معرفی و بررسی ضد جوش و ضد آکنه برند آردن

جوش‌های پوستی یکی از مهم‌ترین عواملی بوده که به طور مستقیم بر اعتماد به ‌نفس اشخاص تاثیر خواهند گذاشت. این جوش‌ها مربوط به جنسیت خاصی نبوده و هر دو گروه خانم‌ها و آقایان به‌ طور یکسان با جوش‌های پوستی مواجه می‌شوند. ما در این مقاله به معرفی و بررسی ضد جوش و ضد آکنه برند آردن خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

به صورت کلی در دسته ‌بندی انواع پوست، اغلب پوست‌های چرب درگیر جوش و آکنه می‌شوند و کسانی که دارای پوست خشک هستند، کمتر از دیگر گروه‌های پوستی جوش می‌زنند. افزون بر چرب ‌بودن پوست که به طبیعت بدن شخص ارتباط دارد، بعضی از عوامل بیرونی هم مثل تماس دست یا اشیای آلوده با پوست، قرارگرفتن در معرض مواد شیمیایی یا حساسیت‌زا، مصرف بعضی از مواد غذایی که چربی و نمک بالایی دارند و… منجر به ایجاد جوش و آکنه روی پوست می‌شوند؛

البته بعضی از جوش‌ها هم مربوط به تغییرات هورمونی بوده که در دوران بلوغ جنسی در بدن رخ می‌دهند، باید دقت داشته باشید که جوش‌ها و آکنه‌هایی که در دوران بلوغ ظاهر می‌شوند، به‌ هیچ‌ عنوان ماندگار نیستند، البته به شرطی که به آن‌ها دست نزنید. همچنین باید بگوییم که منظور از سرم هر نوع محصول آرایشی یا مراقبت از پوست بوده که قوام آن تقریبا مثل ژل یا لوسیون است و حجم بالایی از مواد فعال و مفید را داشته که می‌توانند اثرات مثبتی بر پوست شما ایجاد نمایند.

ضد جوش ماده‌ای بوده که به‌ علت وجود ترکیبات ریز قادر است تا درون پوست شما نفوذ نموده و با جوش‌های روی سطح پوست مقابله نماید و مانع از ایجاد جوش و آکنه جدید شود. از آن جا که بافت پمادها و سرم‌های ضد جوش بسیار سبک است و اغلب آن‌ها بدون چربی هستند، استفاده از آن‌ها روش بسیار خوبی جهت مراقبت از پوست در برابر جوش و آکنه است و به‌ خاطر آن که دارای روغن و چربی اضافه (که موجب ایجاد مشکل در پوست می‌شوند) نیستند، در نتیجه برای پوست شما مشکل ایجاد نمی‌کنند. ما در این مقاله به معرفی و بررسی ضد جوش و ضد آکنه برند آردن خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی ضد جوش و ضد آکنه برند آردن)

چرا باید از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن استفاده کنیم؟

چرا باید از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن استفاده کنیم؟ چون که پوست شما اولین و مهم‌ترین لباس شما به شمار می‌رود، به همین خاطر است که باید از آن به درستی مراقبت نمایید. به خصوص پوست صورت که درصد بالایی از زیبایی شما را تشکیل می‌دهد. جهت داشتن پوستی سالم و بدون جوش نیاز است از کرم ضد جوش آردن در روتین پوستی خودتان بهره ببرید.

در این صورت افزون بر حذف جوش‌های کنونی صورت شما، از بروز مجدد آن‌ها هم جلوگیری خواهید کرد. در حقیقت هر فردی که از آکنه رنج می‌برد، از نوعی درمان موضعی بر روی پوست خود استفاده می‌نماید. هر ژل یا کرمی که خاصیت درمان جوش‌های پوست صورت شما را داشته باشد و به طور موضعی بر روی پوست استفاده شود، در واقع کرم ضد جوش نام دارد و تمام تلاش خود را جهت از بین بردن آکنه‌های صورت شما به کار خواهد گرفت.

در صورتی که از جوش‌های خفیف بر روی صورت خود رنج می‌برید، ممکن است با کرم‌های نه چندان قوی بتوانید با آن ها مقابله نمایید؛ ولی آکنه‌های زیاد و شدید تنها به وسیله کرم ضد جوش قوی که توسط پزشک تجویز شده باشد، قابل درمان خواهد بود.

قیمت انواع محصولات ضد جوش آردن

 

مزایای استفاده از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن چیست؟

مزایای استفاده از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن چیست؟

امروزه انواع گوناگونی از کرم ضد جوش و سرم‌های ضد جوش در بازار وجود داشته که دارای فرمولاسیون‌های ویژه‌ای هستند. اکنون می‌خواهیم بدانیم که مزایای استفاده از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن چیست؟ فواید استفاده از این نوع محصولات آردن شامل موارد زیر است :

  • صاف و یکدست نمودن سطح پوست
  • برطرف نمودن انواع جوش سرسفید و سرسیاه
  • کنترل چربی پوست
  • جذب سبوم اضافی پوست
  • از بین برنده آلودگی پوست
  • تقویت کننده پوست
  • جلوگیری از چرب شدن بیش از اندازه پوست
  • از بین بردن جای جوش
  • متعادل کردن منافذ پوست
  • جلوگیری از ایجاد مجدد آکنه و جوش
  • بهبود التهابات پوستی
  • نابودی باکتری‌های موجود بر روی پوست

طرز استفاده از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن چگونه است؟

طرز استفاده از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن چگونه است؟

طریقه استفاده از کرم ضد جوش بسیار مهم بوده و باید دقت داشته باشید که در صورت استفاده غلط از این محصولات ممکن است صدمات زیادی به پوست خود بزنید. البته پیشنهاد می‌کنیم زمان مصرف آن‌ها به دستورالعمل درج شده روی بسته‌ بندی دقت داشته باشید. طرز استفاده از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن چگونه است؟ به طور کلی نحوه استفاده از کرم ضد جوش آردن طبق مراحل زیر است:

مطالب کاربردی:  10 مدل از بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب و مستعد جوش

 

مرحله اول : شستشوی صورت

ابتدا نیاز است با کمک یک ژل شستشوی مخصوص پوست‌های چرب، پوست خود را شسته تا به طور کامل تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد. به همین ترتیب می‌توانید مطمئن شوید که کرم ضد جوش تاثیر حداکثری را روی پوست شما خواهد داشت.

مرحله دوم : روش استفاده از ضد جوش صورت

طرز استفاده از ضد جوش و ضد آکنه برند آردن چگونه است؟

پوست صورت را به طور کامل خشک نموده و سپس ضد جوش را تنها روی نقاط دارای جوش و اکنه پخش نمایید. البته باید بدانید که روش استفاده از کرم ضد جوش با توجه به محصول متفاوت بوده و بعضی از این محصولات جهت استفاده در کل صورت مناسب هستند. ولی متخصصان پیشنهاد می‌کنند ضد جوش را تنها روی جوش و آکنه بزنید.

مرحله سوم : بعد از ضد جوش چی بزنیم؟

در پاسخ به این سوال که پس از ضد جوش چی بزنیم؟ باید بگوییم ابتدا چند دقیقه به محصول زمان داده تا به طور کامل جذب جوش‌ها شود. سپس می‌توانید از یک کرم مرطوب کننده بدون چربی و مواد کومدوژنیک جهت رطوبت رسانی به پوست خود استفاده نمایید. پیشنهاد می‌کنیم مرطوب کننده‌ای را انتخاب کرده که با داشتن آنتی اکسیدان‌های قوی و مواد اثرگذار بتواند به ترمیم و بهبود بافت پوست کمک نماید.

مطالب پربازدید:  با عوامل ایجاد جوش صورت در نواحی مختلف پوست صورت آشنا شوید!

 

مکمل ضد جوش و ضد آکنه برند آردن کدام محصول است؟

مکمل ضد جوش و ضد آکنه برند آردن کدام محصول است؟

ژل های شستشوی صورت، بافتی متفاوت از پاک ‌کننده‌های صورت کف دار داشته و به طور معمول ضخیم تر هستند و مقدار اندکی کف ایجاد می‌کنند. ژل‌های شستشوی صورت تجربه تمیز نمودن سبک‌تری را به پوست صورت خواهند داد که آن‌ها را برای انواع پوست‌های حساس ایده آل می‌نماید. ژل‌های شستشوی صورت پوست و منافذ را بدون از بین بردن چربی طبیعی پوست پاک خواهند کرد.

آن‌ها اغلب بر پایه آب بوده و به طور معمول دارای ترکیبات ملایمی هستند که منجر به بازسازی و شادابی پوست می‌شود. ژل شستشوی صورت با ترکیباتی مثل هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان و انواع ویتامین‌ها افزون بر ترمیم و تقویت پوست به پاک نمودن پوست از آلودگی‌ها کمک می‌کند و به صورت عمقی، باعث پاکسازی پوست می‌شود. جهت آن که بهترین استفاده را از ژل شستشوی صورت ببرید بايد ویژگی‌های آن را به خوبی بشناسید.

به طور مثال اگر پوست چرب شما مستعد آکنه و یا جوش است پیشنهاد می‌شود از پاک کننده‌های ژلی به جای دیگر انواع پاک کننده‌ها استفاده نمایید. چرا که این محصولات دارای وزن سبکی بوده و در عین حال به عمق منافذ نفوذ می‌نمایند. مکمل ضد جوش و ضد آکنه برند آردن کدام محصول است؟

بهترین مکمل این محصول، ژل شوینده و اسکراب پوست‌های چرب و آکنه دار سبوما آردن است، چون که این ژل مناسب برای پوست‌های چرب، مختلط و دارای آکنه بوده که علاوه بر شستشو و پاکسازی پوست از آلودگی و گرد و غبار به تنظیم و کاهش چربی پوست صورت کمک نموده و با خاصیت لایه برداری که دارد سلول‌های مرده پوست را از بین خواهد برد و همچنین منجر به کاهش لک و از بین رفتن جای جوش و آکنه می‌گردد.

 

منبع : parshayan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *