سرمه ای رنگ عشق برند دیور

 

سرمه‌ای رنگی درخور خانواده سلطنتی انگلستان

اگر به‌دنبال ست کردن رنگ سرمه‌ای به‌عنوان #ترند بهاری امسال هستید، می‌توانید با بررسی تیپ این تیم سه نفره، ایده‌های جالبی بگیرید.در این تصویر کیت میدلتون Kate Middleton دوشس کمبریج و همسرش پرنس ویلیام Prince William را می‌بینید که در کنار پرنس هری Prince Harry نوه دیگر ملکه انگلستان با تیپ‌ اسمارت کژوال در حال قدم‌زدن هستند و تم رنگی سرمه‌ای به عنوان یک رنگ شیک، مینیمال و سنگین برای لباس همه آنها انتخاب شده‌است.

سرمه‌ای رنگی درخور خانواده سلطنتی انگلستان

 

کیت از ترکیب شکیل و برازنده رنگ‌های سرمه‌ای و سفید استفاده کرده که برای انواع موقعیت‌های عصر و نیمه رسمی مناسب است. پرنس ویلیام که در سمت چپ تصویر دیده می‌شود، کت اسپرت سرمه‌ای را با شلوار کتان کرم و پیراهن سفید پوشیده است که می‌شود از آن ایده‌های بسیار خوبی برای لباس #نیمه_رسمی آقایان گرفت. پرنس هری که به عنوان عضو مجرد خانواده سلطنتی این روزها حسابی زیر ذره بین است، کت آبی تیره را با پیراهن سفید، شلوار کتان و کفش کژوال سرمه‌ای ست کرده‌است. ست‌های رنگی سفید و سرمه ای، کرم و سرمه‌ای و سرمه‌ای یکدست برای لباس بیرون خانم‌ها و آقایان ایرانی ایده‌هایی جذاب و کلاسیک است.

 

خرید لباس زنانه جدید

 

سرمه‌ای؛ رنگی شیک و جذاب از دیور

از آنجا که اکثر رنگ‌های بهار امسال روشن، جذاب و خیره‌کننده هستند، ممکن است خانم‌هایی که به دنبال رنگ‌های تیره و سنگین هستند از قافله مد امسال عقب بمانند. پس از رصد ترندهای تیره رنگ امسال برای شما تصاویری از فشن شوی برند دیور Dior را انتخاب کرده‌ایم که در آن آبی‌ها فرمانروای کت واک بودند. پالت آبی از آبی نیلی تا سرمه‌ای و حتی آبی‌های روشن پوشانده شده با دانتل و گیپور مشکی در کالکشن FW17 برند دیور دیده می‌شد. ماریا گراتزا طراح برند دیور معتقد است مشکی شیک‌ترین رنگ برای خانم‌ها است و رنگ آبی تیره به عنوان نزدیک‌ترین رنگ به مشکی گزینه دوم برای خانم های #کلاسیک پوش است. برای مقابله با کلیشه‌هایی که رنگ آبی را رنگی مردانه می‌دانند، طراح دیور دامن‌های بلند چین‌دار را برای تداعی حس زنانه به ست‌های کالکشن خود افزوده‌است.

dark blue

رنگ لباس هایمان را چگونه ست کنیم؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *