معرفی و بررسی ماسک مو برند آردن

ماسک مو روشی اثرگذار جهت نرم نمودن، ترمیم و احیای موها است. از این گذشته، مراقبت از مو به اندازه مراقبت از پوست اهمیت دارد. بی شک، ماسک مو یک راه بسیار تاثیرگذار جهت درمان مو و خداحافظی با موخوره است. آن‌ها افزون بر مرطوب نگه داشتن موهای شما، ویتامین‌ها، مواد معدنی، چربی‌ها و پروتئین‌های ضروری را هم به موهای شما ارائه خواهند داد. ماسک مو یک نرم کننده عمیق بوده که برای التیام آسیب موها طراحی شده است. ما در این مقاله به معرفی و بررسی ماسک مو برند آردن خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

ماسک از مجموعه‌ای از مواد طبیعی و لیپیدهای موجود در غلظت‌های بالا تهیه شده است. هر یک از این مواد خواص به خصوص خود را دارند و بر اساس نیاز موهای شما انتخاب می‎شوند. ماسک مو یک نسخه بسیار غلیظ از نرم کننده روزانه شما است، در حالی که یک نرم کننده مو می‌تواند دارای مواد مشابهی مثل نرم کننده و گاهی اوقات حالت دهنده باشد، یک ماسک‌ مو دارای فرمول پایه متفاوتی بوده که جهت اثرگذاری در عمق تارهای مو تولید شده است.

به توجه این که ماسک مو برای مدت طولانی‌‌تری اثرگذار است و عمیق‌‌تر به تارهای مو نفوذ می‌نماید، موهای شما از هیدراتاسیون طولانی مدت و رطوبت بهره می‌برند و برای بعضی، می‌تواند آسیب‌های مو را معکوس یا متوقف نماید. استفاده از نرم کننده مو بعد از شستشو موها با شامپو بسیار مهم است و استفاده از ماسک‌های مو پس از نرم کننده مو تا حد فراوانی به مرطوب کردن و تغذیه موها کمک می‌نماید.

ماسک مو از روغن‌های گوناگونی مثل روغن جوجوبا، روغن نارگیل، روغن آووکادو و غیره تشکیل شده است. افزون بر این ممکن است دارای تخم‌ مرغ، ماست، عسل برای کمک به تغذیه مو باشد. آلوئه ورا و شی باتر بعضی از مواد اصلی مورد استفاده در ماسک هستند.

چرا باید از ماسک مو برند آردن استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی ماسک مو برند آردن)

چرا باید از ماسک مو برند آردن استفاده کنیم؟

چرا باید از ماسک مو برند آردن استفاده کنیم؟ باید بگوییم که ماسک مو آردن مواد مغذی مورد نیاز را برای تقویت موهای شما ارائه می‌دهد. اثربخشی ماسک تا حد فراوانی با موادی که در ساخت آن استفاده می‌شود، مشخص خواهد شد.

افزایش رطوبت مو

یکی از فواید اصلی ماسک‌های مو این بوده که رطوبت زیادی را فراهم می‌نماید، که جهت بهبود ظاهر موهای شکننده و آسیب دیده حیاتی است. رطوبت تارهای ظریف مو را ضخیم کرده تا موهایی سالم داشته باشید. ماسک به موهای شما دوز سالمی از رطوبت مو را داده که به عنوان یک نرم کننده عمل می‌کند. همچنین الکترولیت ‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌ها را به موهای وز می‌‌دهد و آبرسانی می‌نماید. برای موهایی که هیدراته هستند، ماسکی را امتحان نمایید که جهت استفاده یک شبه فرموله شده است تا به موهای شما نرم کنندگی عمیق طولانی مدت دهد. برای موهایی که به همان اندازه نرم و لطیف به نظر می‌رسند، از ماسک‌های مو با خواص آبرسان و ویتامین‌های فراوان استفاده نمایید، که شامل مواد زیر هستند:

  • روغن آرگان
  • ژل آلوئه ورا
  • روغن نارگیل
  • شی باتر

ایجاد بافت نرم و قابل لمس در موها

اگرچه رنگ نمودن، دکلره کردن، تغییر دادن از لحاظ شیمیایی یا تحت حرارت قرار دادن موها، در ایجاد یک ظاهر خاص تاثیرگذار هستند، ولی می‌توانند موهای شما را خشک و شکننده نمایند. ماسک مو می‌‌تواند روشی بی نظیر جهت بهبود بافت مو باشد، چرا که مواد نرم کننده مجب می‌شوند احساس نرمی و لطافت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. در نتیجه، وقتی دست‌های خود را میان موهای کاملا نرم‌ شده خود می‌کشید، نه فقط ظاهرشان بلکه احساس آن‌ها را هم دوست خواهید داشت.

قیمت انواع ماسک مو باکیفیت و اورجینال

 

درمان موخوره مو

در حالی که بعضی از افراد به صورت طبیعی موهای وز دارند، موخوره هم می‌تواند ناشی از صدمه رساندن به موها توسط ابزارها، مواد شیمیایی و محصولاتی بوده که رطوبت موهای شما را کاهش می‌دهند. تزریق رطوبت به موها از طریق ماسک‌های مو می‌تواند به کاهش موخوره کمک نماید. موادی که باید در ماسک مو برای موهای وز به دنبال آن‌ها باشید شامل مواردی است که موجب آبرسانی می‌شود، مثل :

  • شی باتر
  • روغن جوجوبا
  • آلوئه ورا

در حالی که موخوره می‌تواند در هر زمانی از سال رخ بدهد، ماسک موی ضد وزی مو می‌تواند به خصوص در تابستان‌های گرم و مرطوب مفید باشد. با این وجود، ماسک‌های آبرسان مو همچنین می‌توانند موخوره ناشی از الکتریسیته ساکن را در ماه‌های زمستان، وقتی که رطوبت کمتری در هوا وجود دارد، کاهش بدهند و ماسک‌‌های مو را به یک راه‌ حل قدرتمند در طول سال تبدیل نمایند.

افزایش درخشندگی مو

چنانچه رویای داشتن موهای براق و درخشان دارید حتی اگر موهای شما آسیب دیده باشد، مقداری رطوبت اضافی از ماسک مو می‌تواند به افزایش درخشندگی و براقی موهای شما کمک نماید. موهای سفید شده یا رنگ شده می‌توانند از ماسکی که جهت کمک به درخشش آن‌ها طراحی شده است بیشترین سود را ببرند، چرا که فولیکول‌ها نسبت به موهای رنگ نشده متخلخل‌تر هستند و به این معنی است که آن‌ها به آسانی مواد مفید موجود در ماسک را جذب می‌نمایند. بسیاری از مواد تشکیل دهنده ماسک مو برای درخشش مو مناسب هستند، ولی شما می توانید به خصوص از موارد زیر هم بهره مند شوید:

  • عسل
  • آلوئه ورا
  • عصاره بامبو
  • روغن نارگیل

جلوگیری از شکنندگی مو

چرا باید از ماسک مو برند آردن استفاده کنیم؟

بعضی از شکستگی‌های مو اجتناب ناپذیر است. زمانی که موهای خود را برس می‌زنیم، می‌بندیم و به خصوص اگر موها بلند باشند (برخورد با لباس و وسایل اطراف) ممکن است این اتفاق رخ بدهد. با این وجود، وقتی موهای شما آسیب دیده و خشک شده است، احتمال شکنندگی موها بسیار بالاتر است. ماسک ‌های مو با تامین رطوبت و مواد تقویت ‌کننده مو می‌توانند در کاهش تاثیرات شکنندگی مو اثرگذار باشند. مطالعات نشان داده است که درمان‌‌های مو با استفاده از روغن‌های طبیعی به‌ خصوص در جلوگیری از شکنندگی و موخوره مو در وهله اول اثرگذار است. برای این مشکل به دنبال موادی باشید که در زیر آمده است:

  • روغن آفتابگردان
  • روغن نارگیل
  • روغن آرگان
  • روغن زیتون

گره خوردن کمتر مو

ماسک مو می‎تواند به گره خوردن کمتر موها کمک نماید. دفعه بعد که سعی کردید موهای مرطوب خود را باز نمایید، پیش از استفاده از یک شانه دندانه درشت، ماسک زده تا به آرامی آن گره‌ها را باز نمایید، از انتها شروع کرده و به سمت بالا بروید. در وهله اول، یک ماسک مو می‌تواند با صاف و لغزنده نگه داشتن موهای شما به جلوگیری از گره خوردن مو کمک نماید. مبارزه با موهای درهم می‌تواند موجب آسیب مو، مثل شکنندگی، به خصوص روی موهای مرطوب یا خیس شود. در نتیجه استفاده از درمان مو از چنین آسیبی جلوگیری می‌نماید.

مطالب کاربردی:  درمان خشکی مو با ماسک‌های طبیعی خانگی کم هزینه و فوری

 

 حفظ رنگ مو

رنگ مو می‌تواند آسیب زا باشد. می‎تواند رطوبت مو را از بین ببرد و احساس زبری و خشکی به آن دهد. می‌توانید با استفاده از ماسک مو بر روی موهای رنگ شده حداقل یک مرتبه در هفته از این امر جلوگیری نمایید. ماسک‌های مخصوص موهای رنگ شده اغلب دارای موادی بوده که طول عمر رنگ موی شما را افزایش می‌دهند و به مو‌های شما اجازه داده تا رطوبت را دوباره جذب نمایند و موهای شما شاداب و شگفت‌انگیز به نظر برسند.

مزایای استفاده از ماسک مو برند آردن چیست؟

مزایای استفاده از ماسک مو برند آردن چیست؟

با استفاده از ماسک مو فواید بسیاری را تجربه خواهید کرد. در حالی که ترکیبات کلی ماسک‌های مو ممکن است مختلف باشند، برای سلامت موهای شما بسیار مفید است. مزایای استفاده از ماسک مو برند آردن چیست؟ مزایای استفاده از ماسک مو آردن عبارتند از:

  • هیدراتاسیون و رطوبت را جبران می‌نماید.
  • شکنندگی مو را متوقف یا معکوس می‌نماید.
  • نقاط ضعف موهای شما را تقویت می‌کند.
  • موخوره را کاهش می‌دهد.
  • درخشندگی را اضافه می‌کند.
  • استحکام مو را افزایش می‌دهد.
  • کنترل پذیری بیشتر و موهای نرم‌تر را فراهم می‌سازد.
  • شادابی رنگ را افزایش می‌دهد.

طرز استفاده از ماسک مو برند آردن چگونه است؟

طرز استفاده از ماسک مو برند آردن چگونه است؟

ماسک موها را به دو گروه کلی ماسک موی داخل حمام و ماسک موی پس از حمام تقسیم می‌شوند. ماسک مو داخل حمام نقش درمانی و ترمیمی برای موها داشته و ماسک موهای پس از حمام بیشتر جهت حالت دادن به موها استفاده می‌شوند. ماسک موهای داخل حمام رایج‌ترین نوع این محصول بوده که خود انواع گوناگونی دارند و هر یک برای مشکل خاصی به بازار ارائه شده‌اند.

حال به این سوال می‌رسیم که طرز استفاده از ماسک مو برند آردن چگونه است؟ طرز مصرف ماسک مو داخل حمام به این شکل است که ماسک مو با آبکشی باید پس از شستشوی مو با شامپو بر روی موهای تمیز و نم‍دار زده شود.

با کف دست، ساقه موهای خود را به فاصله 5 سانتی‌متر از ریشه به ماسک مو آغشته نمایید. روی بخش نوک پایینی موهای خود بیشتر تمرکز نمایید و مطمئن شوید که نوک موهای خود کاملا آغشته به ماسک مو شده است. بگذارید ماسک 3 تا 5 دقیقه روی موها بماند و سپس با آب ولرم آبکشی نمایید. پس از آبکشی، اندکی حس لیزی بر روی موها باقی مانده که طبیعی است و سعی نکنید آن را برطرف نمایید.

مطالب پربازدید:  فواید تخم مرغ برای مو و معرفی انواع ماسک‌های خانگی معجزه‌آسا

 

مکمل ماسک مو برند آردن کدام محصول است؟

مکمل ماسک مو برند آردن کدام محصول است؟

مکمل ماسک مو برند آردن کدام محصول است؟ انواع شامپو مو آردن، پوست سر را تحریک نمی‌نمایند، این مسئله به خصوص برای افرادی که دارای پوست سر خشک و حساسی هستند، بسیار مناسب است. شامپو روزانه پوست سر را به طور کامل پاکسازی می‌کند اما خشکی ایجاد نمی‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل شامپو، بهره بردن از کراتین و انواع ویتامین و عصاره گیاهی در ساختارشان بوده که باعث می‌شود این شامپوها برای موهای آسیب دیده و خشک و حتی موهای کراتینه شده بسیار مفید باشند و حتی تا حدودی موجب مستحکم شدن مو شوند. در آخر یکی دیگر از ویژگی‌های این شامپو، وجود مواد آبرسان است. یعنی شامپوهای آردن نه تنها باعث کاهش رطوبت پوست سر نمی‌شوند، بلکه منجر به رطوبت و آب موجود در مو را هم حفظ خواهند کرد.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *