تواند حل شود. مکانسیم عمل در حقیقت به علت حضور مولکول‌های ‌ ‌سورفکتانت‌‌‌‌‌ است. ساختار این مولکول‌ها دارای دو بخش قطبی (آب دوست) و زنجیره غیرقطبی (آب گریز) بوده که این موجب می‌شود بخشی از آن با مولکول چربی و میکرواورگانیسم‌های بیماری زا ترکیب شود و بخش دیگر با آب برهمکنش داشته و باعث شویندگی و حذف چربی و آلودگی‌ها از سطح پوست خواهد شد.

چرا باید از مایع دست شویی برند آردن استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی مایع دست شویی برند آردن)

چرا باید از مایع دست شویی برند آردن استفاده کنیم؟

چرا باید از مایع دست شویی برند آردن استفاده کنیم؟ شستشوی دست با مایع ضد باکتری بهترین روش جهت از بین‌ بردن یا بی‌ضرر نمودن باکتری‌های فعال روی دست به شمار می‌رود. همواره استفاده از مایع شستشوی دست بر صابون ترجیح داده شده است، چرا که استفاده از آن‌ها راحت بوده و توانایی بیشتری در حفظ رطوبت طبیعی پوست دارند. به همین خاطر مهم است که شستن دست‌ها را هیچ‌ موقع فراموش نکنیم.

خوب است که بدانیم، مایع دستشویی به انگلیسی با عبارت «Liquid Hand Wash» شناخته می‌شود. جهت مقابله با انواع بیماری‌ها، که اخیرا همه‌گیر شده است نیاز است از مایع دستشویی استفاده شود. مایع دستشویی یکی از محصولات شوینده در گروه مواد بهداشتی و ترکیبات تمیز کننده است. در زمان‌های گذشته استفاده از صابون جهت شستشوی دست‌ها بسیار متداول بود، در نتیجه کارخانه‌های تولید کننده محصولات بهداشتی برای پوست دست و صورت سعی می‌کردند انواع صابون‌های گوناگون را برای پوست‌های مختلف، طراحی و تولید نمایند.

انواع مایع دستشویی با غلظت مختلف و در عطر و رنگ متنوع در کارخانه‌ها تولید و روانه بازار شدند. چنانچه جهت خرید انواع مایع دستشویی و مایع ظرفشویی به بازار مراجعه نموده باشید با بسته بندی‌های متنوع از برندهای مختلف برخورد می‌کنید. بر روی بعضی از این محصولات نوشته شده است مایع تمیز کننده دست با عصاره گل‌های بهاری یا با عصاره لیمو و بسیاری کلمات دیگر.

همین عامل موجب می‌شود میزان فروش یک مجموعه افزایش پیدا کند. بعضی از انواع مایع دستشویی حالت تمیز کنندگی معمولی دارند و بعضی دیگر افزون بر این، خاصیت آبرسانی، لایه‌ برداری و شاداب کننده پوست دست هم محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهید بهترین مایع تمیز کننده برای دستان خود را خریداری کنید و به عواملی مثل نوع پوست خودف حساسیت داشتن یا نداشتن در مقابل شوینده‌ها و قیمت محصول توجه داشته باشید.

قیمت انواع مایع دستشویی با کیفیت

 

مزایای استفاده از مایع دست شویی برند آردن چیست؟

مزایای استفاده از مایع دست شویی برند آردن چیست؟

شستن دست‌ها به منظور یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در سلامت انسان، همیشه از اهمیت برخوردار بوده است. از این رو انسان‌ها وقتی که از خارج منزل باز می‌گردند، اقدام به شستن دست‌های خود می‌کنند. حتی بعضی در محل کار خود هم از این مایع استفاده می‌نمایند تا همیشه دست‌های خود را تمیز نگه دارند. مزایای استفاده از مایع دست شویی برند آردن چیست؟ به صورت کلی خرید مایع دستشویی عمده و استفاده از این محصول بهداشتی، مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. از جمله:

  • بهداشتی و تمیز نگه داشتن پوست دست
  • جلوگیری از ماندن عفونت و آلودگی بر روی پوست دست
  • آبرسانی به پوست دست با استفاده از مایع دستشویی مرغوب
  • محافظت از پوست دست پس از شستشو
  • و موارد دیگر

استفاده از مایع دستشویی رایج‌ترین روش جهت ضد عفونی نمودن دست است. چرا که همان طور که می‌دانید، در محیط کار یا خارج از خانه انسان‌ها دست به هر وسیله‌ای زده که ممکن است آلوده باشد. در نتیجه نیاز دارند تا از یک محصول مناسب استفاده کرده و دست‌های خود را ضد عفونی نمایند. به همین خاطر مکان‌های عمومی و پر رفت و آمد همچون ادارات، بیمارستان ها، هتل‌ها و … نیاز داشته که اقدام به خرید مایع دستشویی عمده کنند. آن‌ها باید همیشه این محصول مهم را در اختیار مشتری‌های خود قرار بدهند، تا افزون بر حفظ بهداشت محیط، سلامت انسان‌ها را هم تضمین کنند.

مطالب کاربردی:  اهمیت استفاده از اسکراب بدن چیست؟

 

طرز استفاده از مایع دست شویی برند آردن چگونه است؟

طرز استفاده از مایع دست شویی برند آردن چگونه است؟

طرز استفاده از مایع دست شویی برند آردن چگونه است؟ اگرچه ممکن است شستن دستان یک کار آسان به نظر برسد، ولی باید این مراحل را دنبال کرده تا کاملا دست‌های خود را از هرگونه میکروب، پاک نمایید.

  • دستان خود را خیس نموده و به مایع دستشویی آغشته نمایید.
  • کف دست‌ها را با هم بشویید.
  • بین انگشتان را در قسمت پشت بشویید.
  • بین انگشتان را از روبرو بشویید.
  • نوک انگشتان را در هم گره نموده و بشویید.
  • شست‌ها را جداگانه و دقیق بشویید.
  • خطوط کف دست را با نوک انگشتان بشویید.
  • دور مچ هر دو دست را بشویید.
  • دست‌ها را با دستمال خشک نمایید.
  • با همان دستمال شیر آب را ببندید.

می‌توانید جهت جلوگیری از خشکی دستان خود از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده نمایید. در مجموع، وقتی انتخاب یک مایع دستشویی مناسب برای ما آسان خواهد بود که به ‌درستی بدانیم به چه محصولی احتیاج داریم. همچنین با اعتماد به یک برند محبوب بین مشتریان مثل آردن، می‌توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

مکمل مایع دست شویی برند آردن کدام محصول است؟

مکمل مایع دست شویی برند آردن کدام محصول است؟

مکمل مایع دست شویی برند آردن کدام محصول است؟ انواع آبرسان آردن موجب تقویت پوست شده و به دلیل تحریک کلاژن سازی و الاستین  پوست از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پیشگیری کرده که منجر به جوان سازی و شادابی پوست می‌شوند. از طرفی دیگر کرم‌های مرطوب کننده به خاطر وجود عناصری چون اسید هیالورونیک، گلیسیرین، سوربیتول،روپیلن گلیکول، اسید لاکتیک و عصاره بلغور جو دو سر موجب جذب مولکول‌های آب به پوست شده و از این راه سبب نرمی و لطافت پوست می‌شوند.

هم زمان با جذب آب توسط پوست نرمی و لطافت ایجاد خواهد شد. اما جهت حفظ این خاصیت بایستی از کرم‌های مرطوب کننده دارای روغن بادام شیرین، روغن زردآلو، کره شی و کره کاکائو استفاده کرد، زیرا که با تشکیل یک لایه محافظ  بر روی پوست جلوی از دست رفتن آب میان بافتی را می‌گیرند. کرم‌های مرطوب‌ کننده نقش بسیار پراهمیتی در حفظ سلامت پوست ایفا می‌کنند.

مطالب پربازدید:  معرفی و بررسی مرطوب کننده و آبرسان برند آردن

 

حفظ رطوبت پوست و ارائه تغذیه مورد نیاز جهت آن از مسئولیت‌های اصلی این کرم‌هاست. گاهی اوقات، پوست به خاطر افت درخشندگی خود، کدر و بی‌رونق می‌شود، ولی علت این که پوست کدر می‌شود، ممکن است به عواملی چون عدم توازن ترشح چربی، آلودگی محیط، یا عوامل داخلی مربوط باشد. کاربرد روزانه کرم مرطوب ‌کننده به منظور یک عنصر حیاتی جهت حفظ سلامت پوست تلقی می‌شود.

اهمیت استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست تاکید شده و پیشنهاد شده که افزون بر تلاش برای زیبایی، به سلامت آن هم توجه داشته باشیم. انتخاب مناسب‌ترین کرم یا لوسیون جهت مرطوب نمودن امری حیاتی است. این انتخاب نقش مهمی در حفظ درخشندگی و براقی پوست شما دارد. در صورتی که به دنبال داشتن پوستی نرم، لطیف و درخشان هستید، استفاده از کرم مرطوب ‌کننده در تمامی فصول سال را نباید فراموش نمایید. حفظ سلامت و جلوگیری از دست دادن درخشندگی پوست نیازمند توجه و مراقبت مناسب است، در نتیجه اختصاص دادن وقت و هزینه برای پوست یک اقدام واجب محسوب می‌شود.

 

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *