معرفی و بررسی لوسیون بدن برند آردن

با گذر زمان تولید مواد چرب مورد نیاز برای پوست کاهش پیدا می‌کند. لایه‌ خارجی پوست همچون یک دیوار آجری است. سلول‌های پوستی همانند بلوک‌های سیمانی هستند با این تفاوت که از کراتین و چربی‌‌های متصل به هم شکل گرفته‎اند. این بلوک‌ها باعث نرمی و انعطاف پوست می‌شوند. در صورتی که زمانی این چربی‌‌ها کاهش پیدا کنند، باعث خشکی پوست می‌شوند. گاهی بعضی از بیماری‌ها مثل درماتیت اتوپیک، کم کاری تیرویید، دیابت، و بیماری‌های مربوط به کلیه هم باعث خشکی پوست خواهند شد. این مشکلات پوستی در آب و هوای خشک و زمستان بیشتر می‌شوند. ما در این مقاله به معرفی و بررسی لوسیون بدن برند آردن خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

لوسیون بدن جهت استفاده روی پوست کاربرد دارد. همه ما خواهان پوستی نرم و لطیف هستیم. ولی با استفاده از مواد بهداشتی مثل صابون و شامپوهای شستشوی بدن و حالت قلیایی آن‌ها پوست ما خشک خواهد شد. البته برخی از افراد هم به صورت کلی دارای پوست خشک هستند. یک راه کار ساده جهت برطرف نمودن پوست خشک وجود دارد و این راه کار استفاده از لوسیون بدن است.

لوسیون بدن آردن خاصیت نرم کنندگی زیادی دارد و با آبرسانی به لایه‌های زیرین پوست، مانع از ایجاد خشکی و زبری خواهد شد. همچنین این لوسیون‌ها التهابات و تحریکات پوستی را کاهش داده و به برطرف شدن علائم پیری زودرس هم کمک می‌کنند. لوسیون‌های بدن آردن دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی بوده که می‌توانند در ترمیم و بازسازی سلول‌های آسیب دیده پوست تاثیرگذار باشند.

این دسته از محصولات آردن بافت سبک و جذب بالایی دارند و به علت کیفیت مناسب، از جمله فرآورده‌های بهداشتی محبوب در بازار به شمار می‌روند. لوسیون‌های بدن آردن با استفاده از روغن‌های گیاهی و مواد اولیه طبیعی تولید می‌شوند. این محصولات رایحه دلنشین و خوشایندی داشته و طراوت، سلامتی و شادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورند.

چرا باید از لوسیون بدن برند آردن استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی لوسیون بدن برند آردن)

چرا باید از لوسیون بدن برند آردن استفاده کنیم؟

شاید برای شما سوال پیش آمده که چرا باید از لوسیون بدن برند آردن استفاده کنیم؟ در ادامه به 5 دلیل اصلی استفاده از لوسیون بدن آردن اشاره خواهیم کرد:

آبرسانی و کمک به پوست

لوسیون بخش‌های مختلف بدن را آبرسانی می‌نماید. همچنین به علت استفاده از چربی کمتر در ترکیبات آن نسبت به انواع کرم، مشکل تعریق نخواهید داشت. همچنین آن‌ها به علت رقیق بودن قابل استفاده بر روی سطح بزرگی از پوست بدن هستند.

افزایش شفافیت و شادابی پوست

آن‌ها به پوست شما درخشندگی و شفافیت می‌دهند. همچنین بیشتر لوسیون‌های صورت دارای توانایی لایه‌ برداری (اسکراب) هستند. این توانایی به شما کمک کرده تا پوستی شفاف، شاداب و درخشان داشته باشید.

از بین بردن خشکی پوست

چرا باید از لوسیون بدن برند آردن استفاده کنیم؟

پوست شما در فصل زمستان و تابستان حتی اگر چرب باشد، به لوسیون‌ نیاز خواهد داشت. در برخورد با باد سرد و یا خشکی بیش از اندازه هوا بهتر است پوست دست‌ها و صورت خود را محافظت نمایید. بهترین راه حفاظت پوست به وسیله لوسیون‌های مناسب و سازگار با پوست شماست. این کار به شما کمک کرده تا در سنین بالاتر همچنان دارای پوستی شاداب و جوان باشید.

قیمت انواع لوسیون بدن اورجینال و با کیفیت

 

ایجاد حس آرامش

یکی از مزایای اصلی لوسیون بدن و شاید مهم‌ترین علت ساخت آن دادن حس رضایت به شماست. استفاده از انواع آن برای شما پوستی شاداب و زیبا به دنبال خواهد داشت. همچنین با کاهش موارد تحریک کننده‌ای مثل خارش پوست و احساس خشکی می‌تواند رضایت شما از زندگی را افزایش بدهد.

مزایای استفاده از لوسیون بدن برند آردن چیست؟

مزایای استفاده از لوسیون بدن برند آردن چیست؟

مزایای استفاده از لوسیون بدن برند آردن چیست؟ استفاده مرتب از لوسیون‌های بدن آردن می‌توانند مزایای شگفت انگیزی داشته باشند. این مزایا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پوست خشک را آبرسانی می‌نماید؛ پوست شما ممکن است به علت‌های مختلف خشک بشود. سن، آب و هوا و گاهی اوقات عدم مراقبت مناسب می‌تواند باعث خشکی پوست و پوسته پوسته شدن آن بشود. استفاده روزانه از لوسیون بدن آردن می‌تواند به جبران رطوبت از دست رفته کمک نماید و این اطمینان را به شما داده که پوستی نرم و لطیف داشته باشید.
  • تکه‌های زبر، به‌ خصوص پینه‌ها را التیام می‌دهد؛ در بعضی نواحی پوست بدن مثل اطراف آرنج یا زانو ممکن است زبری را احساسات نمایید که اتفاقا خیلی هم آزاردهنده است. با استفاده از لوسیون بدن پس از حمام یا پیش از خواب می‌توانید به مرور این زبری را درمان نمایید. همچنین ممکن است شغلی داشته باشید که باید ساعت‌ها بایستید و یا حتی مجبور باشید در تماس خاک و با پای برهنه قدم بزنید. با استفاده مرتب از یک لوسیون مناسب می‌توانید زبری پوست خود را التیام بدهید و آن را همچون دیگر نقاط بدن صاف و ابریشمی نمایید.
  • احساس و بوی خوب دارد؛ لوسیون بدن با نرم و لطیف نمودن و همچنین خوشبو کردن بدن، حس تازگی و طراوت را به شما هدیه می‌بخشد. رایحه ملایم لوسیون بدن همچنین می‌تواند آرامش‌بخش و مرطوب کننده باشد و تاثیر مثبتی بر روی پوست و حس شما بگذارد.
  • به پوست درخشش می‌دهد؛ لوسیون‌های بدن انواع گوناگونی دارند و هر یک هدفی خاص دارند؛ که این اهداف از رایحه‌های ملایم گرفته تا اثر مرطوب ‌کنندگی و تغذیه عمیق متغیر هستند. در هر صورت، پوست سالم نتیجه‌ای را به همراه داشته که یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که می‌توانید درخششی طبیعی را در پوست خود مشاهده نمایید که ممکن است تا مدت‌ها تاثیر آن باقی بماند.

طرز استفاده از لوسیون بدن برند آردن چگونه است؟

طرز استفاده از لوسیون بدن برند آردن چگونه است؟

یکی از بهترین زمان‌ها جهت استفاده از لوسیون بدن بلافاصله پس از دوش گرفتن است. پوست شما وقتی که مرطوب است، بیشترین جذب رطوبت را دارد و بیشتر مرطوب ‌کننده‌ها زمانی بهترین عملکرد را داشته که پوست از قبل هیدراته شده باشد. بعد از حمام، آب به سرعت از روی پوست شما تبخیر شده و بعد از آن پوست احساس خشکی خواهد داشت. بهترین راه جهت حفظ رطوبت این است که بلافاصله بعد از حمام از لوسیون استفاده نمایید در حالی که پوست هنوز مقداری مرطوب است. طرز استفاده از لوسیون بدن برند آردن چگونه است؟ در ادامه به شما طرز استفاده از لوسیون بدن و صورت را توضیح خواهیم داد :

مطالب کاربردی:  انواع ماسک بدن خانگی با اثرگذاری فوری

 

طرز استفاده از لوسیون صورت

طرز استفاده از لوسیون صورت

از لوسیون باید بعد از تمیز شدن پوست استفاده کرد، چرا که از خشک شدن پوست بعد از شستشو جلوگیری می‌نماید.

بعد از شستشوی صورت می‌توانید از لایه بردار و یا تونر استفاده نمایید و آن را با پدهای بهداشتی روی پوست خود بکشید. این کار به از بین بردن پوست مرده صورت کمک کرده تا مرطوب کننده به داخل پوست شما نفوذ نماید.

سپس با استفاده از نوک انگشتان مقداری لوسیون مرطوب کننده‌ صورت، به اندازه یک نخود، به صورت خود زده و با حرکات دورانی به آرامی آن را روی صورت بمالید تا جذب گردد. فقط فراموش نکنید که گردن و دکلته خود را در برنامه خود جای بدهید. در مجموع مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • پاک نمودن و شستشوی صورت
  • به آرامی با یک دستمال شستشوی کودک یا پد پنبه‌ای لایه برداری نمایید
  • لوسیون صورت را با مالش به صورت حرکات دورانی روی صورت از جمله گردن استفاده نمایید

طرز استفاده از لوسیون بدن

می‌توانید هر چند وقت یک بار که دوست دارید از لوسیون بدن استفاده نمایید، ولی به طور معمول یک بار در روز کافی است. در حقیقت، وقتی که لوسیون را به بدن خود می‌زنید بسیار مهم‌تر از تعداد دفعات آن است. یک اشتباه رایج این بوده که لوسیون بدن را روی پوست خشک بمالید، که شاید حتی چند ساعت با آن حس خوبی پیدا نمایید، ولی این کار نتیجه درستی از لوسیون برای شما نخواهد داشت.

جهت استفاده حداکثری از لوسیون بدن، آن را پس از بیرون آمدن از حمام یا استخر، وقتی که پوست شما گرم و مرطوب است، بمالید (توجه کنید که منظور ما از رطوبت خیس بودن بدن نیست و تنها یک رطوبت اندک کافی است). پوست گرم و مرطوب بهترین گزینه جهت استفاده از لوسیون بدن است که بیشترین میزان جذب رطوبت را برای پوست خواهد داشت و البته، موجب محبوس شدن رطوبت در پوست هم می‌شود.

یک بار در روز و بعد از برداشتن حوله از روی تن، لوسیون مرطوب کننده را روی بدن بزنید. جهت استفاده از لوسیون بدن هم مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • تقریبا به اندازه یک سکه از لوسیون بردارید (چنانچه پوست شما خشکی فروانی دارد یا در نواحی خشن‌تر مثل آرنج و زانو خشکی بیشتر است، میزان بیشتری لوسیون بردارید)
  • کف دست‌های خود را به هم بمالید تا لوسیون گرم بشود
  • از دستان خود جهت ماساژ دادن لوسیون به بدن خود با حرکات دورانی ریز استفاده کنید
  • این کار را تا زمانی تکرار نمایید که تمام بدن خود را از لوسیون بپوشانید (گردن خود را فراموش نکنید!)

مطالب پربازدید:  فرق بین روغن بدن با ژل، کرم، و لوسیون بدن چیست

 

مکمل لوسیون بدن برند آردن کدام محصول است؟

مکمل لوسیون بدن برند آردن کدام محصول است؟

پاکسازی آسان و سریع پوست شما بدون آنکه به دکتر پوست برای این کار مراجعه نمایید، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما خواهد بود، همچنین اینکه چربی پوست شما تعدیل ‌شده و به‌ مرورزمان جوش‌های سرسیاه و زیرپوستی شما را از بین خواهد برد. مکمل لوسیون بدن برند آردن کدام محصول است؟ کرم اسکراب آردن Ardene محصولی تخصصی برای بانوانی بوده که نیاز به لایه‌برداری ملایم صورت خود داشته و می‌خواهند منافذ پوستشان به طور کامل پاکسازی شود.

این محصول حرفه‌ای دارای عصاره هاماملیس یا فندق افسونگر بوده که به‌ مرور زمان و طی استفاده مکرر جوش‌های سرسیاه را از بین خواهد برد. این PH متناسب باپوست بانوان داشته برای تمامی گروه‌های سنی مناسب است.

آلانتوئین موجود در این اسکراب رطوبت طبیعی پوست را حفظ نموده و مانع از خشکی آن می‌شود. این محصول به‌ هیچ‌ عنوان حساسیت‌های پوستی ایجاد نکرده و برای پوست‌های حساس مناسب است. با وجود عصاره هاماملیس دارای خاصیت آنتی باکتریال است و با انجام لایه ‌برداری سطحی، پوست را پاک‌سازی می‎نماید. کرم اسکراب آردن دارای اسید سالیسیلیک که باعث جدا شدن سلول‌های مرده روی پوست شده و در آخر موجب شادابی و جوان‌سازی پوست خواهد شد.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *