استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف -

بهرام رادان در سال 1378 وقتی 20 سال داشت در کلاس‌های بازیگری هیوا فیلم شرکت کرد و پس از آن برای بازی در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد؛ با روی پرده رفتن این فیلم در سال 1379 او رسما وارد سینما شد و تا کنون در بیش از 40 فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. در ادامه بررسی استایل‌‌های بازیگران سینما با توجه به نقش‌هایشان در فیلم‌های مختلف این‌بار استایل‌های بهرام رادان را در برخی فیلم‌های سینمایی که در طول عمر حرفه‌ای 20 ساله‌اش بازی کرده با هم مرور می‌کنیم.

استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف - 1

 

آواز قو، 1379

بهرام رادان در این فیلم در نقش پیمان، پسری یاغی که از تصمیم خانواده‌اش برای ترک کشور پیروی نمی‌کند و برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش در ایران مصمم است، ظاهر می‌شود. پیمان معادی، طراح لباس آواز قو بافت قهوه‌ای با کت و عینک مشکی را برای این نقش در نظر گرفته است.

استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف - 2

​پالتو مردانه بلند طرح کتی فوتر زغالی والیانت

​پالتو مردانه بلند طرح کتی فوتر زغالی والیانت

 

رز زرد، 1381

بهرام رادان در این فیلم نقش تازه‌دامادی را ایفا می‌کند که در مسیر سفر ماه عسلش با زوجی آشنا می‌شود و اتفاقات ناگوار و ترسناکی برایش می‌افتد. کارگردان این فیلم، داریوش فرهنگ که طراح لباس این اثر هم هست کت و شلوار سرمه‌ای با پیراهن آبی را برای نقش داوود در نظر گرفته؛ در سکانس‌هایی که داوود کت و شلوار به تن ندارد هم با لباسی در تنالیته سرمه‌ای دیده می‌شود.

استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف - 3

​ست ژیله و کت مردانه آبی Borcello

​ست ژیله و کت مردانه آبی Borcello

 

سنتوری، 1385

بهرام رادان در این فیلم در نقش جوانی که علایقش به موسیقی در خانواده‌ای مرفه اما مذهبی سرکوب شده ظاهر می‌شود و با ترک خانواده گرفتار اعتیاد می‌شود. ژیلا مهرجویی برای استایل علی قبل از اعتیاد از رنگ‌های سبز و زرشکی و بعد از اعتیاد از رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی استفاده کرده است.

استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف - 4

​زیرپوش مردانه نخی یقه گرد آستین حلقه ای مشکی NBB

​زیرپوش مردانه نخی یقه گرد آستین حلقه ای مشکی NBB

خوش‌تیپ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

بی‌پولی، 1387

بهرام رادان در نقش ایرج در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که پس از ازدواج و با شروع زندگی مشترک درگیر بی‌پولی می‌شود و زندگی عاطفی‌ش از این شرایط بد اقتصادی متأثر می‌شود. کیوان مقدم برای استایل دوره بی‌پولی ایرج استایلی تمام مشکی انتخاب کرده است؛ دقیقا برخلاف کت و شلوار دامادی تمام سفید او در ابتدای فیلم!

استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف - 5

​پیراهن مردانه مدل RegularFit-Tet-BK مشکی ناوالس

​پیراهن مردانه مدل RegularFit-Tet-BK مشکی ناوالس

 

پل چوبی، 1390

بهرام رادان در این فیلم قصد دارد در دهمین سالگرد ازدواجش با همسرش از ایران مهاجرت کند اما در این راه موانعی سر راه او وجود دارد که او را مجبور می‌کند همسر خود را تنها به دوبی بفرستد. پروین صفری، طراح لباس این فیلم در بیشتر سکانس‌ها استایل کژوال با تی‌شرت و پیراهن رنگ روشن مانند بنفش، سبز و قرمز را برای امیر در نظر گرفته است.

استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف - 6

​تی شرت مردانه سبز ناوالس

​تی شرت مردانه سبز ناوالس

 

بارکد، 1394

بهرام رادان در این  فیلم هم نقش جوانی عاشق را ایفا می‌کند که برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش به دنبال شغلی با درآمد مناسب است و به همین منظور به دفتر کاری مراجعه کرده است. حجت اشتری استایلی آوانگارد را برای بیشتر سکانس‌های مربوط به حامد در نظر گرفته؛ شلوار جین با کاپشن چریکی.

استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف - 7

​پیراهن مردانه جین آبی Ebra

​پیراهن مردانه جین آبی Ebra

 

چهارراه استانبول، 1396

بهرام رادان در نقش بهمن در این فیلم صاحب یک تولیدی لباس ورشکسته در ساختمان پلاسکو است که با آتش گرفتن این ساختمان درگیر ماجراهای هیجان‌انگیزی می‌شود. مارال جیرانی استایلی کژوال با پولوشرت قهوه‌ای و کاپشن مشکی را برای بهمن که در بیشتر سکانس‌ها ظاهری آشفته دارد برگزیده است.

استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف - 8

​کاپشن مردانه مموری کلاهدار مشکی والیانت

​کاپشن مردانه مموری کلاهدار مشکی والیانت

 

فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف

  1. گلستانم آرزوست گفت:

    جالبه استایلاش تقریبا
    مرسی از سایت خوبتون

  2. بهار گفت:

    استانداردهای مدلینگ رو داره
    اما اصلا مدلینگ بلد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *