معرفی و بررسی ضد آفتاب برند آردن

اگرچه در تمام طی سال حتی روزهای ابری و حتی داخل خانه هم باید از ضد آفتاب استفاده نماییم. ولی با شروع فصل بهار و درخشان شدن خورشید، باید استفاده از کرم ضد آفتاب را جدی‌تر بگیریم. یکی از برندهای خوب و تخصصی ضد آفتاب در بین برندهای ایرانی، ضد آفتاب آردن بوده که با طیف متنوع محصولات خود نیاز هر نوع پوستی را تامین خواهد کرد. ما قصد داریم به معرفی و بررسی ضد آفتاب برند آردن بپردازیم.

برند آردن 20 کرم، ژل و روغن ضد آفتاب گوناگون برای خانم‌ها، آقایان و کودکان داشته که انواع پوست‌های چرب، خشک و حساس را با نیازهای مختلف پوشش می‌دهد. هر یک از ضد آفتاب‌های این برند با عصاره و ترکیبات متنوع خود مناسب یک نوع پوست است و شما برای انتخاب ضد آفتاب مناسب خود باید ویژگی‌های تمام این کرم‌ها و لوسیون‌ها را به خوبی بررسی نمایید.

اغلب ضد آفتاب‌های آردن بدون چربی هستند و در مقابل تعریق و شستشو مقاومت زیادی دارند. این کرم‌ها دارای خواص روشن کنندگی و مات کنندگی پوست هستند و همچنین قدرت آبرسانی فراوانی داشته که پوست را به خوبی هیدراته نموده، نرم و شفاف می‌کنند. ترکیباتی که در فرمولاسیون ضد آفتاب آردن مورد استفاده قرار می‌گیرد، عصاره‌های مغذی و تقویت کننده پوست هستند.

موادی مثل لیکوریس، عصاره جوجوبا و رزماری که جهت رطوبت رسانی و حفظ درخشندگی پوست موثر هستند و به سلامت آن کمک می‌کنند. ترکیبات این کرم‌ها سازگار با پوست بوده که دارای آنتی اکسیدان‌هایی مثل بتاکاراتن و ویتامین‌های برای خنثی سازی رادیکال‌های آزاد است. با استفاده مرتب از ضد آفتاب آردن مناسب پوست خودتان، می‌توانید از آفتاب سوختگی، دهیدراته شدن، لک‌های ناشی از تابش خورشید روی پوست، همچنین از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک‌های ریز جلوگیری نمایید. ما در این مقاله به معرفی و بررسی ضد آفتاب برند آردن خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از ضد آفتاب برند آردن استفاده کنیم؟(معرفی و بررسی ضد آفتاب برند آردن)چرا باید از ضد آفتاب برند آردن استفاده کنیم؟

چرا باید از ضد آفتاب برند آردن استفاده کنیم؟ استفاده از ضد آفتاب یک ضرورت است و علت‌های زیادی برای استفاده از آن وجود دارد از جمله :

  • احتمال ابتلا به سرطان پوست را کاهش می‌دهد : استفاده روزانه از کرم‌های ضد آفتاب، چه در معرض نور آفتاب باشید و چه در سایه باشید، خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش خواهد داد. حتی اگر هوا ابری یا بارانی باشد، باز هم می‌توانید دچار آفتاب سوختگی شوید. خورشید همیشه در طی روز در آسمان است، اگرچه ممکن است شما آن را نبینید اما حتما از صدمات اشعه‌های آن در امان نخواهید بود.
  • به جلوگیری از پیری پوست کمک می‌کند : یکی از مهم‌ترین دلایل پیری زودرس قرار گرفتن در معرض نور آفتاب است. هیچ فردی پوستی سفت و چرم مانند نمی‌خواهد، در نتیجه جهت جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. کرم ضد آفتاب همچنین به ایجاد یکنواختی در پوست کمک می‌نماید و از آسیب‌های ناشی از نور آفتاب که می‌تواند موجب تغییر رنگ، بروز لکه‌های قهوه‌ای و لکه‌های پیری شود، جلوگیری می‌نماید.
  • شما را در مقابل اشعه مضر فرابنفش محافظت می‌کند : در تمام طول زندگی درباره تخریب لایه ازن شنیده‌ایم. لایه ازن سپر محافظ ما در مقابل نور آفتاب است. با توجه به این که میزان حفاظتی این لایه کم شده است، روزانه اشعه‌های مضر بیشتری از خورشید به پوست ما می‌رسند.
  • کرم ضد آفتاب از انواع پوست محافظت می کند : هرچه رنگ پوست شما تیره‌تر باشد، ملانین بیشتری در پوست شما وجود داشته که مقداری از آن را در مقابل آفتاب سوختگی از پوست محافظت می‌نماید، ولی کافی نیستند و شما همچنان باید از پوست خود در مقابل اشعه‌های مضر UV محافظت نمایید. هرچند که اشخاص دارای پوست روشن بیشتر در معرض آفتاب سوختگی و ابتلا به سرطان پوست هستند، با این وجود، کسانی که رنگ پوست تیره دارند هم در معرض خطر سرطان پوست هستند و اغلب سرطانی که آن‌ها ایجاد می‌نمایند، بدتر است.
  • آسیب ناشی از آفتاب زیاد است : چیزی به اسم برنزه ایمن وجود ندارد. همه برنزه‌ها به پوست شما صدمه می‌رسانند. هر بار که در معرض آفتاب قرار می‌گیرید، مقداری بیشتر به آسیب سلولی پوست خود کمک می‌نمایید. استفاده از کرم ضد آفتاب به جلوگیری از این صدمات کمک می‌نماید. بسیاری از مردم احساس می‌کنند با برنزه شدن سالم‌تر به نظر می‌رسند ولی قطعا از آسیب‌های نور آفتاب در امان نیستند.

مزایای استفاده از ضد آفتاب برند آردن چیست؟

مزایای استفاده از ضد آفتاب برند آردن چیست؟

مزایای استفاده از ضد آفتاب برند آردن چیست؟ فواید کرم ضد آفتاب آردن صرفا محافظت از پوست در برابر نور مضر خورشید نیست. پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های پوستی، خشکی پوست، و سرطان پوست از فواید کرم ضدآفتاب هستند. این را هم بگوییم که تاثیر کرم ضدآفتاب در بلندمدت مشهود خواهد بود. فواید کرم ضدآفتاب عبارتند از:

  • محافظت از پوست در برابر اشعه UV
  • جلوگیری از پیری زودرس و داشتن پوستی شاداب و جوان
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان پوست
  • رفع لکه‌های پوستی به‌ مرور زمان در طولانی مدت
  • پیشگیری از برنزه‌ شدن پوست
  • جلوگیری از آفتاب‌ سوختگی
  • حفظ پروتئین‌های ضروری پوست و محافظت از سلامت پوست

قیمت انواع محصولات ضذ آفتاب با کیفیت رنگی و بی رنگ

 

طرز استفاده از ضد آفتاب برند آردن چگونه است؟

طرز استفاده از ضد آفتاب برند آردن چگونه است؟

طرز استفاده از ضد آفتاب برند آردن چگونه است؟ پوست شما همیشه زیر اشعه مخرب فرابنفش قرار دارد حتی زمانی که هوا ابری است. در نتیجه، چه در تعطیلات به سر می‌برید و چه برای خرید از خانه خارج شده‌اید، هرگز استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را فراموش ننمایید. بسیاری از مردم به علت استفاده نادرست از این محصولات، دچار آفتاب سوختگی و دیگر مشکلات مرتبط می‎شوند. در ادامه بهترین نکاتی وجود داشته که می‌تواند به شما در استفاده موثر از کرم‌های ضد آفتاب آردن کمک کند :

پیش از بیرون رفتن از خانه از ضد آفتاب استفاده نمایید.

اگر پس از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمایید، مطمئنا کمک زیادی نخواهد کرد. کرم‌های ضد آفتاب جهت جذب شدن به پوست به زمان نیاز دارند. استفاده از این محصولات ضد آفتاب پانزده الی بیست دقیقه پیش از بیرون رفتن از خانه و قرار گرفتن زیر اشعه ماوراء بنفش ضروری است. به همین ترتیب می‌توانید از خود در مقابل اشعه‌های مضر و پیامدهای آن محافظت نمایید.

به اندازه کافی ضد آفتاب بزنید.

استفاده نکردن از کرم‌های ضد آفتاب به میزان کافی، یکی از شایع‌ترین دلایلی بوده که موجب شکایت اشخاص از عدم اثربخشی آن‎ها می‌شود. جهت محافظت مناسب در مقابل نور خورشید، باید از مقدار زیادی ضد آفتاب استفاده نمایید و در این مورد خساست به خرج ندهید. آن را با ملایمت روی پوست خود بمالید و منتظر بمانید تا کاملا جذب شود.

از کرم ضد آفتاب روی پوست تمیز و عاری از آلودگی استفاده کنید.

طرز استفاده از ضد آفتاب برند آردن چگونه است؟

به طور معمول اشخاص از محافظت از پوست دیگر اعضای بدن غفلت می‌نمایند. این مسئله منجر به برنزه شدن و آفتاب سوختگی در دیگر نواحی بدن می‌شود. در نتیجه هرگز گردن، بازوها، پاها، گوش‌ها و غیره را فراموش نکنید. چنانچه می‌خواهید از لب‌های خود محافظت نمایید، می‌توانید از ضد آفتاب لب با فاکتور محافظت در مقابل آفتاب استفاده کنید. در نتیجه، استفاده از کرم ضد آفتاب در سراسر بدن لازم و ضروری است.

مطالب کاربردی:  10 دلیل برای استفاده از کرم ضد آفتاب در فصل پاییز

 

ضد آفتاب را تجدید کنید.

اغلب مردم پس از گذشت چند ساعت دیگر از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمی‌نمایند و بنابراین قربانی اشعه‌های مضر UV  می‌شوند. استفاده از کرم‌های ضد آفتاب بعد از چند ساعت یا پس از شنا یا تعریق بسیار اهمیت دارد. استفاده مجدد از کرم ضد آفتاب باید هر دو تا سه ساعت یکبار در طی روز باشد.

مکمل ضد آفتاب برند آردن کدام محصول است؟

مکمل ضد آفتاب برند آردن کدام محصول است؟

پوست بدن مثل همه اعضای بدن جهت فعالیت بهتر به آب و آبرسانی نیاز دارد. فارغ از نوع پوستی که دارید (پوست خشک، پوست چرب، حساس، معمولی، مختلط، پوست جوش ‌دار و آکنه‌ای) جهت حفظ سلامت، شادابی و برای پیشگیری از پیری پوست، در روتین پوستی خود باید جای مهمی جهت آبرسانی در نظر بگیرید. افزون بر مصرف مقادیر کافی آب و مایعات و تامین آب کافی برای بدن، آبرسانی مناسب پوست به کمک مرطوب کننده‌ها هم بسیار اهمیت دارد.

در شرایط عادی، پوست انسان به صورت طبیعی چربی مورد نیاز خود را تامین کرده تا با ایجاد یک لایه محافظ چربی از خشک ‌شدن و از بین رفتن رطوبت پوست جلوگیری کند؛ کرم‌های مرطوب کننده‌ افزون بر تامین رطوبت، با تشکیل یک لایه محافظتی بر روی پوست از تبخیر رطوبت لایه خارجی پوست جلوگیری می‌نمایند. در نتیجه کرم مرطوب کننده‌ صورت موجب آبرسانی بهتر و رسیدن مواد مغذی به پوست می‌شود. اما مکمل ضد آفتاب برند آردن کدام محصول است؟

مطالب پربازدید:  ضرورت استفاده از کرم ضد افتاب و فواید بی شمار آن

 

کرم آبرسان و مرطوب کننده بدون چربی آردن، تامین کننده رطوبت پوست و مناسب پوست‌های چرب است. کرم آبرسان و مرطوب کننده آردن با داشتن ترکیباتی مثل اوره، کلاژن و هیالورونیک اسید سبب آبرسانی عمیق پوست و رفع چین و چروک خواهد شد . کرم آبرسان و مرطوب کننده بدون چربی آردن با تنظیم چربی پوست به تغذیه و سلامت پوست کمک می‌نماید.

 

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *