عکس ست پیراهن سیاه

پیراهن سیاه برای آقایان چه در مراسم عزا باشد چه موقعیت دیگر، همواره جذاب است. چشم ما غالبا به ترکیب پیراهن روشن و شلوار تیره برای آقایان عادت دارد، اما تجربه دنیای استایل نشان داده که بین گروهی از آقایان که پیراهن‌های روشن پوشیده‌اند، آقایی که پیراهن تیره؛ به‌ویژه سیاه به‌تن دارد، جسور، متفاوت و جذاب دیده می‌شود. از ما نشنیده بگیرید که در صورت اینکه با این استایل در مراسم عزا شرکت نکنید، جذابیت این ست با اضافه‌شدن یک کراوات به رنگی گرم همچون قرمز افزایش می‌یابد. بنابراین از شما دعوت می‌کنیم حتما یک‌بار پوشیدن استایلی با پیراهن سیاه را امتحان کنید.

انتخاب پیراهن مشکی

برای انتخاب پیراهن سیاه مردانه اولین نکته انتخاب جنس مناسب است. پیراهنی که کاملا نخی باشد، مثل پارچه لینن، نشست خیلی خوبی رو بدن دارد، خنک و تابستانی است و تن‌خور چشم نوازی دارد. اما نکته منفی در مورد پارچه لینن این است که این نوع پارچه به‌سرعت چروک می‌شود و به آسانی اتو نمی‌شود. در واقع می‌توان گفت پارچه لینن یا آن طور که در فارسی مصطلح شده است؛ لنین، هیچ وقت مرتب و اتو شده نیست و بلافاصله بعد از پوشیدن خط تا و چروک روی آن نمایان می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

گزینه دیگری که برای پیراهن سیاه پیش روی شما است، جنس پارچه پلی استر است. قبل از آنکه صد در صد به پارچه پلی استر نه بگویید، اجازه بدهید به شما یادآوری کنیم که الیاف مصنوعی مثل پلی استر به هیچ عنوان چروک نمی‌شوند و نه تنها با یک یا چند بار پوشیدن، بلکه حتی بعد از شستشو نیز نیاز به اتو ندارند. اما نکته منفی پارچه پلی استر طبعا گرمای آن در فصل تابستان است.

با این اوصاف به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای انتخاب پارچه پیراهن سیاه برای محرم امسال که با گرم‌ترین ماه فصل تابستان مصادف شده، پارچه ترکیبی نخ و پلی استر است. نسبت 60 به 40 در ترکیب پارچه پیراهن سیاه میزان مناسبی است.

خرید لباس مشکی مردانه

 

عکس ست پیراهن مشکی با شلوار و کفش مشکی

انتخاب شلوار مشکی برای پیراهن سیاه

در انتخاب شلوار مشکی برای محرم بیشتر از جنس پارچه باید به کاربرد آن توجه کنید. از طرفی جوانان اهل پوشیدن شلوار مشکی پارچه‌ای نیستند و از طرف دیگر مراسم عزاداری جای مناسبی برای پوشیدن شلوار اسلش یا جین نیست. به همین علت بهتر است که یکی از دو گزینه شلوار جین مشکی یا شلوار کتان مشکی را برای چنین موقعیتی در نظر بگیرید. همچنین توصیه می‌کنیم در چنین مراسمی از پوشیدن شلوار کوتاه بدون جوراب خودداری کنید. البته اگر اجازه بدهید، توصیه می‌کنیم که اصلا و هیچ جایی چنین ترکیبی را نپوشید! اما، اگر هم علاقه دارید خیلی ترندی بپوشید، لااقل می‌شود گفت مراسم عزاداری محرم جای مناسبی برای پوشیدن شلوار کوتاه بی جوراب نیست.

 

انتخاب کفش و اکسسوری برای پیراهن سیاه در مراسم عزا

کفش خود را برای مراسم عزاداری ساده و راحت مثل کالج در نظر بگیرید. همچنین اگر در برنامه‌هایی شرکت می‌کنید که در فضاهای داخلی ساختمان برگزار می‌شوند، فراموش نکنید که بهتر است کفشتان قابلیت درآوردن راحت را داشته باشد. البته بهتر است برای چنین مراسمی یک بگ پارچه ‌ای مشکی رنگ نیز همراهنتان داشته باشید که کفشتان را در آن قرار دهید و با خود به داخل سالن ببرید.

اکسسوری‌های شما مانند ساعت مچی یا کمربند می‌توانند ترکیبی از مشکی و نقره‌ای باشند، اما اگر امکان این را دارید که اکسسوری‌هایی با فلزات تیره رنگ مثل کرومی انتخاب کنید، ست لباس شما شیک‌تر و خاص‌تر نیز دیده خواهدشد.

 

قوانین طلایی لباس پوشیدن مردان برای جذب خانم ها

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *